SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT
'Een strijdvaardig Tahiti'
verdedigend is het toch niveautje psv hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 22:37 schreef TLC het volgende:
Vertekende score, Tahiti is beter dan de uitslag doet vermoeden
Waaromquote:
Dat wist Arno al na een kwartier te vertellen. Sterker nog, het deze keuze verbaasde hem.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
die keeper kunnen ze beter niet meer opstellen
Of 15, maar 3 had ook een mogelijkheid geweest.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
Nigeria had er makkelijk 10 kunnen maken.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
verdedigend is het toch niveautje psv hoor
Is hij op de scooterquote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er staan een turk voor mn deur
doen we.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar durf ik wel 10 euro op in te zetten
10-0 lijkt mij ook mooi.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Spanje het gewoon bij 8 houdt ofzo.
Tuvaluquote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Wtf speelt er voor bagger in de Oceanie cup dan
toch lekker, loeren naar de dames in bikini op het strand met op de achtergrond een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Noem 5 landen uit Oceanie. Wedden dat het niet lukt. Snap je ook meteen dat het bagger is.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Taaihiti??quote:Op maandag 17 juni 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT
'Een strijdvaardig Tahiti'
maar er zijn vast wel boekwinkels te vinden over Goethe in Tahiti, plus overblijfselen van de dodo in een of ander klein museumpjequote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef Obiekulu het volgende:
Die Boudewijn Buch zat er mooi naast met z'n 2-0.
twitter:FootyMemes twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:42:57Tahiti won more trophies than Arsenal in the past 8 years reageer retweet
Die is gepromoveerd naar het eckte NOS journaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef Grifte het volgende:
Waar is onze blonde godin Dyonne Stax bij dit nieuwsjournaal
Zijn best grappig daar.twitter:TahitiFootball twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:44:58ALMOOOOOOOOOOOSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! JONATHAN TEHAU ALMOST!!!!! reageer retweet
Nachtelijk voetbal is sowieso een vereistequote:Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef ValHallen het volgende:
Confederations Cup is een leuk toernooi so far
Maar Nederland-Saudi Arabie was niet om aan te zien destijdsquote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nachtelijk voetbal is sowieso een vereiste
Je bedoelt Sparta, maar zo spreken ze het plaatselijk ook uit dat geef ik toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
Nou Tahiti heeft mijn maandagavond prime gevuld.Ben benieuwd naar SPA-TAH.
Nachtvoetbal is leuk ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nachtelijk voetbal is sowieso een vereiste
Bejwloe Hoeriesontsch.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Arno heeft geoefend op zijn uitspraak van Belo Horizonte.
Ik ben er afgelopen nacht wel achter gekomen dat nachtvoetbal van Spanje slaapverwekkend is.quote:
Volgend jaar kunnen we nu nog gaan genieten van Costa Rica - Oezbekistan.quote:
Ik wel. jammer dat ik niet kan bewijzen dat ik het ZONDER wereld kaart heb gedaanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Noem 5 landen uit Oceanie. Wedden dat het niet lukt. Snap je ook meteen dat het bagger is.
Tuvaluquote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wel. jammer dat ik niet kan bewijzen dat ik het ZONDER wereld kaart heb gedaan
we beginnen met de bekendste en dat is Austrailië maar in voetbaltermen telt die niet mee.
Nieuw Zeeland
Niew Cadolinië (weet niet hoe je dat moet schrijven)
Tahiti dus
American Samoa
Cook islands
EK-21?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
GElukkig morgen weer voetbaltoch wel lekker iets om de zomerstop te overbruggen.
Morgen zijn er geen wedstrijdenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
GElukkig morgen weer voetbaltoch wel lekker iets om de zomerstop te overbruggen.
Zenden ze het uit op SBS?quote:
Ek u21 finalequote:Op maandag 17 juni 2013 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Morgen zijn er geen wedstrijden
Maar gelukkig speelt Brazilië Woensdag
Helaas, woensdag pas weer.quote:
Je vergeet de derby tussen Amerikaans Samao en Samaoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wel. jammer dat ik niet kan bewijzen dat ik het ZONDER wereld kaart heb gedaan
we beginnen met de bekendste en dat is Austrailië maar in voetbaltermen telt die niet mee.
Nieuw Zeeland
Niew Cadolinië (weet niet hoe je dat moet schrijven)
Tahiti dus
American Samoa
Cook islands
Trauma's wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10-0 lijkt mij ook mooi.Trauma's enzo.
BBC3.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op welke zender van de BBC komt het?
Kijk gewoon op BBC als je fatsoenlijk commentaar wilquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef superniger het volgende:
op nl3 straks toch ook?
Nu is de Dino show op
heb helaas geen bbc 3quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk gewoon op BBC als je fatsoenlijk commentaar wil
Deed vorige wedstrijd ook al niet mee.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk gewoon op BBC als je fatsoenlijk commentaar wil
Nee hij zit blijkbaar niet bij de selectiequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Deed vorige wedstrijd ook al niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Groeiende economie daar he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef alors het volgende:
Dat ene kind bij de nr 6 van Brazilie, nu al een vetpens
Mexicoquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Dos Santos is ook niks geworden he? Weet iemand waar hij speelt?
UFC.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Dos Santos is ook niks geworden he? Weet iemand waar hij speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC.goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het veteranenteamquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt Hugo Sanchez nog voor Mexico?
Garrincha nog welquote:
40.000 meezingende Brazilianen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik moet nog de tv aandoen.
Nee, wel bij Evertonquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speelt Everton Ramos da Silva nog bij Brazilië?
De ene week zitten ze in het wit bij de Toppers, de andere week in het oranje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik schaam mij voor dat trieste publiek dat altijd bij NL op de tribune zit
Hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik schaam mij voor dat trieste publiek dat altijd bij NL op de tribune zit
Oja, Gniffiequote:
Zijn ze altijd, toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brazilië is toch wel een grote kanshebber voor het WK
ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef alors het volgende:
Ik ben voor Mexico, 3 minuten bezig en al twee aanstelacties van Brazilië
Niet meer dan een outsider imo. Duitsland en Spanje blijven de grootste favorieten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brazilië is toch wel een grote kanshebber voor het WK
Trinidad en Tobago heeft ook weer hernieuwde perspectievenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet meer dan een outsider imo. Duitsland en Spanje blijven de grootste favorieten.
bedankt ik had nog een open deur die kapot moestquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet meer dan een outsider imo. Duitsland en Spanje blijven de grootste favorieten.
Ik denk dat er 3 echte toppers zijn Duitsland,Spanje en Brazilië met daaronder de subtop Italië, België, Frankrijk en Argentinië en dan de mindere goden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het de Brazilianenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Waarom een punt bij de tijd ipv dubbele punt
Dat is goedkoper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Belgie niet....quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat er 3 echte toppers zijn Duitsland,Spanje en Brazilië met daaronder de subtop Italië, België, Frankrijk en Argentinië en dan de mindere goden.
Bel CNNquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
België in dat rijtje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat er 3 echte toppers zijn Duitsland,Spanje en Brazilië met daaronder de subtop Italië, België, Frankrijk en Argentinië en dan de mindere goden.
Frankrijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Wat is je bet vanavond? Zit op over 2,5.quote:
Nou zo bedoelde ik dat niet en ik vind het ook niet leuk dat je dat insinueertquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger had de Donald Duck een rubriek: wie domme vragen stelt krijgt domme antwoorden.
gewoon houtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat is je bet vanavond? Zit op over 2,5.
Hij moet zich in Europa nog maar bewijzen,,, Naast Messi... Gaat ie dat pikken ? ... We gaan het zien komend seizoenquote:
Voormalig technisch manager bij Fluminense, Botafogo. Etcetera.quote:
Waarom zou dat niet kunnen werken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet zich in Europa nog maar bewijzen,,, Naast Messi... Gaat ie dat pikken ? ... We faan het zien komend seizoen
Als het in FIFA werkt hoeft het in het echt niet te werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen werken?
Combo tussen Brazilië en Italie op winst (2,3 ofzo)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat is je bet vanavond? Zit op over 2,5.
Omdat Messi een egootje geworden is en Neymar dat ook best wel is. Zal eerste jaartje wel onderdanig aan Messi worden maar wil daarna ook maximaal schijnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bra vs Arg ? bv ... Messi die wordt aangetast in zn status ... dat soort dingen.. Maar het kan ook heel goed uitpakken, je weet het nooitquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat kunnen ze niet beide?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Messi een egootje geworden is en Neymar dat ook best wel is. Zal eerste jaartje wel onderdanig aan Messi worden maar wil daarna ook maximaal schijnen
Messi geeft legio assists... Messi is een ego vaak maar dat mag omdat hij het altijd goed doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Messi een egootje geworden is en Neymar dat ook best wel is. Zal eerste jaartje wel onderdanig aan Messi worden maar wil daarna ook maximaal schijnen
oh dan mag hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi geeft legio assists... Messi is een ego vaak maar dat mag omdat hij het altijd goed doet.
Volgens Cruyff en Guardiola niet iig.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
Iemand met een PSV shirt daar achter het Mexico doel?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
Iemand met een PSV shirt daar achter het Mexico doel?
Maar dit jaar, en vorig jaar ook al, is die egoïstischer geworden en is Barcelona steeds matiger gaan spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi geeft legio assists... Messi is een ego vaak maar dat mag omdat hij het altijd goed doet.
Gaat niet gebeuren. Bovendien krijgen ze dankzij de warme balletjes een gunstige loting.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
zou leuk zijn als Brazilië er al uit vliegt in de groepfase op het WK straks
Komt door de leiding en Xavi is oud en de buitenspelers slecht. Messi en Iniesta zijn beide de enige van hoog niveau. DIe verdediging zou in de Jupiler league nog een scheve schaats rijden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar dit jaar, en vorig jaar ook al, is die egoïstischer geworden en is Barcelona steeds matiger gaan spelen.
Wat doet hij bijvoorbeeld in het dagelijkse leven.quote:
Kijk Johannes , daar kan ik wat mee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voormalig technisch manager bij Fluminense, Botafogo. Etcetera.
Was ook een harde centrale verdediger. Zijn zoon is getrouwd met een jong mokkel. Houd wel van overacting.
Hoop dat je nu een beter beeld hebt van Kraay Srquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat doet hij bijvoorbeeld in het dagelijkse leven.
[..]
Kijk Johannes , daar kan ik wat mee.
#Teamjohannes
Misschien heeft hij Grueter wel in de parenclub gesignaleerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
grueter geeft geen commentaar, elshoff is dit
Wie zegt dat hij het over het commentaar heeft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
grueter geeft geen commentaar, elshoff is dit
Is daar iets vreemds aan dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Elshoff stoort zich maar aan die gekke demonstranten. Als het aan hem lag werd er met scherp geschoten in plaats van rubberen kogels.
Geen Ronaldinhoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brazilië met Fernandinho en Ramires op het middenveld![]()
![]()
![]()
fernandinhoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brazilië met Fernandinho en Ramires op het middenveld![]()
![]()
![]()
Beste voetballer van de laatste 13 jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ronaldinho hypeheeft te kort gepresteerd
Nee. Uiteraard niet. Helaas zijn het in Brazilie een stel mietjes bij de politie. In Nederland hadden ze hier wel raad mee geweten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar iets vreemds aan dan?
quote:
Hihahoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]Kerel jij zou huilen als je een hak in je rug krijgt
Nee joh. Gewoon bulkenquote:
quote:
Goede grap van mijn kantquote:Als kind werd hij echter mishandeld door zijn vader, wat hem een gespleten persoonlijkheid opleverde. Hijzelf was altijd tamelijk timide, eigenlijk een nerd (hij bezat bijvoorbeeld tien identieke kostuums, zodat hij nooit een seconde zou hoeven nadenken over kledingkeuze). Op een dag werkte hij aan een nieuw type wapen genaamd de “gammabom”; een kernwapen met hoge gammastraling. Op de dag dat de bom getest zou worden, ontdekte Robert op het laatste moment een tiener genaamd Rick Jones die wegens een weddenschap rondliep op het testterrein. Banner wist Rick te redden voordat de bom afging, maar werd daarbij zelf blootgesteld aan de ontploffing waarbij zijn lichaam een hoge dosis gammastraling absorbeerde. Rick bracht Banner naar het ziekenhuis, waar hij voor het eerst veranderde in de Hulk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |