2013? Lijkt me erg sterk ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:49 schreef BatMutsje het volgende:
Iemand ervaring met de facebook-pagina van World 2 You?
Zijn maken melding van Rolling Stones op Pinkpop 2013, maar lijkt me toch zeer sterk.
2014 bedoel ik natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze er melding van maken.quote:
Niemand denk ik, Jan had ze genoemd alszijnde een band waar hij 'mee bezig was', net als bv Pearl Jam al 2 jaar op rij. Haalbaarheid van de Stones geeft ook zeer te denken, zeker met al een maandag-afsluiter van formaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
2014 bedoel ik natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze er melding van maken.
Denk natuurlijk dat het niet zo is, maar heb geen ervaringen met World 2 You.
Pearl Jam 2 jaar op rij? Werkelijk ieder jaar gaat dat gerucht rond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand denk ik, Jan had ze genoemd alszijnde een band waar hij 'mee bezig was', net als bv Pearl Jam al 2 jaar op rij. Haalbaarheid van de Stones geeft ook zeer te denken, zeker met al een maandag-afsluiter van formaat.
Pinkpop namen komen eigenlijk altijd via de organisatie zelf, 3FM, of zo af en toe lekt een artiest zelf wat.
Dit zijn de keren dat ik weet dat Jan zelf toegaf er mee bezig te zijn. Ze zijn inderdaad vrijwel altijd gerucht voor Pinkpop / Werchter en andere grote festivals.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pearl Jam 2 jaar op rij? Werkelijk ieder jaar gaat dat gerucht rond.
Mooie docu idd. Smeets kwam aandoenlijk over. Toch respect wat hij heeft neergezet de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Voor alle haters van Pinkpop/Jan Smeets. In de docu van vanavond werd duidelijk gesteld: Mojo bepaalt de programering van Pinkpop en niet Jan Smeets. Misschien dat dat gezeur nu eindelijk eens afgelopen is.
Ach het was een mooie docu, maar redelijk makkelijk over de slechte periode van paar jaar terug gestapt, en ik vraag me nu helemaal af wat de Stones er zouden moeten, aangezien die toch zogezegd ook wat zouden hebben met Pinkpop?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Voor alle haters van Pinkpop/Jan Smeets. In de docu van vanavond werd duidelijk gesteld: Mojo bepaalt de programering van Pinkpop en niet Jan Smeets. Misschien dat dat gezeur nu eindelijk eens afgelopen is.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Dat is toch zielig voor hem? Hij heeft dus niks meer te zeggen over de line-up. De vraag is dan in hoeverre het nog 'zijn' festival is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Het was wat dat betreft ook een redelijk neutrale docu, zonder echt eigen 'mening'. Je kan er zelf van vinden wat je vind. De liefhebbers zullen een nestor zien die een festival al 44 edities leidt, en nog steeds oog voor alle details heeft.quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor hem? Hij heeft dus niks meer te zeggen over de line-up. De vraag is dan in hoeverre het nog 'zijn' festival is.
Nee precies, das wat ik paar posts boven ook bedoelde, er zijn nog een paar hele slechte jaren geweest 2003/2004/2005 (met name die laatste). En daar werd echt met geen woord over gesproken, het was alleen over hoe ze Jan hadden gered omdat hij geen kijk op de programmering meer hadquote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben absoluut geen hater.
Het is toch ook gewoon zielig. Hij wordt gewoon door Mojo te kakken gezet.
Mojo is ook verantwoordelijk voor de Sugababes editie. daar hoor je ze niet over.
Jan is wel het boegbeeld natuurlijk, plus Jan laat zich ook graag bellen door Giel als ze (/Mojo) een mooie naam boeken, en doet graag interessant over bands waar 'ze' mee bezig zijn en laat dan graag wat grote namen vallen (Pearl Jam, Stones, Bruce, etc.).quote:Op maandag 16 december 2013 14:35 schreef peaceman het volgende:
Jullie punten snijden hout. Waar het mij echter om ging is dat Jan door men altijd veroordeelt wordt op grond van de line-up. Dat is dus altijd onterecht geweest. Voor die oogklephoudende haters is dat dus voor eens en altijd duidelijk.
We leven in een klaagland tegenwoordig zonder de feiten te kennen en veroordelen iedereen maar zonder even na te denken. Dat is nu in zijn geval hopelijk voorbij op het punt van de line-up.
Na zo'n interview met 3voor12 dacht ik inderdaad 'man man man, ga lekker met pensioen, want nu raak je echt een beetje je gevoel voor realiteit kwijt'quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jan wordt vooral veroordeeld door zijn achterlijke opmerkingen en zijn achterhaalde opvattingen.
Een plek op 3FM stage volgens de Pinkpop website. Gok niet op headliner maar een plekje daaronder.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Logische naam, was te verwachten.
Maar niet echt mijn cup of tea. Wel benieuwd wat voor zo'n spot deze band krijgt.
Verkocht met gemak de HMH uit.
Toch mooi, eerst lekker bij Arcade Fire kijken (quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een plek op 3FM stage volgens de Pinkpop website. Gok niet op headliner maar een plekje daaronder.
Dat is ook een mooie overgang op de maandag. Metallica en Arcade Fire op dezelfde dag. Arcade Fire op 3FM stage (waarschijnlijk headliner). En daarna naar Metallica![]()
Ik vind het zeker niet erg maar wat een overgang. Denk ook dat als er veel Arcade Fire fans komen, dat veel mensen direct naar huis gaan. "Om de meute voor te zijn".quote:Op donderdag 19 december 2013 09:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch mooi, eerst lekker bij Arcade Fire kijken () en dan krijg je als afterparty nog even Metallica op je dak. Kan slechter
.
Ach ja vind het niet erg, wat afwisseling. Anders zouden ze de hele dag van die harde meuk moeten programmeren alleen omdat Metallica er staat. Dat vind ik juist het fijne aan festivals, die variatie en meerdere artiesten op 1 dag meepakken.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet erg maar wat een overgang. Denk ook dat als er veel Arcade Fire fans komen, dat veel mensen direct naar huis gaan. "Om de meute voor te zijn".
Lijken me beide wel zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:58 schreef MissSpooky het volgende:
Al een goed begin!
Nu nog Imagine Dragons en Arctic Monkeys en dan ben ik een blij meiske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |