Lekker nummerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef Copycat het volgende:
Blijft een lekker nummer. Maar korter haar is zoveel beter.
Hahaha is dat zijn vader? Ik heb wederom weer een nutteloos stukje info in mijn hoofd erbijquote:
Op zondag 7
juli 2013 00:39 schreef
formerjellybean het
volgende:
Met kort haar lijkt die op zijn pa, Pa Seaver uit growing pains
geen spraytan, ze is indisch dus donker van zichzelf, snap dat dan!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin schijnt alleen op donkere vrouwen te vallen, dus. Hoewel Sylvie met haar spraytan-abonnement natuurlijk dicht in de buurt komt.
Ohja, en ze is zo slank vanwege haar goede genen zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen spraytan, ze is indisch dus donker van zichzelf, snap dat dan!
Oiiii! Je kent mij inmiddels wel zo'n beetje. Hij heeft gewoon iets. Netals Pitbull. Het zijn gewoon baasjesquote:
Op zondag 7
juli 2013 10:49 schreef
Pisces29 het
volgende:
Als twee bekende mensen samen een borrel doen is het al snel flirten
Ik snap echt niet wat er lekker is aan die Robin, huu.
Zelfs vanaf zo'n afstand nog poseren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
75e verjaardag van Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd , Sabia en Yolanthe op de tribune.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel gezien is Saab net de oude versie van Yo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
75e verjaardag van Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd , Sabia en Yolanthe op de tribune.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, tweede natuurquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zelfs vanaf zo'n afstand nog poseren.
Ja, je houdt ze zo alleen uit elkaar door het paardengebit van Yo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel gezien is Saab net de oude versie van Yo.
Voorproefje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
Nou, zometeen bij Boulevard over hun huis oid.
Zo, dat ziet er goed uit ! Wat een kast van een huis. Wel erg mooi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
Voorproefje.
Bron: Televaag en Bekende Buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |