Dat ligt er aan. Hoogswaarschijnlijk krijgt ze een transactievoorstel van de Officier van Justitie, dan hoeft ze niet per se voor te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef hardcorefan het volgende:
[..]
moet ze ook voorkomen dan waarschijnlijk?
Hoeft niet altijd voor de rechter te komen, je kan ook direct schikken. Maar ik vraag me af of ze een schikking aangeboden krijgt, gezien de ernst.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het gaat om strafrechtelijke overtredingen dus krijgt ze volgens mij sowieso een advocaat toegewezen.
En anders na 24 uur het politiebureau inlopen en jezelf vrij buurtenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet perse, volgens mij mag je je binnen 24 uur melden..
Dat hangt ervan af of ze akkoord gaat met de door de OvJ opgelegde boete of niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef hardcorefan het volgende:
[..]
moet ze ook voorkomen dan waarschijnlijk?
Eerst heeft ze een aanrijding 'gemaakt' en dan is het niet haar schuld.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Eerst heeft ze een aanrijding 'gemaakt' en dan is het niet haar schuld.
was er zelf helaas niet bij, had nog even nagevraagd , ze kwam van rechts maar zag de auto over het hoofd en heeft de andere auto geraakt aan de voorkant bestuurderskant. Sowieso wel haar schuld dus.
Eerst is er politie bij geweest en dan is ze direct doorgereden na de aanrijding.
aanrijding was om de hoek waar haar zus woont, de tegenpartij was een bekende, ze heeft snel haar zus erbij gehaald en is toen bij haar zus thuis gaan kijken hoe het met haar verwondingen in het gezicht was. Toen ze binnen was kwam de politie pas.
En ze is doorgereden, hoe kan het dan geregeld zijn met die andere partij?
ze is dus niet doorgereden maar weggelopen, zie vorige antwoord
En zo nog wel meer.
ze kwam van rechts maar zag de auto over het hoofd en heeft de andere auto geraakt aan de voorkant bestuurderskant.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef hardcorefan het volgende:
ze kwam van rechts maar zag de auto over het hoofd en heeft de andere auto geraakt aan de voorkant bestuurderskant.
Niet in het bezit van rijbewijs. Dan is het automatisch haar schuld.quote:
Zo simpel is het.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet in het bezit van rijbewijs. Dan is het automatisch haar schuld.
Uiteraard, maar ik denk dat het wel een uitweg kan zijn voor eenzijdige ongevalletjes door de drank.. Even ontnuchteren en je dan melden...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is alleen als er geen onderzoek naar je gestart is.Als je opgespoord wordt door de politie kun je niet roepen 'Ik meld me!'
Mensen die met drank op rijden, daarvan hoop ik toch altijd dat ze zichzelf te pletter rijden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik denk dat het wel een uitweg kan zijn voor eenzijdige ongevalletjes door de drank.. Even ontnuchteren en je dan melden...
Ze is gewond geraakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Piger het volgende:
En als ze nou gewoon eens flink liegt?
Laat die politie maar bewijzen dat het niet haar zus was die reed.
Lijkt me moeilijk in een geval van een tweeling. Niet zo netjes natuurlijk, maarja..
quote:
Hoe zit het nou?quote:ze kwam van rechts maar zag de auto over het hoofd en heeft de andere auto geraakt aan de voorkant bestuurderskant.
Was het een Engelse auto met het stuur rechts?
je moet het zegmaar voor je zien dat de ene auto wachte op haar maar zei die over het hoofd zag en de straat teveel naar het midden insloeg zegmaarquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef IBAZ het volgende:
[..]
ze kwam van rechts maar zag de auto over het hoofd en heeft de andere auto geraakt aan de voorkant bestuurderskant.
Was het een Engelse auto met het stuur rechts?
Dubbele kruising? Die auto die ze raakte kwam dus van rechts! Dat helpt ook al niet. Nog een overtreding erbij.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:53 schreef hardcorefan het volgende:
[..]
je moet het zegmaar voor je zien dat de ene auto wachte op haar maar zei die over het hoofd zag en de straat teveel naar het midden insloeg zegmaar
Geen wonder dat het niet lukt af te rijden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:53 schreef hardcorefan het volgende:
[..]
je moet het zegmaar voor je zien dat de ene auto wachte op haar maar zei die over het hoofd zag en de straat teveel naar het midden insloeg zegmaar
kan de beste nog overkomen vind ik hoor, straat vol geparkeerde auto's, was nog licht, klein polo'tje waar ze tegenaan zat. Het was sowieso een onoverzichtelijke situatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:58 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niet lukt af te rijden.
ja bocht teveel afgesneden, rijd altijd weinig verkeer en een klein polo'tje die verstopt zit achter geparkeerde auto's tja...quote:Op maandag 17 juni 2013 19:57 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dubbele kruising? Die auto die ze raakte kwam dus van rechts! Dat helpt ook al niet. Nog een overtreding erbij.
O, wacht ik begrijp het al, de bocht teveel afgesneden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |