abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127920963
-censuur-

R.T.E.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 21:23:02 #2
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127921045
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

informatie desinformatie, om gek van te worden
Ja, maar in dit geval heeft het kind het gelukkig zelf na kunnen vertellen.
pi_127921061
`
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

informatie desinformatie, om gek van te worden
Mwah, beetje logisch nadenken. Heb je ooit een AKP li gezien die logisch sprak? Nee.
pi_127921128
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik weet niet wie pieter omzigt is, de berichten in de nederlandse media bedoel ik, er is niet gedreigd met militaire ingrijpen, er is verteld dat als de politie niet in staat blijkt te zijn om zijn taak te doen dat als uiteindelijk het leger gevraagd zou kunnen worden, het werd niet als een dreigement verteld
Pieter Omtzigt (CDA) uitte zijn kritiek op de manier van ingrijpen door de politie (in het door jouw aangehaalde artikel; je hebt zijn quote zelfs gemarkeerd). Verder ben ik met je eens, maar de PvdA heb ik sowieso zelden serieus genomen.

Offtopic:
quote:
Omtzigt wordt gevolgd door Turkse geheime dienst

Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt uit Enschede wordt naar eigen zeggen door de Turkse geheime dienst geschaduwd. Die controle zou verband houden met zijn onderzoek naar de zaak Joris Demmink en zijn inzet voor meer geloofsvrijheid van christenen [in Turkije] bron
pi_127921150
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Ambipur het volgende:
`

[..]

Mwah, beetje logisch nadenken. Heb je ooit een AKP li gezien die logisch sprak? Nee.
Ach het klopt ook wel en ik betrap me er zelf ook op. Niet bewust, maar soms is het moeilijk om onpartijdig naar iets te kijken als je je zo kwaad maakt of als je voelt dat je onrecht wordt aangedaan. Via internet is het ook nog eens moeilijk om je precies uit te drukken.

Sommige mensen kunnen echter echt alle bloed onder mijn nagels vandaan halen.
pi_127921248
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ach het klopt ook wel en ik betrap me er zelf ook op. Niet bewust, maar soms is het moeilijk om onpartijdig naar iets te kijken als je je zo kwaad maakt of als je voelt dat je onrecht wordt aangedaan. Via internet is het ook nog eens moeilijk om je precies uit te drukken.
Ik blijf graag kijken naar de normale mensen, de rest negeer ik :)

Dus ik blijf deze topic volstoppen met FB video's van lieve yengeler.
https://www.facebook.com/(...)76865&type=2&theater
pi_127921285
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef Ambipur het volgende:
`

[..]

jawel hoor genoeg
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 21:26:56 #8
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127921335
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Theoden het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen echter echt alle bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk dat je niet in staat bent om gewoon te reageren op een normale vraag. Jij post een aantal cijfers, ik vraag je wat daar allemaal onder valt en je begint al gelijk een hoop heisa te maken. Volgens mij wil je het gewoon als een aanval zien.
pi_127921389
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

jawel hoor genoeg
AKP-stemmers wel. Pro-Erdogan gasten die na alles nog niet een halve woord kwaad over hem kunnen spreken niet.

In ieder geval niet tot nu toe.
pi_127921400
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Pieter Omtzigt (CDA) uitte zijn kritiek op de manier van ingrijpen door de politie (in het door jouw aangehaalde artikel; je hebt zijn quote zelfs gemarkeerd). Verder ben ik met je eens, maar de PvdA heb ik sowieso zelden serieus genomen.
dat eerste ingrijpen van de politie was 100% buitensporig, belachelijk hoe dat is gegaan
-Rabia Al-Basri
pi_127921453
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat heb je idd gemist, want de ene partij zegt dat kind is er expres van af gegooid en de andere kant zegt weer iets anders.
protest of geen protest, het is nu niet iets wat bij mensen van nature opkomt als 'laten we ff dat kind van de brug gooien' want dat valt lekker bij de media. Als zo iemand dat tijdens een protest doet is zo iemand van nature al sadistisch, of men nu aan de burger-kant of de politie-kant staat. Helder nadenken schijnt aan beide kanten niet zo erg voor te komen in dit geval. Wat er echt heeft plaatsgevonden moet worden onderzocht, of 't land in deze staat een echt onafhankelijk onderzoek kan laten doen is vraag 2
pi_127921455
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik vind het werkelijk waar ongelooflijk dat je niet in staat bent om gewoon te reageren op een normale vraag. Jij post een aantal cijfers, ik vraag je wat daar allemaal onder valt en je begint al gelijk een hoop heisa te maken. Volgens mij wil je het gewoon als een aanval zien.
In mijn alle eerste reactie stond al een antwoord in en ja ik erger me kapot dat dat de eerste reactie is nadat je ziet dat er 7642 mensen gewond zijn geraakt.
pi_127921578
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Theoden het volgende:

[..]

AKP-stemmers wel. Pro-Erdogan gasten die na alles nog niet een halve woord kwaad over hem kunnen spreken niet.

In ieder geval niet tot nu toe.
maak daar blinde pro erdoga gasten van en dan deel ik je mening, maar ik zie mezelf ook als akp stemmer en pro erdogan, maar ik ben ook huiverig voor sommige dingen, wat de akp/erdogan aangaat
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 juni 2013 @ 21:30:05 #14
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127921591
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Theoden het volgende:

[..]

Mijn alle eerste reactie stond al een antwoord in en ja ik erger me kapot dat dat de eerste reactie is nadat je ziet dat er 7642 mensen gewond zijn geraakt.
Man, wat wil je dat ik doe. Een hoop huil-smileys posten ofzo. Denk je dat die cijfers uit het niets zijn gekomen.. tuurlijk was allang bekend dat er veel gewonden zijn gevallen. Ik vraag je alleen welke gewonden daar allemaal onder vallen om een beeld te hebben van het totaalplaatje. Tering :')
pi_127921752
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

maak daar blinde pro erdoga gasten van en dan deel ik je mening, maar ik zie mezelf ook als akp stemmer en pro erdogan, maar ik ben ook huiverig voor sommige dingen, wat de akp/erdogan aangaat
Ja, maar jij zegt het al zelf je kijkt ook kritisch naar Erdogan. Ik kan daar genoeg respect voor opbrengen als snap ik het zelf niet, maar goed daar moeten we mee leren leven.

Ik zie hier nog steeds mensen die niet een half woordje kritiek hebben geleverd helaas en dat is onmenselijk.
pi_127921784
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Man, wat wil je dat ik doe. Een hoop huil-smileys posten ofzo. Denk je dat die cijfers uit het niets zijn gekomen.. tuurlijk was allang bekend dat er veel gewonden zijn gevallen. Ik vraag je alleen welke gewonden daar allemaal onder vallen om een beeld te hebben van het totaalplaatje. Tering :')
Alle gewonden die op één of andere manier gewond zijn geraakt tijdens de protesten.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:32:40 #17
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127921816
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

protest of geen protest, het is nu niet iets wat bij mensen van nature opkomt als 'laten we ff dat kind van de brug gooien' want dat valt lekker bij de media. Als zo iemand dat tijdens een protest doet is zo iemand van nature al sadistisch, of men nu aan de burger-kant of de politie-kant staat. Helder nadenken schijnt aan beide kanten niet zo erg voor te komen in dit geval. Wat er echt heeft plaatsgevonden moet worden onderzocht, of 't land in deze staat een echt onafhankelijk onderzoek kan laten doen is vraag 2
De mensen die niet per se anti-Erdogan zijn hier hebben bijna allemaal vanaf het begin af aan ook buitensporig politiegeweld veroordeeld. Alleen lijkt het wel of je per se anti-Erdogan moet zijn of je keurt alles wat er gebeurt goed, volgens sommige mensen hier.... :{
pi_127921910
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe kun je nu nog Pro-Erdogan zijn?
  maandag 17 juni 2013 @ 21:33:56 #19
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127921931
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ja, maar jij zegt het al zelf je kijkt ook kritisch naar Erdogan. Ik kan daar genoeg respect voor opbrengen als snap ik het zelf niet, maar goed daar moeten we mee leren leven.

Ik zie hier nog steeds mensen die niet een half woordje kritiek hebben geleverd helaas en dat is onmenselijk.
PSV1990 de enige die geen kritiek heeft geleverd. Tenzij jij er nog meer weet te noemen?
pi_127922021
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe kun je nu nog Pro-Erdogan zijn?
o bir dunyaaaa lideriii
-Rabia Al-Basri
pi_127922120
quote:
6s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

o bir dunyaaaa lideriii
Oh, niet doen.. Zeker ook: Inadina rte?!

Geef eens antwoord ::)
pi_127922127
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

PSV1990 de enige die geen kritiek heeft geleverd. Tenzij jij er nog meer weet te noemen?
Meki :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 juni 2013 @ 21:37:58 #23
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127922254
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Meki :')
Had in eerste instantie staan: En meki misschien.

Toen bedacht ik me dat ik daar niet zeker van was.
pi_127922355
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef Theoden het volgende:

[..]

In mijn alle eerste reactie stond al een antwoord in en ja ik erger me kapot dat dat de eerste reactie is nadat je ziet dat er 7642 mensen gewond zijn geraakt.
Tja zij luisteren niet en gooien met stenen naar onschuldige burgers en bedreigen onschuldige mensen en houden zich niet aan de wet en ondermijnen de democratie.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127922424
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Tja zij luisteren niet en gooien met stenen naar onschuldige burgers en bedreigen onschuldige mensen en houden zich niet aan de wet en ondermijnen de democratie.
Als je het over de duivel hebt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')