Buurt bbqquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Isabeau het volgende:
Aansteken en 112 bellen "Ik zei het toch!"
Hoezo? Benzine is toch een gevaarlijke stof en de brandweer moet dat toch opruimen om schade aan de natuur te voorkomen? Het was namelijk niet 1 druppeltje...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef shifto het volgende:
Wat dacht je van A: geen mongool zijn en B: zelf je teringzooi opruimen? Jankert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij ruimen jou toch ook niet op om schade aan de natuur te voorkomen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoezo? Benzine is toch een gevaarlijke stof en de brandweer moet dat toch opruimen om schade aan de natuur te voorkomen? Het was namelijk niet 1 druppeltje...
Faalquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zij ruimen jou toch ook niet op om schade aan de natuur te voorkomen?
Wat dan? Probeer mij het potentiele gevaar van een liter of twee benzine op het wegdek bij een benzinepomp eens uit te leggen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar door de benzine kan er een gevaarlijke situatie ontstaan...
Maak daar maar een liter of 10 vanquote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan? Probeer mij het potentiele gevaar van een liter of twee benzine op het wegdek bij een benzinepomp eens uit te leggen?
Eeuh nee. Je kan zonder problemen een brandende peuk in een plas benzine/diesel gooien.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maak daar maar een liter of 10 van
Als er een 1 of andere josti langskomt met een peuk kan de boel in de fik vliegen
Hoezo, was je met een vlammenwerper aan het zwaaien dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar door de benzine kan er een gevaarlijke situatie ontstaan...
En natuurlijks pics van makenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:31 schreef John5 het volgende:
Panische zusjes dien je voor hun bek te meppen. Dat moet je als broer ondertussen wel zo'n beetje doorhebben lijkt me.
Vanzelfsprekend. Ik had de TS al in een dm verzocht om fotomateriaal van het betreffende zusje.quote:
Ze zijn ook eens (met 2 wagens!) voor de lekkende lpgtank van de buurman gekomenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou het pas een klacht hebben gevonden als de brandweer voor dit soort shit zou zijn gekomen.
Maar ik moet haar toch geruststellen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
je bent veel te toegeeflijk, ts, zo zit je straks met een verwend nest opgezadeld.
Heb je TS zelf wel eens gezien? Het moet wel heel oneerlijk verdeeld zijn in die familie wil dat zusje nog enigszins de moeite waard zijn...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef John5 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik had de TS al in een dm verzocht om fotomateriaal van het betreffende zusje.
Ik heb geen DM gezien sukkelquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef John5 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik had de TS al in een dm verzocht om fotomateriaal van het betreffende zusje.
welnee, ze moet een beetje harder worden. volgende keer gewoon haar keihard uitlachen, bonuspunten als je omstanders probeert over te halen mee te lachen.quote:
Mijn ervaring is dat mooie vrouwen vaak een grafelijke broer hebben. Andersom werkt dat principe ook, zo is mijn zus zo lelijk als de nacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heb je TS zelf wel eens gezien? Het moet wel heel oneerlijk verdeeld zijn in die familie wil dat zusje nog enigszins de moeite waard zijn...
Niemand vroeg jou wat, lelijkerdquote:
Omdat een lekkende LPG tank wel gevaarlijk is. En een liter benzine over de vloer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Nikonlover het volgende:
Ze zijn ook eens (met 2 wagens!) voor de lekkende lpgtank van de buurman gekomen Dus waarom dit niet?
Een gaslek is wel wat anders dan wat benzine knoeien bij een tankstation.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zijn ook eens (met 2 wagens!) voor de lekkende lpgtank van de buurman gekomenDus waarom dit niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |