Haha! Dat zou een goede zijn geweest!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was héél even bang dat het foto's van Saab's dochter waren
Ik heb geen idee hoe het kind eruit ziet, maar het had gekund toch, een meisje dat domme foto's op facebook zet die gelijk door de pers gekaapt worden. Maar het viel meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha! Dat zou een goede zijn geweest!
Maarre..ziet haar dochter er zo uit dan?
Hazo..ja had idd gekund. Zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het kind eruit ziet, maar het had gekund toch, een meisje dat domme foto's op facebook zet die gelijk door de pers gekaapt worden. Maar het viel mee
Ja waarschijnlijk wel en het wordt zo groots aangekondigd, het is vast niet langer dan 2 min.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Om 19.15 dusIk kijk het wel terug op de site.
Dat "Ik wil niet meer in de sociaal media" gewauwel? Dat was echtquote:
Die glimlach ook tussendoor, alsof ze zich ineens bedacht dat ze wel moest glimlachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat "Ik wil niet meer in de sociaal media" gewauwel? Dat was echt
Het viel haar gewoon tegen dat men haar niet zag als het zielige vrouwke en Raf als klootzak.
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ze extreem mager is, ze ziet er nu gezonder uit dan dat ze eerder altijd eruit zag, vind zelfs dat haar jurkje hier wat te strak zit...je zou eerder kunnen zeggen dat ze eerder wat voller is gewordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Voor de lancering van de lingeriecollectie die Sylvie heeft ontworpen voor de keten Hunkemöller, reisde modeverslaggever Michou Basu naar Parijs.
[ afbeelding ]
8.30u
Verzamelen in de lobby van het hotel in St Germain waarna we met een busje naar het statige Chateau Valmont, iets buiten Parijs werden gebracht.
9.30u
Aankomst bij het Chateau dat er echt prachtig uitziet. Een grote tuin, een heuse oprijlaan, schitterend.
9.45u
In een zaal staan twee lange tafels waaraan we gaan ontbijten met Sylvie. Nou, ontbijt. Meer dan een mini-cakeje, een flinterdun stukje roggebrood met rauwe vis en radijs en een vingerhoedje koffie kwam er niet.
10.00u
Sylvie komt binnen, gevolgd door Sophie van der Stap die de tekst verzorgde bij het koffietafelboek dat ze gaan lanceren. Sylvie is opvallend vrolijk, stralend en ze ziet er perfect uit. Een geel jurkje met een schootje, hoge hakken, wufte lokken en een fraaie teint.
10.05u
Sylvie: ,,Haha, ik las laatst dat ik een spray tan zou hebben genomen. Dat is niet waar hoor. Ik heb een Indische vader, ik kleur vanzelf.”
10.10u
Sylvie neemt een cakeje (jaja, ze eet echt!) en een bordje fruit.
10.12u
Wanneer haar eerste keer in Parijs was? Schaterlachend: ,,In 2005, toen ik mijn trouwjapon bij Elie Saab ging passen.”
10.30u
Das Supertalent trekt zich even terug, waarna de bezoekers naar een zaaltje worden begeleid waar haar creaties worden getoond.
10.45u
Samen met Sophie van der Stap komt ze binnen en gaat ze op de tweede rij zitten. Sophie leest voor uit het boek. Over haar liefde voor Parijs, over hotel Le Crillon en de Tuileries. Sylvie zelf leest ook een alinea voor. Er wordt geklapt.
10.52u
Sylvie vertelt hoe zij Sophie heeft ontmoet. ,,Ik kreeg Sophie’s boek Het meisje met de negen pruiken’ toen ik in zwaar weer zat. Ik kreeg chemo en haar boek heeft mij erdoor geholpen. Ik begon haar te volgen en hoorde dat ze naar Parijs was verhuisd, naar de stad waar ik zelf verliefd op ben geworden. Ze vroeg of ik haar kon helpen met de promotie van de verfilming van haar boek en dat heb ik gedaan.”
11.00u
Sophie en Sylvie omhelzen elkaar, waarna de persconferentie begint. Pijnlijk. Niemand stelt vragen, dus stel ik een paar algemene vragen. Ik heb later immers een 1 op 1 gesprek met de ster.
11.15u
In een apart kamertje wordt Sylvie’s make-up bijgewerkt. Even later schuift ze bij mij aan tafel en beginnen we te babbelen.
Waar over? Hou de krant en deze site maar in de gaten!
http://www.telegraaf.nl/v(...)eriecollectie__.html
ik trek voor gene partij al moet ik wel zeggen dat ik daarnet de story in de winkel zag liggen met weer een extra bijlage over Raffia...dat begint nu wel echt misselijkmakend te worden, dat gejubel in de media over hun 'zogenaamde prille liefdes inc liefdesbaby'''het is nu echt wel een zielig aandachtskoppel aan het wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat "Ik wil niet meer in de sociaal media" gewauwel? Dat was echt
Het viel haar gewoon tegen dat men haar niet zag als het zielige vrouwke en Raf als klootzak.
ik las in zo'n weekblad dat saab al kenbaar had gemaakt dat het zomaar ieder moment zou kunnen gebeuren dat ze zwanger raaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:41 schreef Greys het volgende:
Mwah, kan ook zijn dat ze hebben gezegd 'Nou hup, even allemaal een half uurtje toegestaan om foto's te maken tijdens onze vakantie en daarna met rust laten graag, kunnen we verder ongestoord genieten'. En ja, dan zie je ze in alle bladen terug, die foto's.
En d'r is toch heul geen liefdesbaby?
Ja want alles wat de bladen schrijven is waar en hebben ze letterlijk gezegd...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik las in zo'n weekblad dat saab al kenbaar had gemaakt dat het zomaar ieder moment zou kunnen gebeuren dat ze zwanger raaktde kinderen zijn al amper gewend aan de nieuwe situatie en dan dit van de daken afschreeuwen...leuk ook al sneer naar je voormalige beste vriendin
Jup:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Die opmerking over zwanger staat ookal ergens in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |