Ook een mooie naam voor Lowlands, geen idee in welke periode ze touren.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Denk dat we Arctic Monkeys wel als headliner kunnen gaan bijschrijven.
Doen festivaltour, alle grote Europese festivals kondigen al aan en hebben NL overgeslagen met de club / stadion tour komende tijd.
Muse heeft gezegd dat ze 1 Amerikaans festival doen in de zomer en 1 Europees festival. Glastonbury valt dan af want die hebben gezegd dat de headliners namen zijn die ze nog nooit gehad hebben. Denk niet dat Pinkpop dan een optie is; ik zie Muse eerder op Werchter of Roskilde staan ofzo.quote:
Dat lijkt me ook, Pinkpop heeft niet echt genoeg naam en faam om zo'n band exclusief te pakken. Roskilde wellicht, of een Brits festival.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:21 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Muse heeft gezegd dat ze 1 Amerikaans festival doen in de zomer en 1 Europees festival. Glastonbury valt dan af want die hebben gezegd dat de headliners namen zijn die ze nog nooit gehad hebben. Denk niet dat Pinkpop dan een optie is; ik zie Muse eerder op Werchter of Roskilde staan ofzo.
Misschien V-festival wel weer net als een aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, Pinkpop heeft niet echt genoeg naam en faam om zo'n band exclusief te pakken. Roskilde wellicht, of een Brits festival.
quote:Terugblik van Pinkpop 2013. Vrolijke sfeerbeelden van het festival en optredens van onder anderen: Green Day, Queens of the Stone Age, Opposites, Paramore, The Killers, Trixie Whitley en Blaudzun.
2013? Lijkt me erg sterk ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:49 schreef BatMutsje het volgende:
Iemand ervaring met de facebook-pagina van World 2 You?
Zijn maken melding van Rolling Stones op Pinkpop 2013, maar lijkt me toch zeer sterk.
2014 bedoel ik natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze er melding van maken.quote:
Niemand denk ik, Jan had ze genoemd alszijnde een band waar hij 'mee bezig was', net als bv Pearl Jam al 2 jaar op rij. Haalbaarheid van de Stones geeft ook zeer te denken, zeker met al een maandag-afsluiter van formaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:57 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
2014 bedoel ik natuurlijk, maar neemt niet weg dat ze er melding van maken.
Denk natuurlijk dat het niet zo is, maar heb geen ervaringen met World 2 You.
Pearl Jam 2 jaar op rij? Werkelijk ieder jaar gaat dat gerucht rond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand denk ik, Jan had ze genoemd alszijnde een band waar hij 'mee bezig was', net als bv Pearl Jam al 2 jaar op rij. Haalbaarheid van de Stones geeft ook zeer te denken, zeker met al een maandag-afsluiter van formaat.
Pinkpop namen komen eigenlijk altijd via de organisatie zelf, 3FM, of zo af en toe lekt een artiest zelf wat.
Dit zijn de keren dat ik weet dat Jan zelf toegaf er mee bezig te zijn. Ze zijn inderdaad vrijwel altijd gerucht voor Pinkpop / Werchter en andere grote festivals.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pearl Jam 2 jaar op rij? Werkelijk ieder jaar gaat dat gerucht rond.
Mooie docu idd. Smeets kwam aandoenlijk over. Toch respect wat hij heeft neergezet de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Voor alle haters van Pinkpop/Jan Smeets. In de docu van vanavond werd duidelijk gesteld: Mojo bepaalt de programering van Pinkpop en niet Jan Smeets. Misschien dat dat gezeur nu eindelijk eens afgelopen is.
Ach het was een mooie docu, maar redelijk makkelijk over de slechte periode van paar jaar terug gestapt, en ik vraag me nu helemaal af wat de Stones er zouden moeten, aangezien die toch zogezegd ook wat zouden hebben met Pinkpop?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Voor alle haters van Pinkpop/Jan Smeets. In de docu van vanavond werd duidelijk gesteld: Mojo bepaalt de programering van Pinkpop en niet Jan Smeets. Misschien dat dat gezeur nu eindelijk eens afgelopen is.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Dat is toch zielig voor hem? Hij heeft dus niks meer te zeggen over de line-up. De vraag is dan in hoeverre het nog 'zijn' festival is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef peaceman het volgende:
Het was wat dat betreft ook een redelijk neutrale docu, zonder echt eigen 'mening'. Je kan er zelf van vinden wat je vind. De liefhebbers zullen een nestor zien die een festival al 44 edities leidt, en nog steeds oog voor alle details heeft.quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is toch zielig voor hem? Hij heeft dus niks meer te zeggen over de line-up. De vraag is dan in hoeverre het nog 'zijn' festival is.
Nee precies, das wat ik paar posts boven ook bedoelde, er zijn nog een paar hele slechte jaren geweest 2003/2004/2005 (met name die laatste). En daar werd echt met geen woord over gesproken, het was alleen over hoe ze Jan hadden gered omdat hij geen kijk op de programmering meer hadquote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben absoluut geen hater.
Het is toch ook gewoon zielig. Hij wordt gewoon door Mojo te kakken gezet.
Mojo is ook verantwoordelijk voor de Sugababes editie. daar hoor je ze niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |