Mackelmore denk ik niet... Die gaan gewoon subheadlinen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De headliners op Hurricane liggen al vast toch. Arcade Fire, Volbeat en Macklemore?
Ik verwacht iets meer Neerlands grut, en iets minder grote internationale acts. Staan toch redelijk wat forse namen tussen, ook al om gelijk mee te beginnen. Mocht het zoiets worden is het natuurlijk een geweldige editie, maar ik denk nét een tandje minder.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:10 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een beetje rondgekeken door de tourprogramma's en ik kwam met een aardig lijstje. Ik gok op een programma zoals dit:
Zaterdag
Hoofd:
Arctic Monkeys
Lily Allen
Macklemore & Ryan Lewis
The Fray
3FM:
Stromae
Bastille
The Wombats
Two Door Cinema Club
CHVRCHES
Tent:
Rudimental
Klangkarusell
John Newman
Haim
Nielson
Zondag
Hoofd:
Linkin Park
Placebo
Biffy Clyro
Ed Sheeran
Racoon XL
3FM:
Nine Inch Nails
Fall Out Boy
Franz Ferdinand
Mando Diao
Jake Bugg
Tent:
Baauer
The Lumineers
Maximo Park
Asteroids Galaxy Tour
Maandag
Hoofd:
Metallica
Soundgarden/Rob Zombie
Volbeat
Within Temptation
3FM:
Arcade Fire
30 Seconds to Mars
Interpol
Flogging Molly/Dropkick Murphy's
The offspring
Tent:
Phoenix
Disclosure
Bakermat
Imagine Dragons
The Hives
Aangevuld natuurlijk met wat Nederlands opvul zoals Mister and Mississipi en dergelijke. En natuurlijk enkele bands die we nu niet kennen maar over 4 maanden ineens superhip zijn met 1 single.
Ach, het verschilt soms ook gewoon per land hoe populair een band is. Rob Zombie doet hier niet veel, Volbeat ook niet echt, Billy Talent ook lang niet zo populair. Zet die 3 bands in Duitsland en ze zijn (sub) headliners op een groot festival als Rock am Ring of Hurricane.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Herpderphawk het volgende:
Toch apart. Arcade Fire headlinen de Pyramid Stage vrijdag op Glastonbury - net aangekondigd, misschien wel het grootste muziekfestival waar dan ook - en op Pinkpop de 3FM. Wat een contrast.
das wel tof vind ikquote:
de tent zou logische zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens de website staan ze op de 3FM stage. Dat is wel bijzonder te noemen (mocht dit geen fout zijn op de website).
Lijkt me ook, ik neem aan dat een Rudimental het moet hebben van beats, lichteffecten en eventuele visuals.quote:
Avenged Sevenfold doet me altijd aan Spinal Tap denken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avenged Sevenfold.
Een reden om niet te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |