Prachtigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
Bron: http://hetiskoers.nl/2013/het-orakel-uit-vlissingen/
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
Godverquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Sporza gekeken tijdens de Giro, die zijn geen haar beter dan deze twee eindbazen.
Gewoon weer NOS kijken.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:23 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb de afgelopen jaren vaak gelezen dat Sporza zoveel beter is dan de NOS, maar dat viel me vies tegen bij de Giro.
Nou, het scheelt wel gewoon qua renners herkennen bijvoorbeeld. En zowel maarten als herbert hebben vaak echt de idiootste theorieën.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:23 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb de afgelopen jaren vaak gelezen dat Sporza zoveel beter is dan de NOS, maar dat viel me vies tegen bij de Giro.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik nooit problemen heb gehad met Maarten en Herbert. Ik heb de Giro nu bij Sporza gekeken omdat de NOS die niet uitzond. Maar ik toch wat beters verwacht. Ze waren misschien wel wat beter in renners herkennen, maar ik had nog steeds het idee dat ik vaak beter wist wat er gebeurde dan zij, terwijl ik echt geen wielerkenner ben. Verder was het niveau van hun grappen nog lager dan dat van Maarten en Herbert (en dat zegt iets) en hun chauvinisme hielp ook niet echt mee. Al moet ik wel zeggen dat ze meer aandacht besteedde aan Nederlanders dan dat Maarten en Herbert aandacht besteden aan Belgenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:03 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
Nou, het scheelt wel gewoon qua renners herkennen bijvoorbeeld. En zowel maarten als herbert hebben vaak echt de idiootste theorieën.
En de giro vind ik juist nog wel okee met Renaat en Jose. Wuyts is echt een zeveraar.
Ik ook niet zo erg hoor, maar het is echt niet te verkopen dat twee professionele commentatoren ZO vaak fout zitten. Zowel qua simpel herkennen van een renner, als bij het herkennen van dieperliggende tactieken of motivaties van renners.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik nooit problemen heb gehad met Maarten en Herbert.
omdat ik moest werken en in het live topic zat.quote:
Ik had het op de achtergrond aanstaan.. Maarten hing heerlijk de dramaqueen uit. Zal de volgende keer aantekeningen maken en later postenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ik moest werken en in het live topic zat.
Waar de rest was geen idee.
neem aan dat ik in tourjournaal zo nog wel wat Maabert gewauwel meekrijg, thnx alvast!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het op de achtergrond aanstaan.. Maarten hing heerlijk de dramaqueen uit. Zal de volgende keer aantekeningen maken en later posten
Maar die worden niet betaald om ons van het juiste commentaar te voorzienquote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef ZoDiep het volgende:
Zullen wel meer mensen naast hebben gezeten hoor
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bakelants? Huh in mijn scherm staat Irizar
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Maar die worden niet betaald om ons van het juiste commentaar te voorzien
Wel dus. En trouwens: nou en ik kijk om een leuke wedstrijd te zien voorzien van leuk commentaar, dat leveren ze bij uitstek.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |