Gewoon simpel houden, zo heb ik deze ooit gemaakt voor Sinterklaaskapoentje:quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.
Sorry, ik loog. Wat een afzichtelijke dingenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel! Ik weet dat ze mooi ZIJN, ik vind ze persoonlijk alleen niet mooi, ik ben gewoon altijd kritisch over mijn werk, net als heel veel artiesten, eigen werken zijn gewoon nooit mooi.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry, ik loog. Wat een afzichtelijke dingen
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Stelletje pestkoppen!
Jullie zijn gewoon jaloers!
Ja ik heb gewoon niet zo goede hand skills ik heb 2 linkerhanden, maar dat maakt het juist mooi. Mijn handschrift is nog erger.quote:
Hou het zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon niet zo goede hand skills ik heb 2 linkerhanden, maar dat maakt het juist mooi. Mijn handschrift is nog erger.
Modjes hebben de editknop weggepaint.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer aanpassen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Modjes hebben de editknop weggepaint.
Ik 'vinnem leuikquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
hoi, dit heb ik voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:11 schreef VMSDKR het volgende:
Teken mijn UI eens na dan baasje, grotere versie als voorbeeld staat wel in fobo.
Wel een zolderkamerautistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben geen roodharige, en mijn kamer is niet geel.
Beganegrondbaasquote:
Kom ik ook wel eens hoor, als ik honger heb. Ik heb heul geen koelkast op mijn kamerquote:
Keurigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
Was geen makkelijke:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |