Mooie fotos hoor. oa Die Antwoord ziet er echt vet uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef Ynske het volgende:
Aanvullende foto's van Pinkpop op de special van de frontpage
piccas
Dat!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Mooie fotos hoor. oa Die Antwoord ziet er echt vet uit.
Camping Bquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef lighted het volgende:
Beetje jammer dat je alleen foto's hebt gemaakt van Camping A, de meest sfeerloze camping van allemaal.
quote:
was het niet weer dat zaaltje midden op de camping?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Dropback het volgende:
Camping A was voor mij ook een faal dit jaar, zoiezo vind ik het vreemd om van een echt festival in een keer in een grote schuur te staan met een DJ die er niks van bakte.
Camping B was voor mij zaterdag ook een stuk beter bevallen.
normaal wel de fijnste, althans toen ik op pinkpop kwamquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef lighted het volgende:
Beetje jammer dat je alleen foto's hebt gemaakt van Camping A, de meest sfeerloze camping van allemaal.
Ja de fijnste, DAAROM verre van gezellig. Komen alleen mensen die praktisch ingesteld zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
normaal wel de fijnste, althans toen ik op pinkpop kwam
vond het toen altijd wel leuk, veel mensen gingen ook nog van B naar A om te feestenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja de fijnste, DAAROM verre van gezellig. Komen alleen mensen die praktisch ingesteld zijn.
Mijn campingburen deden het juist andersom dit jaar. Die zijn steeds naar B gegaan vanaf A. Ze hadden daar waarschijnlijk vrienden op de camping staan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
vond het toen altijd wel leuk, veel mensen gingen ook nog van B naar A om te feesten
Hij doet ut niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:15 schreef Lamabal het volgende:
Is mijn lengte toch nog ergens goed voor
Zoek een lange jonge op de achtergrond
[ afbeelding ]
Fout 403:quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Belabor het volgende:
[..]
Jawel heur. En anders kun je eens proberen de link in een nieuw tabblad te openen.
deeplinking is verboden, opnieuw de pagina ladenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fout 403:
Forbidden
You don't have permission to access /images/pinkpop_2013/hi/100.jpg on this server.
Aye, hij komt van skoften. En die doen gay.quote:
Ach hebben ze in de loop der jaren toch wel een buffer opgebouwd lijkt me? Een jaartje slecht draaien hoeft niet gelijk te zeggen dat ze veel verlies hebben gemaakt. En misschien ze daarmee wel ingezien dat ze stadionacts nodig hebben om wel goed te draaien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik verwacht er eerlijk gezegd niet te veel van. Gezien de flops van Pinkpop 2013 en Pinkpop Classic 2013 denk ik dat het budget voor volgend jaar niet al te hoog zal zijn. Acts als Muse kun je dan al doorstrepen.
Ik vond RATM erg tof om te zien toen, maar het was niet echt een heel strak optreden. (Betekent niet dat ze niet nog eens langs mogen komen overigens.)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Rage against the machine zou geweldig zijn maar ben bang dat ze hun optreden uit 2008 niet kunnen toppen![]()
Pearl Jam zou best kunnen, die gaan dit najaar in Amerika touren dus waarschijnlijk in het voorjaar Europa (hoop ik)
Maar eigenlijk hoeft het van mij helemaal niet uit te verkopen, vond het aantal bezoekers dit jaar heerlijk relaxed
Waajow! Nu Linkin Park ook nogquote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Metallica ook op Pinkpop de eerste headliner en sluiten het festival af!
http://pinkpop.nl/
Vogeltjes fluisteren dat PJ al afgehaakt is.quote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Metallica was wel te verwachten na de aankondiging van Rock Am Ring. Linkin Park zou kunnen, maar is misschien te kort op 2012 ?
Maar mochten ze Pearl Jam nog kunnen strikken dan heb je toch al 2 headliners van formaat te pakken.
Als ze Pearl Jam erbij doen, dan bestel ik mijn kaartje alvastquote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Metallica was wel te verwachten na de aankondiging van Rock Am Ring. Linkin Park zou kunnen, maar is misschien te kort op 2012 ?
Maar mochten ze Pearl Jam nog kunnen strikken dan heb je toch al 2 headliners van formaat te pakken.
Ja kans lijkt me ook wel aanwezig, aangezien ik ze ook wel mis op het affiche van Rock Am Ring.quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vogeltjes fluisteren dat PJ al afgehaakt is.
Ik hoop het zo erg he, na een paar jaar toch wat matiger imo. Weet iemand of Muse dan in Europa toured? Die zou ik nl ook wel heul graag ertussen willen zien staanquote:Op maandag 2 december 2013 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja kans lijkt me ook wel aanwezig, aangezien ik ze ook wel mis op het affiche van Rock Am Ring.
Of zou Pinkpop echt met een harde editie gaan komen met bijv. ook een Iron Maiden of Linkin Park?
Lijkt me niet, de headliners wijken vaak amper af van Rock am Ring, Pinkpop zal op eigen kracht PJ niet kunnen halen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal Hollanders op RaR is echt te verwaarlozen trouwens. RW gaat het gros naar toe en een even groot deel bezoekt PP natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, de headliners wijken vaak amper af van Rock am Ring, Pinkpop zal op eigen kracht PJ niet kunnen halen.
Sowieso is Pinkpop een beetje een doodlopende weg ingeslagen, ze kunnen alleen nog de absolute headliners pakken om kaartjes te verkopen, en zelfs dan zie je nog dat mensen toch al snel uitwijken richting RaR of Werchter, aangezien Pinkpop verder altijd gewoon een mindere programmering heeft. Ze zijn gewoon te lang stil blijven staan, ik ben op heel wat festivals geweest, maar Pinkpop staat toch wel met stip op 1 als het meeste saaie festival. Zowel qua aankleding, locatie, campings, type bezoeker, als programmering.
RaR toch wat nederlands gehoort hoor. En er komen gewoon ook een hoop nieuwe, alternatievere festivals bij. Plus is Lowlands de laatste jaren ineens uitgegroeid tot hét festival. Ik zie Pinkpop in z'n huidige vorm het niet redden, misschien als Jan met pensioen gaat en er een frissere wind gaat waaien, maar nu is het een beetje vicieuze cirkel aan het worden, volgens mij verkochten ze de laatste jaren ook al niet meer uit met toch een degelijke lineup?quote:Op maandag 2 december 2013 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aantal Hollanders op RaR is echt te verwaarlozen trouwens. RW gaat het gros naar toe en een even groot deel bezoekt PP natuurlijk.
Rock Am Ring line-up van vorig jaar was ook om te huilen. En vorig jaar zat Pinkpop slecht met de headliners (Kings Of Leon en The Killers zijn leuke bands, maar nu de grote acts die hele velden vol trekken). Van Green Day is het beste er toch ook af.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me niet, de headliners wijken vaak amper af van Rock am Ring, Pinkpop zal op eigen kracht PJ niet kunnen halen.
Sowieso is Pinkpop een beetje een doodlopende weg ingeslagen, ze kunnen alleen nog de absolute headliners pakken om kaartjes te verkopen, en zelfs dan zie je nog dat mensen toch al snel uitwijken richting RaR of Werchter, aangezien Pinkpop verder altijd gewoon een mindere programmering heeft. Ze zijn gewoon te lang stil blijven staan, ik ben op heel wat festivals geweest, maar Pinkpop staat toch wel met stip op 1 als het meeste saaie festival. Zowel qua aankleding, locatie, campings, type bezoeker, als programmering.
Waar lees je dan haat?quote:Op maandag 2 december 2013 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt jongens, ik snap de haat op Pinkpop niet. Als je het niets vind, dan ga je lekker naar RAR/RW/LL whatever, maar er zijn meer dan genoeg mensen die PP wel super vinden.
Dat sowieso, het is in ieder geval een klapper die al tienduizenden bezoekers zal trekken als dit hun enige optreden in NL is. Nadeeltje voor PP wel dat ze ook bij beider buren staan.quote:Op maandag 2 december 2013 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Rock Am Ring line-up van vorig jaar was ook om te huilen. En vorig jaar zat Pinkpop slecht met de headliners (Kings Of Leon en The Killers zijn leuke bands, maar nu de grote acts die hele velden vol trekken). Van Green Day is het beste er toch ook af.
Nee dan hebben ze dit jaar met Metallica al een goede band binnen gehaald.
Niet jij persoonlijk, maar in het algemeen dat mensen altijd ervoer bezig zijn dat ze het slecht vinden geworden.quote:Op maandag 2 december 2013 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt jongens, ik snap de haat op Pinkpop niet. Als je het niets vind, dan ga je lekker naar RAR/RW/LL whatever, maar er zijn meer dan genoeg mensen die PP wel super vinden.
Geen idee, maar volgens mij is die man wel irritant aanwezig, die heeft de laatste jaren toch wat tenenkrommende dingen in de pers geroepen, manmanman. Die kerel moet gewoon écht met pensioen gaan, dan ben je een legende in de Nederlandse pophistorie, nu wordt het zo af en toe al een beetje zielig.quote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alsof Jan nog iets te zeggen heeft over het programma.
Niet om jou je voorkeuren te ontzeggen hé, maar als je dan voor de grote/vette namen staat, waarom dan een Pinkpop boven een RaR of Werchter verkiezen? Imho hebben die kwalitatief toch altijd echt een betere lineupquote:Op maandag 2 december 2013 13:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is voor mij heel makkelijk, het boeit me niet wat voor festival het is, of wie de grote man (lees: organisatie) is die alles regelt of de media te woord staat.
Als er vette namen staan dan ben ik van de partij. Als EO jongere dag Bruce Springsteen boekt dan ben ik daar ook gewoon bij.
En Pinkpop heeft toch vaak mooie namen op het affiche staan, al is het in het geheel misschien niet altijd even super.
Pinkpop is voor mij dichter bij, Rock Am Ring is me te ver. En trekt me vaak net niet. Rock Werchter is leuker, maar daar krijg ik bijna nooit iemand mee naartoe. En vorig jaar ben ik bijv. voor QOTSA gegaan en die stonden zowel niet op Werchter als Rock Am Ring. Het zelfde geld voor Bruce Springsteen op 2012. En Foo Fighters op Pinkpop 2011.quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet om jou je voorkeuren te ontzeggen hé, maar als je dan voor de grote/vette namen staat, waarom dan een Pinkpop boven een RaR of Werchter verkiezen? Imho hebben die kwalitatief toch altijd echt een betere lineup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |