ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie nergens melk. Staat het soms achter de scheve deurklink?
bedankt manquote:Op maandag 17 juni 2013 17:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
alsjeblieft, 5 pandapunten
[ afbeelding ]
Ik pas op deze, ik vind mensen moeilijk tekenen, en vind die niet leuk om naar te kijken, sorry.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
aziz
[ afbeelding ]nee ik bedoel echt azis met een sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een god beledigenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik pas op deze, ik vind mensen moeilijk tekenen, en vind die niet leuk om naar te kijken, sorry.
Sorry, ik geloof best dat hij knap is voor jullie, en dat hij super sterk is en een sport doet ofso, allemaal leuk en aardig kan een goede kerel zijn. Ik vind het gewoon niet leuk om naar hem te kijken, sorry. Is niet beledigend bedoeld.quote:
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:49 schreef Pastapipos het volgende:
Vanaf nu is dit het pandatopic
[ afbeelding ]
No pedo:
[ afbeelding ]
paint paintquote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!
Niet mee eens.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeehee dit blijft mijn paint topic!
ik ben een alphagirlquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Zou als huisdier nemen. Alpha as phuck
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Nee duh, anders zeg ik toch ook niet expliciet Nieuwequote:Op maandag 17 juni 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat is, is dat niet uit jouw plaatje?
Ja boeit mij dat, ik ga niet nog een Iraan tekenen hoor, ik doe niet aan dingen die op elkaar lijken.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee duh, anders zeg ik toch ook niet expliciet Nieuwe
nou dan niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja boeit mij dat, ik ga niet nog een Iraan tekenen hoor, ik doe niet aan dingen die op elkaar lijken.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG hoe kan jij zulke schattige dingen tekenen!
/jelly
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wat moet ik voor je tekenen dan?
Ik ga niet weer Peter tekenen.
Nee, ik doe liever geen mensen natekenen, dat vind ik te lastig. Uitzonderingen voor mensen met herkenbare eigenschappen, dat deze niet heeft.quote:
Doe dan maar gewoon dezequote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever geen mensen natekenen, dat vind ik te lastig. Uitzonderingen voor mensen met herkenbare eigenschappen, dat deze niet heeft.
Wat begrijp je niet aan niet nog een keer Peter, al heeft hij een kippenkostuum aan, nee!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan niet nog een keer Peter, al heeft hij een kippenkostuum aan, nee!
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ander request? Je hebt toch wel iets leuks?
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef TwentyFourr het volgende:
TS, misschien dat je beter aan je zelfvertrouwen kan werken. Ze zijn mooi zat hoor.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |