kan beterquote:Op maandag 17 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
ja goed zo, dit had ik in gedachtenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe vind je m gelukt?
hoi, dit heb ik voor jou gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 17:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Teken de nieuwe president van Iran met een drol op zn hoofd
Nieuwe presIdent zei ikquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal weg, nu vergelijken ze die met die van jou, en dan vinden ze die van mij lelijker, ik heb sowieso je topic al gepost in de OP.quote:
promoot ze dan nietquote:Op maandag 17 juni 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen dit vind, maar zelf heb ik er een andere mening over.
Nee, dat is het niet. sowieso weet ik al dat jullie het mooi vinden, behalve jij . Ik wil gewoon tekenen, dat is leuk.quote:
doe eens normaalquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. sowieso weet ik al dat jullie het mooi vinden, behalve jij ondankbaar kreng. Ik wil gewoon tekenen, dat is leuk.
nee die van mij zijn goed wil je zeggenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haal weg, nu vergelijken ze die met die van jou, en dan vinden ze die van mij lelijker, ik heb sowieso je topic al gepost in de OP.
Wel beter dan ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee die van mij zijn goed wil je zeggen
ik paint af en toe voor de lol, ik ben niet beter dan wie dan ook.
Doe normaal? Zwakzinnig kindquote:
dankjewelquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe normaal? Zwakzinnig kindreageer gewoon fatsoenlijk in je eigen topic
OK, sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe normaal? Zwakzinnig kindreageer gewoon fatsoenlijk in je eigen topic
haha schattigquote:Op maandag 17 juni 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik heb echt wel mijn best gedaan, maar vond deze gewoon lastig.
Ben bezig, vind het wel een moeilijke/ leuke.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Pastapipos het volgende:
Teken een koe die gemolken wordt
Maak een melkfabriek
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Pastapipos het volgende:
Teken een koe die gemolken wordt
Maak een melkfabriek
Ik zie nergens melk. Staat het soms achter de scheve deurklink?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hoop dat je niet ontevreden bent.
quote:
ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie nergens melk. Staat het soms achter de scheve deurklink?
bedankt manquote:Op maandag 17 juni 2013 17:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
alsjeblieft, 5 pandapunten
[ afbeelding ]
Ik pas op deze, ik vind mensen moeilijk tekenen, en vind die niet leuk om naar te kijken, sorry.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
aziz
[ afbeelding ]nee ik bedoel echt azis met een sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een god beledigenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik pas op deze, ik vind mensen moeilijk tekenen, en vind die niet leuk om naar te kijken, sorry.
Sorry, ik geloof best dat hij knap is voor jullie, en dat hij super sterk is en een sport doet ofso, allemaal leuk en aardig kan een goede kerel zijn. Ik vind het gewoon niet leuk om naar hem te kijken, sorry. Is niet beledigend bedoeld.quote:
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:49 schreef Pastapipos het volgende:
Vanaf nu is dit het pandatopic
[ afbeelding ]
No pedo:
[ afbeelding ]
paint paintquote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!
Niet mee eens.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!
ik ben een alphagirlquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Zou als huisdier nemen. Alpha as phuck
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee duh, anders zeg ik toch ook niet expliciet Nieuwequote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat is, is dat niet uit jouw plaatje?
Ja boeit mij dat, ik ga niet nog een Iraan tekenen hoor, ik doe niet aan dingen die op elkaar lijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee duh, anders zeg ik toch ook niet expliciet Nieuwe
nou dan niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja boeit mij dat, ik ga niet nog een Iraan tekenen hoor, ik doe niet aan dingen die op elkaar lijken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG hoe kan jij zulke schattige dingen tekenen!
/jelly
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wat moet ik voor je tekenen dan?
Ik ga niet weer Peter tekenen.
Nee, ik doe liever geen mensen natekenen, dat vind ik te lastig. Uitzonderingen voor mensen met herkenbare eigenschappen, dat deze niet heeft.quote:
Doe dan maar gewoon dezequote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever geen mensen natekenen, dat vind ik te lastig. Uitzonderingen voor mensen met herkenbare eigenschappen, dat deze niet heeft.
Wat begrijp je niet aan niet nog een keer Peter, al heeft hij een kippenkostuum aan, nee!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan niet nog een keer Peter, al heeft hij een kippenkostuum aan, nee!
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ander request? Je hebt toch wel iets leuks?
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef TwentyFourr het volgende:
TS, misschien dat je beter aan je zelfvertrouwen kan werken. Ze zijn mooi zat hoor.
quote:
Gewoon simpel houden, zo heb ik deze ooit gemaakt voor Sinterklaaskapoentje:quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.
Sorry, ik loog. Wat een afzichtelijke dingenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry, ik loog. Wat een afzichtelijke dingen
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Stelletje pestkoppen!
Jullie zijn gewoon jaloers!
Ja ik heb gewoon niet zo goede hand skills ik heb 2 linkerhanden, maar dat maakt het juist mooi. Mijn handschrift is nog erger.quote:
Hou het zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon niet zo goede hand skills ik heb 2 linkerhanden, maar dat maakt het juist mooi. Mijn handschrift is nog erger.
Modjes hebben de editknop weggepaint.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer aanpassen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Modjes hebben de editknop weggepaint.
Ik 'vinnem leuikquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
hoi, dit heb ik voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:11 schreef VMSDKR het volgende:
Teken mijn UI eens na dan baasje, grotere versie als voorbeeld staat wel in fobo.
Wel een zolderkamerautistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben geen roodharige, en mijn kamer is niet geel.
Beganegrondbaasquote:
Kom ik ook wel eens hoor, als ik honger heb. Ik heb heul geen koelkast op mijn kamerquote:
Keurigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was geen makkelijke:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|