I know, ik probeer alleen het verschil tussen schuld en aansprakelijkheid duidelijk te makenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
da's door de 185WVW ipv de gebruikelijke 6:162BW
huhuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
I know, ik probeer alleen het verschil tussen schuld en aansprakelijkheid duidelijk te maken
Je hebt gelijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu
Naja TS zegt dat het niet de schuld was van zijn vriendin, dus ga ik er bij een gelijkwaardige situatie even van uit dat ze ook niet aansprakelijk is voor de schade. Dan is het ook alleen interessant hoe die ander verzekerd is. Wat justitie verder wil doen met zijn vriendin, ivm rijbewijs, is een ander (losstaand) verhaal
Rijden zonder rijbewijs : 220 euro (geen misdrijf)quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef hardcorefan het volgende:
iemand misschien een idee van de het prijsje van de boetes?
rijden zonder rijbewijs 220euro
rijden zonder verzekering rond de 300 dacht ik?
verlaten plaats van ongeval?
hoorde ook iets dat je een boete kan krijgen voor het veroorzaken van een ongeval zonder geldig rijbewijs?
De zus van vriendin heeft toch geen valse identiteit opgegeven? Die zei alleen dat zij reed terwijl dat niet zo was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:03 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Zus van vriendin:
Valse identiteit opgeven: 360 euro.
Ow dat kan ook, ik meende dat zij had gezegd dat zij haar zus was zeg maar. Nou ja, dan heeft ze een valse verklaring afgelegd, ook niet erg fris.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:28 schreef Messina het volgende:
[..]
De zus van vriendin heeft toch geen valse identiteit opgegeven? Die zei alleen dat zij reed terwijl dat niet zo was.
Oh ja? Iemand reed op ons in terwijl wij stil stonden met ongeveer 20 tot 30 km per uur. Bam, twee airbags.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef driver79 het volgende:
Bij een lichte aanrijding gaat de airbag immers niet af.
Dan zit ook al op de helft van een vaak dodelijke snelheid, dat zijn al geen lichte aanrijdingen meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Oh ja? Iemand reed op ons in terwijl wij stil stonden met ongeveer 20 tot 30 km per uur. Bam, twee airbags.
Het was echt een klap van niets. Schade airbags was groter dan de schade aan de lak, zeg maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan zit ook al op de helft van een vaak dodelijke snelheid, dat zijn al geen lichte aanrijdingen meer.
Kan niet, of de airbags waren stuk..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Het was echt een klap van niets. Schade airbags was groter dan de schade aan de lak, zeg maar
Ren maar eens met 20 km tegen een boom aan, da's geen lichte klap.quote:
Ik heb een keer de auto van de baas 3 rondjes op een gladde snelweg laten tollen, we hebben met de rechtervoorkant de linker vangrail geraakt , hele rechtervoorkant zat in de kreukels, radiator compleet aan gort, maar de airbags waren toen niet eruit geknald. Dus zo snel klapt een airbag ook weer niet uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Het was echt een klap van niets. Schade airbags was groter dan de schade aan de lak, zeg maar
120 op een anderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Oh ja? Iemand reed op ons in terwijl wij stil stonden met ongeveer 20 tot 30 km per uur. Bam, twee airbags.
Dat kan bestquote:
Met een metalen omhulsel om me heen dan. Want daar hebben we het over he... Auto.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ren maar eens met 20 km tegen een boom aan, da's geen lichte klap.
Ik overdreef een beetje hoor, we hadden best wat schade (het wiel liep ook aan omdat de wielkast (?) iets verbogen was. Maar het is allemaal netjes gefixt. Airbags zijn wel een duur geintje om te laten vervangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer de auto van de baas 3 rondjes op een gladde snelweg laten tollen, we hebben met de rechtervoorkant de linker vangrail geraakt , hele rechtervoorkant zat in de kreukels, radiator compleet aan gort, maar de airbags waren toen niet eruit geknald. Dus zo snel klapt een airbag ook weer niet uit.
Ik had een verwonding door de airbag. Leek een beetje op een (lichte) brandwond. Maar een kaakslag wil ik 't niet noemenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
120 op een ander
Bam, airbag
Ik moet zeggen, die dingen werken wel goed (net als veiligheidsgordels). Het is net of je een slap in je gezicht krijgt. Als dat nou alles is...
Een slap, geen vuistslag of zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik had een verwonding door de airbag. Leek een beetje op een (lichte) brandwond. Maar een kaakslag wil ik 't niet noemen
Nope, ik moet de eerste nog tegenkomen die dat durft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een slap, geen vuistslag of zo
Je bent toch weleens gebitchslapt?
Durft iedere man toch, vrouwen hebben er trouwens ook een handje (haha) vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Nope, ik moet de eerste nog tegenkomen die dat durft.
Ik zie het mijn vent graag proberen. Is direct het laatste wat hij zal doen. En daarmee bedoel ik niet dat ik de broek aan heb (leven en laten levenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Durft iedere man toch, vrouwen hebben er trouwens ook een handje (haha) van
Ja, maar vroegah hejje toch weleens een slap gehad of zo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zie het mijn vent graag proberen. Is direct het laatste wat hij zal doen. En daarmee bedoel ik niet dat ik de broek aan heb (leven en laten leven), maar ik ben een grote vrouw (1.83) en dankzij trainen ook geen mager popje.
Heren slaan dames niet zo snel, en andere dames komen doorgaans tot m'n borst. Moeten ze springen om me te bitchslappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |