aanrijding was niet haar schuldquote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef thenxero het volgende:
[..]
Die faalangst is kennelijk terecht geweest.
[..]
Ik merk het...
[..]
Incalculeren dat je misbruik kan maken van je zus... Fijn is dat.
Hier kan niemand je antwoord op geven, die boetes worden bepaald door de OvJ.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef hardcorefan het volgende:
iemand misschien een idee van de het prijsje van de boetes?
verlaten plaats van ongeval?
hoorde ook iets dat je een boete kan krijgen voor het veroorzaken van een ongeval zonder geldig rijbewijs?
het schijnt dat er op het moment toevallig een wijkagent in de buurt was. Politie wilde eigenlijk niet komen omdat het alleen blikschade was. De wijkagent had opgevangen dat het niet klopte wie er reed.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe is de pliesie achter gekomen dan?
Jawel, had ze maar niet moeten rijden.quote:
Niet perse, volgens mij mag je je binnen 24 uur melden..quote:Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef Messina het volgende:
[..]
+ Verlaten plaats ongeval. Your girlfriend is in trouble.
Van wie dan wel? Want anders begrijp ik niet zo goed dat de tegenpartij de schade vergoed wil zien.quote:
Die bepaalt ook of en hoe lang je uitgesloten kan worden van het behalen van de rijbevoegdheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier kan niemand je antwoord op geven, die boetes worden bepaald door de OvJ.
Rijden zonder rijbewijs schijnt al 360 euro te kosten dus ik zou in totaal toch zeker rekenen op een honderdje of vijf, zes. Nog los van de blikschade. Kan ook flink in de papieren lopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Hier kan niemand je antwoord op geven, die boetes worden bepaald door de OvJ.
Aanrijding is wél haar schuld. Al sprong er iemand voor haar auto met opzet, zij heeft geen rijbewijs = haar schuld.quote:
Je hoeft de verzekering ook niet te proberen nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nog los van de blikschade. Kan ook flink in de papieren lopen.
Hopelijk leert ze er wat van.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef IBAZ het volgende:
Al deze dingen worden door de OvJ bepaalt en gevonnist door de rechter als je het voor laat komen. Ik zou een advocaat in de hand nemen. Kost overigens ook een aardige duit.
dat is ze inderdaad gigantischquote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Hopelijk leert ze er wat van.
Stomme actie of niet, ze zal zich wel rotgeschrokken zijn en ik ben blij dat ze geen serieus letsel heeft.
zal ik nog even doen, morgenmiddag/avondquote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de afloop hiervan. Post je die ook nog TS?
Het gaat om strafrechtelijke overtredingen dus krijgt ze volgens mij sowieso een advocaat toegewezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef hardcorefan het volgende:
advocaat heeft ze geen geld voor, ook geen rechtsbijstand helaas. dus het wordt gewoon bekennen en hopen dat het meevalt lijkt mij dan maar.
Dat is alleen als er geen onderzoek naar je gestart is.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet perse, volgens mij mag je je binnen 24 uur melden..
moet ze ook voorkomen dan waarschijnlijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het gaat om strafrechtelijke overtredingen dus krijgt ze volgens mij sowieso een advocaat toegewezen.
zoals?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nogal vaag, je zegt steeds wat anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |