Wellicht een interessante reeks voor in DIG: mensen die het Europees computerrijbewijs bij een pak Brinta hebben gekregenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat maar, dit begint wel heel erg offtopic te gaan.
Volgende deel wordt: "Irritaties achter het toestenbord" als we niet uitkijken.
Ik hou er over op iig.
Jupquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef DDriver het volgende:
Nog mensen die gister hebben gezwommen met de auto in het Oosten des lands?
Hier geven ze zelfs netjes richting aan als ze willen parkeren op hun oprit(okay, zijn dan wel Bulgaren maar toch..)quote:
Was laatst op National Geographic een leerzaam stukje over bij "Test your brain". Vaak is het een onderbewust mechanisme van je hersenen. Men is er zo op gefocust dat ze een auto zien, dat simpelweg het beeld van een motorrijder door je hersenen er automatisch uitgefilterd worden. Ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, hoe zien mensen een 240kg wegend groot rood gevaarte over 't hoofd bij het opdraaien van een weg. HOE?_!
Moet je bij de wetgever zijn met je klacht. Zij zijn degenen die die kutbegrenzers in hebben gesteld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef DDriver het volgende:
Vandaag weer een aantal van die nare vrachtwagenchauffeurs die bult op een andere vrachtwagen in gaan halen. ZWAAAARRR irritant! Gek he, waar al die files vandaan komen..
Oeh, ik heb hier te maken met een vrachtwagenchauffeur? :p Ik snap het gewoon niet, ik geloof er niks van dat het verschil maakt of je nu 84 rijdt of 86quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je bij de wetgever zijn met je klacht. Zij zijn degenen die die kutbegrenzers in hebben gesteld.
Ach ja, die BMW rijders he...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag een stukje de snelweg op (vermijd ik normaal al met m'n auto, kan niet zo heel hard enz). Zit er op de invoegstrook, nou ook niet niet.. dat stuk waar je snelheid kunt maken, een BMW te drukken niet normaal. Knipperen met de lichten.
Kerel, je ziet toch dat ik niet sneller kan in zo'n soort auto?!
Ik snap echt niet dat zoiets nodig is..
Dat zijn de echte rijders...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:14 schreef -Erick- het volgende:
Kwam vandaag een mevrouw tegen voor me die haar zijspiegels ingeklapt hadZe zat nog een beste tijd voor me ook.. had echt de neiging om voor het stoplicht uit te stappen en de spiegeltjes even voor haar uit te klappen.. maarja die gebruikt ze toch niet.
Wat voor soort auto.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag een stukje de snelweg op (vermijd ik normaal al met m'n auto, kan niet zo heel hard enz). Zit er op de invoegstrook, nou ook niet niet.. dat stuk waar je snelheid kunt maken, een BMW te drukken niet normaal. Knipperen met de lichten.
Een kever. Wat dus ongeveer maximaal 110 kan.quote:
Wat een asoquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:04 schreef Mokkels het volgende:
Ik dacht altijd dat die dingen wel harder konden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een kever. Wat dus ongeveer maximaal 110 kan.maar daarover doe je wel een aantal meters als het nog geen km's zijn.
Dat kan ook wel. Als je van herrie houd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die dingen wel harder konden.
Voortaan gewoon gangster terug doen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een kever. Wat dus ongeveer maximaal 110 kan.maar daarover doe je wel een aantal meters als het nog geen km's zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |