Ja dat laatste dus. Apart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Da's waar dat heb ik ook heel hard geroepen
En ook dat hij daarna waarschijnlijk wel alle media uit de weg zou gaan, maar we zien hem en Saab ondertussen vaker dan Syl.
Zijn jeugdliefde was ook niet echt normaal hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wending van Raf naar Saab toch wel een hele aparte, maar ik had echt never nooit verwacht dat Raf alles publiekelijk zou gaan doen. Niet dat hij dat niet mag ofzo, maar gewoon niet verwacht.
"We" riepen toch allemaal dat hij weer zo'n nuchter gewoon meisje zou zoeken, zoals die jeugdliefde? Dat hij dingen in de media gooit had ik niet gegokt. Maar Saab had ook niet zien aankomen, dus och
Ik wacht ook weer op een opleving bij Son & Pikman![]()
Oh, twittert ze ook weer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Booyah het volgende:
Een nieuwe bff... heeft Dani Bles het te druk?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)unette-als-BFF.dhtml
Oh, vertel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn jeugdliefde was ook niet echt normaal hoor
Dani is niet knap genoeg natuurlijk om mee te duckfacen op foto's!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:49 schreef Booyah het volgende:
Een nieuwe bff... heeft Dani Bles het te druk?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)unette-als-BFF.dhtml
Ze heeft een pakezel nodig lijkt welquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dani is niet knap genoeg natuurlijk om mee te duckfacen op foto's!
Dat lijkt bijna op het k-woord!quote:
quote:Volgens de Duitse pers is het over en uit tussen Sylvie van der Vaart en haar Fransman
Volgens een deel van de Duitse pers is het uit tussen Sylvie van der Vaart en haar Franse vriend Zarka. Dat zou de reden zijn dat Sylvie zich de laatste tijd flirterig gedraagt…
‘Waar is haar Guillaume Zarka gebleven?’, vragen de Duitsers zich af. Eerder was hij te zien op ieder kiekje, maar nu ontbreekt ieder spoor van de knappe Fransman. ‘Zou Sylvie alweer single zijn?.
‘Sylvie van der Vaart – Afgevallen door liefdesverdriet?’, begint OK!-magazin.de een verhaal op de website. De fans van Nederlandse lievelingspresentatrice maken zich zorgen. Regelmatig houdt ze haar fans via Facebook op de hoogte van haar jetset-leventje. Maar de reacties na een laatste foto, waarop ze te zien is met mode-ontwerper André Borchers, zijn niet heel positief. De Nederlandse is volgens haar volgers niet alleen single, maar ook te bruin en te mager. ‘Sylvie van der Vaart is schrikbarend dun geworden’, staat er bij het foto-onderschrift.
Opvallend vindt ook OK! dat op alle recente beelden van Sylvie die zich vermaakt in haar thuisstad Hamburg, elk spoor van haar nieuwe liefde Guillaume Zarka ontbreekt.
Ik zat net aan de telefoon toen ik de beelden zag, helaas weinig gezien behalve dat de Duitsers minder liefhebber zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef alors het volgende:
Ja er was ook iets op Boulevard, ik zapte erlangs, maar kreeg alleen maar mee dat ze niks meer met de media deelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind het nog knap dat ze zo rustig blijft, ik kon me geloof ik niet inhouden heurrquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef Moonah het volgende:
Wat erg, dat filmpje!Echt compleet zonder gêne!
Maar ze ziet er leuk uit.
Godsamme wat treurig zegquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:57 schreef sherezade het volgende:
nouja zag dit filmpje wel voorbij komen, de duitse media heeft ook echt niets te doen...het gaat gewoon maar door en door
Ik heb het niet helemaal afgekeken, maar damn...quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:57 schreef sherezade het volgende:
nouja zag dit filmpje wel voorbij komen, de duitse media heeft ook echt niets te doen...het gaat gewoon maar door en door
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Stiekem geniet ze hier heel erg van.
Echt, als ik Syl was ging ik lekker ergens anders shoppen, daar waar niemand me herkent!
Ze doet het erom.
Tuurlijk doet ze het erom. Ze geniet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Stiekem geniet ze hier heel erg van.
Echt, als ik Syl was ging ik lekker ergens anders shoppen, daar waar niemand me herkent!
Ze doet het erom.
Dan is het haar lot, als domme aandachtshoer. Gevalletje 'be careful what you wish for'. Either way, geen reden voor medelijdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:41 schreef sherezade het volgende:
ah ja dus als je wilt shoppen dan moet je eerst op het vliegtuig stappen om ergens te kunnen gaan winkelen![]()
volgens mij genoot ze hier dus echt niet van, volgens mij was ze zich op sommige momenten toch echt aan het verbijten van binnen...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan is het haar lot, als domme aandachtshoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |