The one and onlyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:36 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen! Niet bijgelezen, doe ik later!
Meld met Robinson nog steeds binnenboord!
Ik ben de enige LLMer hier of nie?!
Ik ga zometeen lekker in de tuin zitten en me zo rustig.mogelijk houden!
Geniet van het weer dames!
Mag ik er voorlopig bij op 6 februari? Datum kan nog worden aangepast na bezoek aan de VK maar da's pas over twee weken..quote:
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef zandsculptuur het volgende:
Limone, hij wordt nog zo groot als een watermeloen....
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Jamaar, tegen die tijd heb ik hopelijk ook een buik waar minstens twee watermeloenen in kunnen![]()
Overigens gebruikt mijn ticker van elk stuk groente of fruit de niet genetisch gemodificeerde versie...
Om 12u mag ik!
Ooooh! wat een leuk meloentje! Die wil ik toch ook gewoon hebben!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou toch lullig zijn ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:36 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Limone welkom back en veel plezier vanmiddag.
bla_bla altijd leuk een extra echo
Ik heb net het badje voor Ean laten vollopen kan ze er morgen in en ik met mijn voeten erbij.
Dit is gewoon zo'n saaie schildpad van little tikes. Niks bijzonders. Vriend vroeg nog moet ik het grote zwembad opzetten. Nou nee ik heb geen idee waar je die neer wilt zetten en zo snel warmt dat water niet op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:51 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik voel een topic in US. Pimp hier met je zwembad![]()
Alleen is hier de zon even weg
Oei... volgens mij wel gruwelijk warm maar mét regen en onweer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo'n saaie schildpad van little tikes. Niks bijzonders. Vriend vroeg nog moet ik het grote zwembad opzetten. Nou nee ik heb geen idee waar je die neer wilt zetten en zo snel warmt dat water niet op.
Hier nu wel zon en erg benauwd.
En de arme hulp die we krijgen begint op donderdag maar dan is het volgens mij al niet meer zo warm.
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oei... volgens mij wel gruwelijk warm maar mét regen en onweer.
Dit jaar mn plonsbad ook voor het laatst. hij is associaal groot en Olli kan er volgend jaar toch niet in omdat idd te koud. dan wil ik ook een schildpad. Of lekker retro, een schelp
neejoh!! dat moet je toch helemaal niet doen!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zo
Nou, hier mag de partner er wel bij in.quote:
Donequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, hier mag de partner er wel bij in.
Trommelgeroffel:
KixAss456 - ActionRadio/Fok!radio-ert inderdaad.![]()
Nou is het pas echt echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Alle zwembadders veel plezier! Hier belden mijn ouders: ze hadden een tijd geleden het zwembad al opgezet.. ze hebben zo'n groot bad waar je echt rondjes in kunt zwemmen en waarin ik nog maar net met m'n hoofd boven water kan blijven.. Was 'ie ineens 30 cm onder de rand lek. En dat ís een hoop water om even weg te laten lopen.
---
Limone: wb!![]()
Nee serieus, dat moet je echt niet doen. Ze komt niet voor niks he? Ze is er om jou te helpen, niet om ervoor te zorgen dat jij alles schoonmaakt zodat zij niks te doen heeft!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beneden valt het hier meer met de hitte en ze begint om 09:00 ik ga zo toch nog maar wat schoonmaken en opruimen anders schaam ik mij zo
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]when you need to know.
want dat was nog niet helemaal duidelijk
bwhahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Geen idee hoeveel cups je zult groeien natuurlijk maar ik zou idd zeker een cup groter kopen, ben zelf 2 cups gegroeid uiteindelijk. Een voedingsbeha is handig maar voor weinig zou ik in 75H niet op rekenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:41 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje. Hoe hebben jullie dat gedaan met groeiende borsten? Ik heb van mezelf al een gigantische cupmaat (75G), maar ik merk nu al dat ze eruit beginnen te puilen
. 's Nachts slaap ik met een topje aan, kan echt niet meer zonder. Onder de douche gaat nog net, als ik ze vast houd
![]()
.
Met welke BH maat moet ik rekening houden, gewoon een cup groter? En is het slim meteen een voedingsbeha aan te schaffen? En waar vind ik die voor weinig?
Dit is zandsculptuur over een maand of zes! Hahahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja lach maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dit is zandsculptuur over een maand of zes! Hahaha
LOL!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat is de MD outlet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:14 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben ook gezegend met een aardige voorgevel. Heb bij hunkemoler bh's gehaald. Op zich wel goedkoop maar welte slap. Nu maar naar de MD outlet voor een stevigere / sexier exemplaar. Ik heb altijd geleerd passende bh's kopen want anders heb je geen steun. Maar welop het strakste haakje passen zo dat de omvang nog kan groeien.
Ik raad je toch wel aan om het op te laten meten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat is de MD outlet?
Ik ga inderdaad maar gewoon een 75H bh of zwangerschapsbh (zit daar verschil in?) kopen of bestellen uit de UK en dan zien we tzt wel verder qua voedingsbeha.
Wat een mooie vent! En wat super dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik kom gedag zwaaien.Ik ben vandaag thuisgekomen en eigenlijk ook kraamvrouw af voor mijn gevoel. Heen en weer naar het ziekenhuis begin vd middag en begin vd avond en de rest vd dag aandacht geven aan Lientje en een beetje bijkomen zelf.
Toen ze net in bed lag ben ik even snel heen en weer naar Etos en Hema geweest....![]()
Ik moest gewoon even iets voor mezelf doen, wat kleertjes en zoogcompressen e.d. gehaald dus maar.![]()
Pakketje van LE is ook binnengekomen, lief!!![]()
Ons mannetje doet het goed, hij heeft alleen nog een infuus met antibiotica (uit voorzorg), een monitor voor zijn pols/ademhaling e.d. en een sonde voor de BV, verder niets meer. En hij was voor het eerst weer een beetje aangekomen.![]()
Hij ligt waarschijnlijk een week of drie in het ziekenhuis voordat hij thuiskomt.
[ afbeelding ]
Zou je 'meisje' achter mijn naam willen zetten?quote:
hihihiquote:
Ik heb nog een 80F liggen, die is me echt te ruim qua omvang en zit qua cup hetzelfde als de 75G.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:20 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hihihi![]()
Juud, wat fijn, weer thuis, en je kleine mooie ventje al gegroeid!
Oh, Limone een dame in de buik![]()
En voor wat betreft tieten ed: was vorige keer van 75F naar 80E gegaan. Grotere band heeft ook al grotere cups. Zwangerschapsbeha's rekken wel lekker mee hoor, dus die kan je dan wel lang gebruiken. Beugels worden afgeraden.
Een dame!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:13 schreef Limone het volgende:
De echo was helemaal goed. Niets op aan te merken. Alles erop en eraan. Mooi om alles zo duidelijk te zien en gek dat dit de laatste keer is, waarschijnlijk, dat wij haar op een echo zien![]()
![]()
Voor de theorie-lovers:
innesteling klopte. Nub uiteindelijk ook. Ik dacht eerste een nub met een bol te zien, maar heb drie weken lang nubtheorie op internet gestudeerd (![]()
) en kon daaruit wel opmaken dat het een meiske is.
[..]
Zou je 'meisje' achter mijn naam willen zetten?
Mijn ud mag naar 6 december, paar weken geleden al gezegd maar hij staat nog niet goed.quote:
done! en zwaaiende beebies zijn altijd goed!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef angelatje het volgende:
[..]
Mijn ud mag naar 6 december, paar weken geleden al gezegd maar hij staat nog niet goed.
Ik draag nu alleen nog maar sportbeha's (ook snachts) want die zitten zo lekker![]()
Vanmiddag naar de bekkenbodemtherapeut geweest en die heeft een echo van mijn blaas gemaakt om te kijken of ik die goed leeggeplast had, en raad eens wie er zwaaide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |