abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:49:45 #101
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_128367908
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was héél even bang dat het foto's van Saab's dochter waren :X
Haha! Dat zou een goede zijn geweest!

Maarre..ziet haar dochter er zo uit dan?
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:49:46 #102
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_128367910
Zo het interview met RTL Boulevard
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † vrijdag 28 juni 2013 @ 18:51:17 #103
43556 miss_dynastie
pi_128367941
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Haha! Dat zou een goede zijn geweest!

Maarre..ziet haar dochter er zo uit dan?
Ik heb geen idee hoe het kind eruit ziet, maar het had gekund toch, een meisje dat domme foto's op facebook zet die gelijk door de pers gekaapt worden. Maar het viel mee :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:52:53 #104
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_128367995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het kind eruit ziet, maar het had gekund toch, een meisje dat domme foto's op facebook zet die gelijk door de pers gekaapt worden. Maar het viel mee :P
Hazo..ja had idd gekund. Zo gaat dat tegenwoordig.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:58:04 #105
123170 alors
zlata1234
pi_128368187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef Uccie het volgende:
Zo het interview met RTL Boulevard
Om 19.15 dus :') Ik kijk het wel terug op de site.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:59:14 #106
211040 Uccie
pi_128368244
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef alors het volgende:

[..]

Om 19.15 dus :') Ik kijk het wel terug op de site.
Ja waarschijnlijk wel en het wordt zo groots aangekondigd, het is vast niet langer dan 2 min.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:21:10 #107
123170 alors
zlata1234
pi_128369045
Ze is echt negerbruin ook
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:23:24 #108
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_128369124
Echt he, er zit niks 'echt' in die griet qua voorkomen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:29:42 #109
211040 Uccie
pi_128369329
Wat een toneelspel
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:37:40 #110
123170 alors
zlata1234
pi_128369642
Het is wel echt een zeldzaam weinig oprecht mens hoor, ik wil met alle wil van de wereld geloven wat ze zegt, maar dat lukt gewoon niet.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:04:23 #111
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_128372929
Voor de lancering van de lingeriecollectie die Sylvie heeft ontworpen voor de keten Hunkemöller, reisde modeverslaggever Michou Basu naar Parijs.

8.30u
Verzamelen in de lobby van het hotel in St Germain waarna we met een busje naar het statige Chateau Valmont, iets buiten Parijs werden gebracht.
9.30u
Aankomst bij het Chateau dat er echt prachtig uitziet. Een grote tuin, een heuse oprijlaan, schitterend.
9.45u
In een zaal staan twee lange tafels waaraan we gaan ontbijten met Sylvie. Nou, ontbijt. Meer dan een mini-cakeje, een flinterdun stukje roggebrood met rauwe vis en radijs en een vingerhoedje koffie kwam er niet.
10.00u
Sylvie komt binnen, gevolgd door Sophie van der Stap die de tekst verzorgde bij het koffietafelboek dat ze gaan lanceren. Sylvie is opvallend vrolijk, stralend en ze ziet er perfect uit. Een geel jurkje met een schootje, hoge hakken, wufte lokken en een fraaie teint.
10.05u
Sylvie: ,,Haha, ik las laatst dat ik een spray tan zou hebben genomen. Dat is niet waar hoor. Ik heb een Indische vader, ik kleur vanzelf.”
10.10u
Sylvie neemt een cakeje (jaja, ze eet echt!) en een bordje fruit.
10.12u
Wanneer haar eerste keer in Parijs was? Schaterlachend: ,,In 2005, toen ik mijn trouwjapon bij Elie Saab ging passen.”
10.30u
Das Supertalent trekt zich even terug, waarna de bezoekers naar een zaaltje worden begeleid waar haar creaties worden getoond.
10.45u
Samen met Sophie van der Stap komt ze binnen en gaat ze op de tweede rij zitten. Sophie leest voor uit het boek. Over haar liefde voor Parijs, over hotel Le Crillon en de Tuileries. Sylvie zelf leest ook een alinea voor. Er wordt geklapt.
10.52u
Sylvie vertelt hoe zij Sophie heeft ontmoet. ,,Ik kreeg Sophie’s boek Het meisje met de negen pruiken’ toen ik in zwaar weer zat. Ik kreeg chemo en haar boek heeft mij erdoor geholpen. Ik begon haar te volgen en hoorde dat ze naar Parijs was verhuisd, naar de stad waar ik zelf verliefd op ben geworden. Ze vroeg of ik haar kon helpen met de promotie van de verfilming van haar boek en dat heb ik gedaan.”
11.00u
Sophie en Sylvie omhelzen elkaar, waarna de persconferentie begint. Pijnlijk. Niemand stelt vragen, dus stel ik een paar algemene vragen. Ik heb later immers een 1 op 1 gesprek met de ster.
11.15u
In een apart kamertje wordt Sylvie’s make-up bijgewerkt. Even later schuift ze bij mij aan tafel en beginnen we te babbelen.
Waar over? Hou de krant en deze site maar in de gaten!

http://www.telegraaf.nl/v(...)eriecollectie__.html
  † In Memoriam † vrijdag 28 juni 2013 @ 21:07:20 #112
43556 miss_dynastie
pi_128373030
Heeft Elie die gruwelijk slecht zittende jurk gemaakt? Serieus? ;( -O-
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:12:58 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_128373229
Ik ken een hoop mensen met een Indische ouder maar geen van hen kleurt oranje in de zon :N

En die jurk lijkt te klein? :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:16:10 #114
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128373337
11.00u
Sophie en Sylvie omhelzen elkaar, waarna de persconferentie begint. Pijnlijk. Niemand stelt vragen, dus stel ik een paar algemene vragen. Ik heb later immers een 1 op 1 gesprek met de ster.

Ai!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:43:38 #115
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128387906
'Gelukkig hebben we de foto's nog'

Sylvie van der Vaart lanceert vandaag samen met Sophie van der Stap haar eigen lingerielijn bij Hunkemöller. En dus worden de Nederlandse, Belgische en Duitse journalisten naar Parijs gebracht om de nieuwste bh's en strakke pakjes met eigen ogen te komen bewonderen.

Ik zit met alleen maar dames en ben op weg in de Thalys naar Parijs al helemaal op de hoogte van de laatst nieuwtjes in fashionland. En natuurlijk vraagt iedereen zich af hoe 't nou met Sylvie is. Zou ze weer verliefd zijn? Hoe was de afgelopen periode voor haar? En had ze inderdaad de spray-tan op standje 10 gezet? Terwijl de make up bij de dames wordt bijgewerkt komen we aan in Parijs.

In de watten
Je wordt op een persreis helemaal in de watten gelegd en dus zitten we in een sjiek hotel en staat er gelijk een diner gepland in een trendy restaurant, waar je als toerist niet zo snel terecht was gekomen. Voor het restaurant doen de dames de Sylvie-look op de foto. Dat is zoiets als je haar naar achteren gooien en dan in een soort slang beweging je half verdraaien. Ingewikkeld, denk ik, maar het ziet er Sylvie-achtig uit. Na een heerlijk diner met flink wat wijn, val ik op de kamer gelijk in slaap. Waar zou Sylvie nu slapen?

De volgende ochtend is het zover. In grote taxi's worden we naar een kasteel net iets buiten Parijs gebracht. Via een lange oprit komen we aan en zie je gelijk de Hunkemöller dames klaar staan. En daar is ze dan! In een gele jurk en inderdaad lekker bruin schuift ze aan bij de brunch. Sylvie vertelt over Twitter en dat ze er niets meer mee wilt doen. Een bordje met daarop vers fruit blijft bijna onaangetast voor haar staan. Maar het interview is pas na de presentatie, ik heb dan een 1 op 1 gesprek.

Half blote meisjes
De ploeg is er ook al en maakt gelijk wat beelden van Sylvie. Tijdens de presentatie leest Sophie teksten voor uit het gemaakte koffietafelboek die bij de foto's van Sylvie zijn geschreven. Vijf half blote meisjes bewegen om beurten wat voor een schermpje om de lingerie zo goed mogelijk te laten zien. Een paar mannen hebben nu al een topochtend.

Na een persconferentie is t zover. In plaats van de beloofde 10 minuten krijg je ineens maar 5 minuten en dat is kort. Sylvie komt de ruimte waar we t interview hebben binnen en neemt plaats voor de camera. Ze vertelt over Parijs, de foto's en het ontwerpen van de setjes. Maar Sylvie verder het Hunkemöller-hemd van t lijf vragen zit er niet in...

Ze wil niet meer teveel over haar priveleven in de media delen. Wel over haar fotos en de setjes lingerie. Dat is altijd lastig, ook omdat dit de eerste keer is na het bekend maken van de scheiding met Rafael dat we Sylvie spreken. Al die tijd heeft ze paparazzi achter haar aan gehad. Ik vraag haar hoe het met haar is en wat het met haar heeft gedaan en dan vertelt Sylvie toch wel iets! De camera draait en voor ik het weet zit het gesprek er alweer op. Ze moet snel door naar het volgende interview.

Gelukkig hebben we de foto's nog!

Wat een wereld, denk ik, en blader na het interview nog eens door het boek vol foto's met Sylvie in spannende setjes voor, achter en naast de Eiffeltoren. Alle dames van de fashion websites en weblogs zitten druk te tikken en foto's te uploaden op hun telefoon. Alles gaat online. Wij gaan snel het materiaal doorsturen via een snelle internetverbinding naar Nederland. Een lange reis voor uiteindelijk een interview van nog geen 10 minuten.

Ook dat kan een persreis zijn, maar in dit geval kan je wel zeggen: gelukkig hebben we de foto's nog! En ow ja, ze gebruikt geen spray-tan. Dat je het weet!

bron:rtl
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:45:11 #116
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128392370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
Wat een toneelspel
Dat "Ik wil niet meer in de sociaal media" gewauwel? Dat was echt :')
Het viel haar gewoon tegen dat men haar niet zag als het zielige vrouwke en Raf als klootzak.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:58:14 #118
211040 Uccie
pi_128392430
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het viel haar gewoon tegen dat men haar niet zag als het zielige vrouwke en Raf als klootzak.
Die glimlach ook tussendoor, alsof ze zich ineens bedacht dat ze wel moest glimlachen.
Volgens mij weet ze niet eens meer hoe ze zichzelf moet zijn!
pi_128393062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef Tuinfluitert het volgende:

Voor de lancering van de lingeriecollectie die Sylvie heeft ontworpen voor de keten Hunkemöller, reisde modeverslaggever Michou Basu naar Parijs.
[ afbeelding ]

8.30u
Verzamelen in de lobby van het hotel in St Germain waarna we met een busje naar het statige Chateau Valmont, iets buiten Parijs werden gebracht.
9.30u
Aankomst bij het Chateau dat er echt prachtig uitziet. Een grote tuin, een heuse oprijlaan, schitterend.
9.45u
In een zaal staan twee lange tafels waaraan we gaan ontbijten met Sylvie. Nou, ontbijt. Meer dan een mini-cakeje, een flinterdun stukje roggebrood met rauwe vis en radijs en een vingerhoedje koffie kwam er niet.
10.00u
Sylvie komt binnen, gevolgd door Sophie van der Stap die de tekst verzorgde bij het koffietafelboek dat ze gaan lanceren. Sylvie is opvallend vrolijk, stralend en ze ziet er perfect uit. Een geel jurkje met een schootje, hoge hakken, wufte lokken en een fraaie teint.
10.05u
Sylvie: ,,Haha, ik las laatst dat ik een spray tan zou hebben genomen. Dat is niet waar hoor. Ik heb een Indische vader, ik kleur vanzelf.”
10.10u
Sylvie neemt een cakeje (jaja, ze eet echt!) en een bordje fruit.
10.12u
Wanneer haar eerste keer in Parijs was? Schaterlachend: ,,In 2005, toen ik mijn trouwjapon bij Elie Saab ging passen.”
10.30u
Das Supertalent trekt zich even terug, waarna de bezoekers naar een zaaltje worden begeleid waar haar creaties worden getoond.
10.45u
Samen met Sophie van der Stap komt ze binnen en gaat ze op de tweede rij zitten. Sophie leest voor uit het boek. Over haar liefde voor Parijs, over hotel Le Crillon en de Tuileries. Sylvie zelf leest ook een alinea voor. Er wordt geklapt.
10.52u
Sylvie vertelt hoe zij Sophie heeft ontmoet. ,,Ik kreeg Sophie’s boek Het meisje met de negen pruiken’ toen ik in zwaar weer zat. Ik kreeg chemo en haar boek heeft mij erdoor geholpen. Ik begon haar te volgen en hoorde dat ze naar Parijs was verhuisd, naar de stad waar ik zelf verliefd op ben geworden. Ze vroeg of ik haar kon helpen met de promotie van de verfilming van haar boek en dat heb ik gedaan.”
11.00u
11.15u
In een apart kamertje wordt Sylvie’s make-up bijgewerkt. Even later schuift ze bij mij aan tafel en beginnen we te babbelen.
Waar over? Hou de krant en deze site maar in de gaten!

http://www.telegraaf.nl/v(...)eriecollectie__.html
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ze extreem mager is, ze ziet er nu gezonder uit dan dat ze eerder altijd eruit zag, vind zelfs dat haar jurkje hier wat te strak zit...je zou eerder kunnen zeggen dat ze eerder wat voller is geworden
pi_128393172
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik trek voor gene partij al moet ik wel zeggen dat ik daarnet de story in de winkel zag liggen met weer een extra bijlage over Raffia...dat begint nu wel echt misselijkmakend te worden, dat gejubel in de media over hun 'zogenaamde prille liefdes inc liefdesbaby'''het is nu echt wel een zielig aandachtskoppel aan het worden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juni 2013 @ 15:41:21 #121
163650 Greys
pi_128393515
Mwah, kan ook zijn dat ze hebben gezegd 'Nou hup, even allemaal een half uurtje toegestaan om foto's te maken tijdens onze vakantie en daarna met rust laten graag, kunnen we verder ongestoord genieten'. En ja, dan zie je ze in alle bladen terug, die foto's.

En d'r is toch heul geen liefdesbaby? :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128393625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:41 schreef Greys het volgende:
Mwah, kan ook zijn dat ze hebben gezegd 'Nou hup, even allemaal een half uurtje toegestaan om foto's te maken tijdens onze vakantie en daarna met rust laten graag, kunnen we verder ongestoord genieten'. En ja, dan zie je ze in alle bladen terug, die foto's.

En d'r is toch heul geen liefdesbaby? :?
ik las in zo'n weekblad dat saab al kenbaar had gemaakt dat het zomaar ieder moment zou kunnen gebeuren dat ze zwanger raakt :') de kinderen zijn al amper gewend aan de nieuwe situatie en dan dit van de daken afschreeuwen...leuk ook al sneer naar je voormalige beste vriendin :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juni 2013 @ 16:15:09 #123
163650 Greys
pi_128394324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik las in zo'n weekblad dat saab al kenbaar had gemaakt dat het zomaar ieder moment zou kunnen gebeuren dat ze zwanger raakt :') de kinderen zijn al amper gewend aan de nieuwe situatie en dan dit van de daken afschreeuwen...leuk ook al sneer naar je voormalige beste vriendin :')
Ja want alles wat de bladen schrijven is waar en hebben ze letterlijk gezegd... :+
Dat weten we toch helemaal niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128396523
Die opmerking over zwanger staat ookal ergens in dit topic.
pi_128396611
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Die opmerking over zwanger staat ookal ergens in dit topic.
Jup:

SHO / [FAKEGATE] Scheiding Syl en Raf #23: waar een baby niet uitgesloten is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')