The one and onlyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen! Niet bijgelezen, doe ik later!
Meld met Robinson nog steeds binnenboord!
Ik ben de enige LLMer hier of nie?!
Ik ga zometeen lekker in de tuin zitten en me zo rustig.mogelijk houden!
Geniet van het weer dames!
Mag ik er voorlopig bij op 6 februari? Datum kan nog worden aangepast na bezoek aan de VK maar da's pas over twee weken..quote:
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef zandsculptuur het volgende:
Limone, hij wordt nog zo groot als een watermeloen....
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnen![]()
Overigens gebruikt mijn ticker van elk stuk groente of fruit de niet genetisch gemodificeerde versie...
Om 12u mag ik!
Ooooh! wat een leuk meloentje! Die wil ik toch ook gewoon hebben!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Limone welkom back en veel plezier vanmiddag.
bla_bla altijd leuk een extra echo
Ik heb net het badje voor Ean laten vollopen kan ze er morgen in en ik met mijn voeten erbij.
Dit is gewoon zo'n saaie schildpad van little tikes. Niks bijzonders. Vriend vroeg nog moet ik het grote zwembad opzetten. Nou nee ik heb geen idee waar je die neer wilt zetten en zo snel warmt dat water niet op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembad![]()
Alleen is hier de zon even weg
Oei... volgens mij wel gruwelijk warm maar mét regen en onweer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo'n saaie schildpad van little tikes. Niks bijzonders. Vriend vroeg nog moet ik het grote zwembad opzetten. Nou nee ik heb geen idee waar je die neer wilt zetten en zo snel warmt dat water niet op.
Hier nu wel zon en erg benauwd.
En de arme hulp die we krijgen begint op donderdag maar dan is het volgens mij al niet meer zo warm.
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oei... volgens mij wel gruwelijk warm maar mét regen en onweer.
Dit jaar mn plonsbad ook voor het laatst. hij is associaal groot en Olli kan er volgend jaar toch niet in omdat idd te koud. dan wil ik ook een schildpad. Of lekker retro, een schelp
neejoh!! dat moet je toch helemaal niet doen!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zo
Nou, hier mag de partner er wel bij in.quote:
Donequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier mag de partner er wel bij in.
Trommelgeroffel:
KixAss456 - ActionRadio/Fok!radio-ert inderdaad.![]()
Nou is het pas echt echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Alle zwembadders veel plezier! Hier belden mijn ouders: ze hadden een tijd geleden het zwembad al opgezet.. ze hebben zo'n groot bad waar je echt rondjes in kunt zwemmen en waarin ik nog maar net met m'n hoofd boven water kan blijven.. Was 'ie ineens 30 cm onder de rand lek. En dat ís een hoop water om even weg te laten lopen.
---
Limone: wb!![]()
Nee serieus, dat moet je echt niet doen. Ze komt niet voor niks he? Ze is er om jou te helpen, niet om ervoor te zorgen dat jij alles schoonmaakt zodat zij niks te doen heeft!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zo
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]when you need to know.
want dat was nog niet helemaal duidelijk
bwhahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Geen idee hoeveel cups je zult groeien natuurlijk maar ik zou idd zeker een cup groter kopen, ben zelf 2 cups gegroeid uiteindelijk. Een voedingsbeha is handig maar voor weinig zou ik in 75H niet op rekenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje. Hoe hebben jullie dat gedaan met groeiende borsten? Ik heb van mezelf al een gigantische cupmaat (75G), maar ik merk nu al dat ze eruit beginnen te puilen
. 's Nachts slaap ik met een topje aan, kan echt niet meer zonder. Onder de douche gaat nog net, als ik ze vast houd
![]()
.
Met welke BH maat moet ik rekening houden, gewoon een cup groter? En is het slim meteen een voedingsbeha aan te schaffen? En waar vind ik die voor weinig?
Dit is zandsculptuur over een maand of zes! Hahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja lach maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is zandsculptuur over een maand of zes! Hahaha
LOL!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat is de MD outlet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben ook gezegend met een aardige voorgevel. Heb bij hunkemoler bh's gehaald. Op zich wel goedkoop maar welte slap. Nu maar naar de MD outlet voor een stevigere / sexier exemplaar. Ik heb altijd geleerd passende bh's kopen want anders heb je geen steun. Maar welop het strakste haakje passen zo dat de omvang nog kan groeien.
Ik raad je toch wel aan om het op te laten meten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat is de MD outlet?
Ik ga inderdaad maar gewoon een 75H bh of zwangerschapsbh (zit daar verschil in?) kopen of bestellen uit de UK en dan zien we tzt wel verder qua voedingsbeha.
Wat een mooie vent! En wat super dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik kom gedag zwaaien.Ik ben vandaag thuisgekomen en eigenlijk ook kraamvrouw af voor mijn gevoel. Heen en weer naar het ziekenhuis begin vd middag en begin vd avond en de rest vd dag aandacht geven aan Lientje en een beetje bijkomen zelf.
Toen ze net in bed lag ben ik even snel heen en weer naar Etos en Hema geweest....![]()
Ik moest gewoon even iets voor mezelf doen, wat kleertjes en zoogcompressen e.d. gehaald dus maar.![]()
Pakketje van LE is ook binnengekomen, lief!!![]()
Ons mannetje doet het goed, hij heeft alleen nog een infuus met antibiotica (uit voorzorg), een monitor voor zijn pols/ademhaling e.d. en een sonde voor de BV, verder niets meer. En hij was voor het eerst weer een beetje aangekomen.![]()
Hij ligt waarschijnlijk een week of drie in het ziekenhuis voordat hij thuiskomt.
[ afbeelding ]
Zou je 'meisje' achter mijn naam willen zetten?quote:
hihihiquote:
Ik heb nog een 80F liggen, die is me echt te ruim qua omvang en zit qua cup hetzelfde als de 75G.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hihihi![]()
Juud, wat fijn, weer thuis, en je kleine mooie ventje al gegroeid!
Oh, Limone een dame in de buik![]()
En voor wat betreft tieten ed: was vorige keer van 75F naar 80E gegaan. Grotere band heeft ook al grotere cups. Zwangerschapsbeha's rekken wel lekker mee hoor, dus die kan je dan wel lang gebruiken. Beugels worden afgeraden.
Een dame!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef Limone het volgende:
De echo was helemaal goed. Niets op aan te merken. Alles erop en eraan. Mooi om alles zo duidelijk te zien en gek dat dit de laatste keer is, waarschijnlijk, dat wij haar op een echo zien![]()
![]()
Voor de theorie-lovers:
innesteling klopte. Nub uiteindelijk ook. Ik dacht eerste een nub met een bol te zien, maar heb drie weken lang nubtheorie op internet gestudeerd (![]()
) en kon daaruit wel opmaken dat het een meiske is.
[..]
Zou je 'meisje' achter mijn naam willen zetten?
Mijn ud mag naar 6 december, paar weken geleden al gezegd maar hij staat nog niet goed.quote:
done! en zwaaiende beebies zijn altijd goed!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef angelatje het volgende:
[..]
Mijn ud mag naar 6 december, paar weken geleden al gezegd maar hij staat nog niet goed.
Ik draag nu alleen nog maar sportbeha's (ook snachts) want die zitten zo lekker![]()
Vanmiddag naar de bekkenbodemtherapeut geweest en die heeft een echo van mijn blaas gemaakt om te kijken of ik die goed leeggeplast had, en raad eens wie er zwaaide
Pas maar op dat je bekkenbodem niet te zwaar belast. Goede bekkenbodem oefeningen zijn wel vereist bij hardlopen tijdens zwangerschap. Je hele baarmoeder met inhoud is daar lekker bovenop aan het drukken. Bij urineverlies is het helemaal verstandig om niet meer hard te lopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:29 schreef GotC het volgende:
Woon aan de kust, scheelt wel wat gradenIk haatte het ook, maar ben er stiekem toch verslaafd aan geraakt
Nu wel zo stijf als een hark vooral van onderen?, maargoed.
Goeie tip, sowieso om rekening mee te houden, thanks! Vind het nog lastig om een balans te vinden in wat wel/niet kan, en wat wel/niet verstandig is. Dus deze neem ik meequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef Sull het volgende:
[..]
Pas maar op dat je bekkenbodem niet te zwaar belast. Goede bekkenbodem oefeningen zijn wel vereist bij hardlopen tijdens zwangerschap. Je hele baarmoeder met inhoud is daar lekker bovenop aan het drukken. Bij urineverlies is het helemaal verstandig om niet meer hard te lopen.
Ja, sinds ik zelf echo's heb weet ik hoe ik moet kijken. Daarvoor was het voor mij een grote wazige bende. En gister ook nog: 'kijk, zie je de niertjes?' Ik wist het werkelijk waar nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik vind die en profiel echo's altijd zo mooi, dat neusje.
Veel plezier! Weten wat het is, maakt voor mij echt een wereld van verschil. Van te voren dacht ik dat dat niet uitmaakte, maar ik ben gister helemaal in de wolken geweest. Misschien nog wel meer dan na het tweede streepje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Mabawa. het volgende:
Wat mooi, die laatste! Inderdaad dat neusje
Wij mogen morgen voor geslachtsbepaling. Over 3 weken de SEO, spannend!
Na die nub wel, maar iedereen bleef zeggen dat ze zeker wisten dat ik een jongetje zou krijgen. Als je het rationeel bekijkt zou een jongen ook heel 'logisch' zijn geweest. Er was seks op de eisprong en in mijn mans gezin is er in 80 jaar geen meisje geboren. De laatste week was ik stiekem om. Als iemand weer eens zei dat wij zeker weten een jongen zouden krijgen, dacht ik: 'maar wij weten wel beter hè?'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Sethiwe het volgende:
Limone wat een mooie echofoto die laatste.
Oh en leuk een meisje, had jezelf ook dat voorgevoel, met alle theorieën die op een meisje duiden.
klopt, beestje worden vaak ook rustig doorgetrained tot t einde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Limone het volgende:
Het lijkt mij heerlijk on tot zo ver te kunnen blijven sporten. Bij paarden () schijnt de bevalling sneller/beter te gaan als ze langer doorlopen.
gehehe, het is natuurlijk een idiote vergelijking (die met die paarden), maar het motiveert mij wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mooie echo inderdaad limone
sethiwe fijn dat de pijn in je heup minder is!!
mawaba leuk!, ben benieuwd
[..]
klopt, beestje worden vaak ook rustig doorgetrained tot t einde.
maar dan nog, vindt ik het knap als mensen dat ook volhouden hihi
ik had gisteravond zo'n enorme buikpijn![]()
weet niet zeker wat het is geweest, zou kunnen omdat ik tot 2 x toe te zwaar heb getilt...iets anders zou ik me niet kunnen bedenken. Maar ik maakte me toch wel zorgen. nja met een paracetamol naar bed gegaan en nu is het gelukkig zo goed als weg. stom hoor!
Misschien een soort harde buik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi, ja nja het is natuurlijk ook gewoon heel goed om in beweging te blijven en jezelf fit te houden
nja een soort menstruatieachtige pijn/ spierpijn.
Het begon met het gevoel alsof je buik te klein is voor de inhoud en dat werd steeds erger.
geen krampen gelukkig, denk dat ik anders wel mischien de vk had gebeld
Niet alleen bij paardenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Limone het volgende:
Het lijkt mij heerlijk on tot zo ver te kunnen blijven sporten. Bij paarden () schijnt de bevalling sneller/beter te gaan als ze langer doorlopen. Dit feitje heeft duidelijk heel veel indruk op mij gemaakt..
![]()
We hebben thuis een ergometer (fiets) waar ik 4-5 keer per week een uur op fiets en ik ga nog zwangerschapsfitness doen. Ben ik helemaal in vorm voor de bevalling!
Geen obstipatie ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi, ja nja het is natuurlijk ook gewoon heel goed om in beweging te blijven en jezelf fit te houden
nja een soort menstruatieachtige pijn/ spierpijn.
Het begon met het gevoel alsof je buik te klein is voor de inhoud en dat werd steeds erger.
geen krampen gelukkig, denk dat ik anders wel mischien de vk had gebeld
Ik heb het ook wel eens gehad. Ik was zo eigenwijs om (wel uit zittende positie) keitjes vanuit mn tuin de kruiwagen in te mikken. Het was niet zo heftig als jij beschrijft maar komt ongeveer wel overeen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee geen obstipatie
En harde buik, ja daar dacht ik eerst aan, maar mijn buik was verder niet heel erg hard..en het heeft ook echt de hele avond en deel van de nacht geduurd..zolang diirt een harde buik niet toch?
Naja morgen ga ik toch voor de 20 wkn echo dus zal dan eens vragen of ze een idee heeft
Ja, in de zijne.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
[..]
Geen obstipatie ofzo?
Limone, wt leuk dat jullie een meisje krijgen, nogal uniek in de familie dus?!
Volgens mij ook geen verschil tussen roze en blauw, maar who knows..quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
100 lijkt me wel genoeg voor de eerste tijd ja hihi
babyshower..lijkt me stiekem wel leuk..maarja dat gaat niet gebeuren
en smaken roze muisjes anders dan blauwe dan? nee toch?
mijn schoonzus verkoopt zelf luiertaarten, dus daar zal ik er dit keer vast ook wel weer een van krijgen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef GotC het volgende:
@Bla, ze smaken niet anders hebben we na uitgebreid onderzoek ondervonden..maar ik vind van wel! Ja, beetje raar.
Er zijn mensen die stug volhouden dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
bezoektijden ook niet, mensen die langs gaan komen weten dat ze vantevoren even moeten bellen of smsmen
Je kent over het algemeen je eigen omgeving best aardig denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die stug volhouden dat dat niet het geval isOok niet als het WEL op het kaartje staat overigens
Bij ons was er geen ruimte op het kaartje dus daarom geschrapt. Het is wel vrij standaard om er op te zetten eerst te bellen voor bezoek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Purple010 het volgende:
Vind het wel een goede oplossing om te vragen om van te voren even te bellen. Dan leg je het niet zo vast, maar geef je wel een signaal.
Oi! Mentholgel en/of poeder zou moeten helpen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef Mabawa. het volgende:
Doe maar lekker rustig aan Bla.
Vraagje nog even over jeuk, mijn borsten en tepels, ik word er gek van! Ik wil ze eraf krabben. Heb verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt. Bepanthen, pure arganolie, barriere creme, vaseline en gewoon een keer niets doen. Maar echt niets helpt. Word er een beetje gek van want het krabben begint gewoon echt pijn te doen.
die mensen hebben dan pech. Mensen die dicht geboeg bij me staan om in de eerste weken langs te komen die kennen me goed genoeg om te weten dat dat zo niet werktquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die stug volhouden dat dat niet het geval isOok niet als het WEL op het kaartje staat overigens
Nee morgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Bla, vervelend van je buik. Heb je nou vandaag de 20 weken echo? Benieuwd of zij een idee hebben.
Cadeauwens zou ik er niet opzetten, tenzij het heel specifiek is (heb wel eens gezien dat mensen erop hadden gezet dat ze geen cadeaus wilden, maar liever een donatie aan een bepaald goed doel).quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Kiwisoep het volgende:
Nou inderdaad. Maar een cadeauwens op het kaartje is dus niet zo oke? Ik denk dat ik het er maar af laat en hoop dat mensen vragen wat we graag zouden willen... Of inderdaad kiezen voor een cadeaubon!
Wat maakt dat nou uit. Als mensen geen interesse tonen is het ook niet goed... Ik kon het wel waarderen (vooral omdat wij toen net uit elkaar gingen kreeg ik bijna geen bewonderaars..)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef Kiwisoep het volgende:
Koekjes weet ik eigenlijk niet. Ik zag een plaatje van zandkoekjes in hartvorm, met roze glazuur en een beetje muisjes... Nu wil ik dat!
Kan natuurlijk ook gewoon alle gekkigheid die ik nu verzin maken, en dat op een etagere neerzetten. Of haal ik mezelf nu veel te veel op mijn hals... Pff. Maar meen je dat echt, mensen die zomaar ff langs wippen? Dat verzin je toch niet.
^^ dat. alleen de oma's kwamen wel eens ognevraagd/onaangekondigd aanwaaien. Maar hadden het net zo prima gevonden als we zeiden NU EVEN NIET.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
een kadowens op een geboortekaartje..nah dat zou ik nooit doen
bezoektijden ook niet, mensen die langs gaan komen weten dat ze vantevoren even moeten bellen of smsmen
Ik snap wat je bedoelt. Ik vind dat net zoiets als kleertjes geven. Als ik totaal geen idee heb van de smaak van iemand, dan koop ik liever een kadonbon zodat ze zelf wat uit kunnen zoeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik vraag zelf ook altijd, maar de ervaring heeft mij geleerd dat veel mensen dat overbodig vinden. Al zijn het natuurlijk cadeautjes die met een boel liefde uitgezocht zijn, maar dan nog![]()
O dat klinkt ondankbaar he? Zo bedoel ik het niet! Ik denk alleen dat de visite die je krijgt beter iets cadeau kan geven waar je ook echt iets mee zal gaan doen, als dat je het weglegt
Misschien ligt ze straks wel al goed!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Mijn baby probeert toch nog even de nooduitgang te zoeken voordat ze morgen in de goede richting geduwd zal worden!
Go, baby Kiwi, go! Je bent er bijna!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ben al aan het uitleggen hoe ze moet gaan liggen! Maar goed daar was ik al een week mee bezig en ook toen kreeg ik alleen maar trappen tussen mijn ribben.
Ik hoop gewoon dat mensen inderdaad zo wijs zijn om een cadeaubon te kopenBij een tweede van hetzelfde geslacht lijkt het me helemaal lastig!
Misschien toch even op handen en knieen gaan zitten, just-in-case?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ben al aan het uitleggen hoe ze moet gaan liggen! Maar goed daar was ik al een week mee bezig en ook toen kreeg ik alleen maar trappen tussen mijn ribben.
Ik hoop gewoon dat mensen inderdaad zo wijs zijn om een cadeaubon te kopenBij een tweede van hetzelfde geslacht lijkt het me helemaal lastig!
Gewoon op haar in blijven praten!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Kiwisoep het volgende:
Misschien kan je zaterdag een leuk speeltje voor de uitgang houden, om haar naar buiten te lokken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Gewoon op haar in blijven praten!![]()
Zo zeg ik hier ook tegen Robinson dat ze zaterdag buiten mag komen spelen! Wie weet helpt het!
Eej! Dat had ik even gemist, je bent zwanger! Van harte!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zaterdag een leuk speeltje voor de uitgang houden, om haar naar buiten te lokken?
Dank jequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eej! Dat had ik even gemist, je bent zwanger! Van harte!
Haha, ja ik kan het proberen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zaterdag een leuk speeltje voor de uitgang houden, om haar naar buiten te lokken?
Ik duim mee voor een voorspoedige zwangerschap! En hey, alle vrouwen die 41+5 zijn, zijn ooit 4+5 geweest!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dank jeheel pril nog hoor, 4w5d maar het begin is er echt
.
Gewoon proberen, ja!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Misschien toch even op handen en knieen gaan zitten, just-in-case?
Is die 28kilo er weer afgegaan? 4kilo is volgens mij heel netjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef martine1984 het volgende:
Vanmorgen bij de vk langs geweest. Hartje klopte luid en duidelijk. Bloeddruk was voor mijn doen erg laag 90/55 en ik zit nu op +4 kg. Volgens de vk allemaal heel goed. Al vind ik dat ik al veel ben aangekomen. Vooral door mn laatste zwangerschap waar ik 28 kilo was aangekomen ben ik hier heel onzeker over.
Hier is het ook niet zo warm idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:59 schreef Kiwisoep het volgende:
En FR; het is hier eigenlijk helemaal niet zo warm. Binnen is het 22.4 graden. Buiten 24 graden zegt mijn weer-app op mijn telefoon. Heb net ff de kratjes gesopt en niet geplonst dus daarna. Ik heb ook maar een mini jip en janneke voetenbadje staan hoor hihi. Maar ik heb er gisteren onwijs van genoten! Mijn enkels en voeten zijn ondertussen zo dik dat mijn huid zeer doet, slaap al met kussens onder het voeteneinde enzo. Maar tegen het trekkende gevoel in je uitgerekte huidje daar was dat koude water wel ff lekker!
Ik ben het helemaal met je eens,op allebei de punten. Ik vind mijn buik helemaal niet zo mooi en mijn billen en benen ook niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Kiwisoep het volgende:
Voor ik zwanger was dacht ik ook altijd dat ik in bikini zou gaan en zou pronken met die bolle buik. Nu een tankini aan omdat die buik zo wit is en er dikke blauwe aders doorheen te zien zijn. O en omdat ik stretchmarks in mijn zij heb snif.
Zo benieuwd... Vandaag of morgen krijgen we de foto's binnen van onze zwangerfotoshoot. Heb mijn vriend voor zijn eerste vader-to-be-dag beloofd dat hij nog een klein cadeau krijgt (ja, want ik kreeg niks he, op mijn eerste aanstaande moederdag! ha!) Maar ik wilde dus 2 of 3 van de foto's op van die mini canvasdoekjes laten drukken.
Ook in contact met een drukker, voor de geboortekaartjes, al wordt het waarschijnlijk eentje van internet. Wie weet kunnen ze nog wat voor ons betekenen vwb de prijs.
Doen jullie trouwens gewoon beschuit met muisjes voor de kraamvisite? Zelf vind ik het altijd een crime om dit op te eten en echt lekker vind ik het niet. Ik ben nu geboortechocolaatjes aan het maken, chocolade (wit) smelten en met gekleurde chocomelts tot roze kleuren. Dit dan in een ijsklontjes bakje laten stollen en er muisjes overheen strooien. Misschien dat ik er ook nog wat anders bij maak, soesjes met chocolade en muisjes ofzo?
Mijn vraag voor jullie... Hoeveel zal ik er maken? Ik heb ongeveer 53 geboortekaartjes.
Okee jullie begrijpen... Ik krijg de kriebels!
Het zou kunnen. Bij mij het is niet heel erg traditie, maar het gebeurt wel. Wel waren de babyshowers waar ik naar toe ben geweest met kleine, bescheiden cadeautjes en gezellig met z'n allen high tea-en. Niet met hele kinderwagens, dat hoor je ook wel eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef Purple010 het volgende:
Wordt er voor jullie ook een amerikaanse babyshower georganiseerd?
Ik denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven....
quote:
Dat is goed!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:28 schreef Limone het volgende:
Leuk Kiwi! T.z.t. vraag ik graag nog wel een keer hoe je dat hebt gedaan, goed? Van die witte aanslag weet ik niet; ik ben niet zo'n bakker. Dat is mijn man meer![]()
quote:ewaar chocolade niet in de koelkast
Het witte laagje krijg je ook als je chocolade niet goed afsluit en in de koelkast legt. Dit heeft echter een andere reden. Er komt condensatie van water op de buitenkant van de chocolade, waarin een deel van de suiker oplost. Als het vocht dan weer verdampt, blijft er een laagje suikerkristallen over dat een wit laagje op de chocolade vormt.
Temperen
Om vetbloem te voorkomen moet je de chocolade temperen voordat je er een chocoladereep, chocoladeletter of iets dergelijks van maakt. Dit vraagt veel energie, want het temperen moet meerdere keren herhaald worden. Bovendien is het dan nog niet zeker dat er absoluut geen wit laagje op de chocolade komt.
Beschuit met muisjes.. daar heb ik nu ineens zin in! (Maar ook écht hè!)quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens,op allebei de punten. Ik vind mijn buik helemaal niet zo mooi en mijn billen en benen ook niet meerMisschien is een burkini wel iets voor mij..
En wat een leuk idee zeg, die chocoladingens! Post je een foto als het af is? Ben heel benieuwd. Ik vind beschuit met muisjes ook echt een crime om te eten!
Ik vond het ook al snel!. Mijn vriend is een paar weken geleden bezig geweest om een x-aantal dingen aan te vragen. Hij wilde alles hebben geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef GotC het volgende:
Wat kreeg je de blije doos al vroeg Skips! Ik kreeg maandag pas de ophaalbrief
Hoe klassiek!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef zandsculptuur het volgende:
Ooooh, granny's, goed idee. Vast veel gezonder dan zure matten.
Augurken zijn ook zo lekker.
Je kan bij de 'lokale' drukker vaak boeken inkijken. Hier is het bv dezelfde drukker die het streekkrantje drukt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef ikke_84 het volgende:
ff een vraagje, hoe gaat dat met geboortekaartjes... Kan je ergens boeken krijgen met allemaal voorbeeld kaartjes daarin of kan je ze alleen via internet vinden? sorry ik ben echt een leek![]()
Wat is iedereen nog maar weinig aangekomen zeg!
Ik was voor mijn zwangerschap 7 kg afgevallen, maar er zitten er nu al weer 1.5 kg aan en ik zit pas in mijn 12de week![]()
voor alle actieve zwangeren. Ik mag Hilz de hand geven want ik ben ook echt heeeeel lui
Er is een geboortekaartjestopic met in de OP een lijst met leuke geboortekaartjeswebshops. Bij de meesten kan je ook weer testkaartjes bestellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef ikke_84 het volgende:
Zo heel wat terug gelezen![]()
Limone een meisje![]()
mabawa een piemel in je buikMaar wat leuk een jongentje
![]()
ff een vraagje, hoe gaat dat met geboortekaartjes... Kan je ergens boeken krijgen met allemaal voorbeeld kaartjes daarin of kan je ze alleen via internet vinden? sorry ik ben echt een leek![]()
Bij de eerste zwangere in mijn vrienden groep hebben we wel een babyshower gedaan. Gewoon gezellig met een paar vriendinnen, high tea, cadeautjes. Ik had zelf een luier taart gemaakt, is echt heel makkelijk om die te maken en je kan er dan zelf leuke kleine cadeautjes tussen stoppen.
Wat is iedereen nog maar weinig aangekomen zeg!
Ik was voor mijn zwangerschap 7 kg afgevallen, maar er zitten er nu al weer 1.5 kg aan en ik zit pas in mijn 12de week![]()
voor alle actieve zwangeren. Ik mag Hilz de hand geven want ik ben ook echt heeeeel lui
wellicht heb je nu zelf ook een meisje in je buik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ja, jongetjes zijn echt heel leuk.Sorry Limone..
![]()
* Soempie wacht op de meisjesmama's
Ja, en dan ga ik vast ontdekken dat meisjes net zo leuk zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wellicht heb je nu zelf ook een meisje in je buik.
Ze zijn allebei leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik las dit en dacht een meisje getest ???? lekker wakker van mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik heb er eentje getest en ze zijn nog lekker ook!
Zo lijkt het net of je het over meisjes hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik heb er eentje getest en ze zijn nog lekker ook!
je hoeft niet zwanger te zijn om dat te denken hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht een meisje getest ???? lekker wakker van mij
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht een meisje getest ???? lekker wakker van mij
Ik bedoelde ook baby's tot een maand of 3 a 4. Alles ouders dan dat heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een oppasmeisje (vanaf dat ze 1 jaar was en nu is ze 4) en natuurlijk is zij ook heeeeel leuk. Bij haar kon je, in vergelijking met haar broertje, ook al echt verschil zien in spelvoorkeur en dergelijke toen ze een jaar was. Erg leuk!
Ja, snap ik. Ik ben wel benieuwd hoe het bij jullie over een jaar is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook baby's tot een maand of 3 a 4. Alles ouders dan dat heb ik nog geen ervaring mee.
Ik heb van beide smaken 1, en vind het beide even leuk!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bij mij kan er nog in de OP bij dat het een jongetje wordtquote:
Jeutje van veel jongetjes!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Suusz het volgende:
[..]
Bij mij kan er nog in de OP bij dat het een jongetje wordt![]()
*Splash!* Zijn die dingen normaal nog redelijk prijzig dan? (Nooit in hoeven verdiepen)quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Leuk hoor Skippy die boxen! Ik voelde me zo op en top zwanger toen ik ze op mocht halen. Ik heb trouwens een paar weken terug pas de kruidvat tas opgehaald, die was als laatste.
O en ik heb een gesplette raam ooievaar op de kop getikt via marktplaats!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bij mij wel iig!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:00 schreef Kleurdoos het volgende:
maarrrr klope er wat van de RAMZI EN NUB JONGENS? godver, mn zoon ligt steeds op mn laptop.
Mawaba wel toch? Kan je er al een beetje aan wennen?
Ja innestelling klopt! Nub heb ik niet gezien want toen lag kleine niet goed dus was het een foto van bovenaf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:00 schreef Kleurdoos het volgende:
maarrrr klope er wat van de RAMZI EN NUB JONGENS? godver, mn zoon ligt steeds op mn laptop.
Mawaba wel toch? Kan je er al een beetje aan wennen?
Geen idee, ik heb geen voorgevoel. Maar over 5 weken mogen we voor de SEO.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:05 schreef Limone het volgende:
[..]Denk je dat het nu ook een jongetje is?
De mijne smaakt naar perzik, net getestquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of je het over meisjes hebt.
Leuk he katten die zorgen dat alles wat je in huis gedaan hebt weer ongedaan gemaakt wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef Hilzillah het volgende:
jaaaa! dat neusjeLeuke foto's bla!
Zomestrakjes komt kraamzorg controleren. Netjes alles gestofzuigd, weer heel de vloer onder het tuinpluis. Rot katten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |