Ik ook niet zo erg hoor, maar het is echt niet te verkopen dat twee professionele commentatoren ZO vaak fout zitten. Zowel qua simpel herkennen van een renner, als bij het herkennen van dieperliggende tactieken of motivaties van renners.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:26 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik nooit problemen heb gehad met Maarten en Herbert.
omdat ik moest werken en in het live topic zat.quote:
Ik had het op de achtergrond aanstaan.. Maarten hing heerlijk de dramaqueen uit. Zal de volgende keer aantekeningen maken en later postenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat ik moest werken en in het live topic zat.
Waar de rest was geen idee.
neem aan dat ik in tourjournaal zo nog wel wat Maabert gewauwel meekrijg, thnx alvast!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het op de achtergrond aanstaan.. Maarten hing heerlijk de dramaqueen uit. Zal de volgende keer aantekeningen maken en later posten
Maar die worden niet betaald om ons van het juiste commentaar te voorzienquote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef ZoDiep het volgende:
Zullen wel meer mensen naast hebben gezeten hoor
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Bakelants? Huh in mijn scherm staat Irizar
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Maar die worden niet betaald om ons van het juiste commentaar te voorzien
Wel dus. En trouwens: nou en ik kijk om een leuke wedstrijd te zien voorzien van leuk commentaar, dat leveren ze bij uitstek.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook tv5 zat er naast aldus jeroen grueter (nos) op twitter.
De tour wordt ook goed bekeken door mensen die niet het hele seizoen op de voet volgen en die hier dus helemaal niets om geven.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ongelooflijke broodmongolen
Nóóit eens zelf nadenken, nee gewoon alles meteen aannemen wat ze wordt wijsgemaakt. Mijn god zeg, dit was wel een dieptepunt... Irizar en Bakelants lijken ook nog eens totaal niet op elkaar. Bakelants herken je toch zo
Het is hun baan om mensen te entertainen tijdens een etappe in de tour en vandaag was het een mooie etappe, maar je hebt er ook weleens tussen dat er weinig aan is, voorspelbaarheid. Dan heb ik liever een verhaal van Herbert of Maarten dan dat iemand in een nanoseconde roept welke renner dat is.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Drewie het volgende:
Dit kan toch echt niet, mocht ik zo'n fouten maken in m'n job...
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:51 schreef aesop het volgende:
Fanservice ja, dit is toch gewoon lachen, en het hoort bij de tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |