Niets meer over gelezen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef static het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat kapitaal op Cyprus afgelopen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Raf's voetbalschoen,.
http://www.nieuws.nl/ente(...)voetbalschoen-Rafael
[ afbeelding ]
Met smurfblauw zit ik meteen bij Wes zijn 'mooie' trouwpakquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Raf's voetbalschoen,.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Raf's voetbalschoen,.
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen 'wanneer niet eigenlijk?' maar ze is wel lekker in shape nu ookquote:
dat kreeg ik voor mn verjaardag...ligt in het berghok weggekwakt, nog niet bedacht aan wie ik zo'n hekel heb dat ik het als cadeau ga geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát.
Ik moet opeens aan dat ene boek van Heleen van Royen en Marlies Dekkers denken.
Best prima volgens mij. Maar het is dus SabIA. Ik dacht altijd SAbia. Weer een volledig nutteloos feitje geleerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef kissaa het volgende:
Heb ik gedroomd dat Sabia vloeiend Nederlands spreekt of is het echt zo?
Genant hoor![]()
Dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Best prima volgens mij. Maar het is dus SabIA. Ik dacht altijd SAbia. Weer een volledig nutteloos feitje geleerd.
Ik vind het echt zo'n ontzettend stom mokkel.Ze staat echt bovenaan als stomste mokkel. Daarna komt Nicolette Kluijver maar Sylvie wint met stip. Dawast!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef sherezade het volgende:
sylvie afgelopen week
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n ontzettend stom mokkel.Ze staat echt bovenaan als stomste mokkel. Daarna komt Nicolette Kluijver maar Sylvie wint met stip. Dawast!
Maar ze glimmen niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Met smurfblauw zit ik meteen bij Wes zijn 'mooie' trouwpak
Das meer dan genoeg. I agree.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Noek het volgende:
Ik vind het echt zo'n ontzettend stom mokkel.Ze staat echt bovenaan als stomste mokkel. Daarna komt Nicolette Kluijver maar Sylvie wint met stip. Dawast!
quote:'Sylvie flirt openlijk met zanger Robin Thicke'.
Sylvie Meis heeft, volgens een Duitse krant, een wel heel gezellige avond beleefd met zanger Robin Thicke.
De twee waren deze week allebei op een feestje. Dat Sylvie is fan van de Blurred Lines-zanger is geen geheim, schrijft de Berliner Morgenpost.
Het duo was samen op de rode loper te zien en zou vervolgens in een VIP-ruimte in Berlijn net iets té dicht bij elkaar hebben gezeten om een gewoon vriendschappelijk gesprek te voeren.
Robin en Sylvie hebben volgens de krant zo openlijk met elkaar geflirt op de dansvloer dat het de aanwezigen opviel. De getrouwde zanger gaf een optreden op het feest. Van Sylvies nieuwe geliefde Guillaume Zarka was geen spoor te bekennen.
De presentatrice vertelde op het evenement, georganiseerd door Bild, dat ze het fijn vond weer eens te feesten. Robin was gisteravond in Nederland om te zingen in de finale van X Factor.
Lekker nummerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:42 schreef Copycat het volgende:
Blijft een lekker nummer. Maar korter haar is zoveel beter.
Hahaha is dat zijn vader? Ik heb wederom weer een nutteloos stukje info in mijn hoofd erbijquote:
Op zondag 7
juli 2013 00:39 schreef
formerjellybean het
volgende:
Met kort haar lijkt die op zijn pa, Pa Seaver uit growing pains
geen spraytan, ze is indisch dus donker van zichzelf, snap dat dan!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin schijnt alleen op donkere vrouwen te vallen, dus. Hoewel Sylvie met haar spraytan-abonnement natuurlijk dicht in de buurt komt.
Ohja, en ze is zo slank vanwege haar goede genen zekerquote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen spraytan, ze is indisch dus donker van zichzelf, snap dat dan!
Oiiii! Je kent mij inmiddels wel zo'n beetje. Hij heeft gewoon iets. Netals Pitbull. Het zijn gewoon baasjesquote:
Op zondag 7
juli 2013 10:49 schreef
Pisces29 het
volgende:
Als twee bekende mensen samen een borrel doen is het al snel flirten
Ik snap echt niet wat er lekker is aan die Robin, huu.
Zelfs vanaf zo'n afstand nog poseren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
75e verjaardag van Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd , Sabia en Yolanthe op de tribune.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel gezien is Saab net de oude versie van Yo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
75e verjaardag van Sjaak Swart in Amsterdam. Wesley en Rafael speelden mee met de wedstrijd , Sabia en Yolanthe op de tribune.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, tweede natuurquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zelfs vanaf zo'n afstand nog poseren.
Ja, je houdt ze zo alleen uit elkaar door het paardengebit van Yo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel gezien is Saab net de oude versie van Yo.
Voorproefje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
Nou, zometeen bij Boulevard over hun huis oid.
Zo, dat ziet er goed uit ! Wat een kast van een huis. Wel erg mooi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
Voorproefje.
Bron: Televaag en Bekende Buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |