abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127938542
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want dat is dan ook precies wat ik zei, iets over bendes en agenten die afgeknald worden. Ofzo :?
Het probleem is dat je altijd maar wat roeptoetert denk ik.
pi_127938548
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want dat is dan ook precies wat ik zei, iets over bendes en agenten die afgeknald worden. Ofzo :?
Ja rare vergelijking van DS4 zeker als hij niets zegt over het zero tolereance beleid van de stad New York, die juist bewijst dat keihard aanpakken WEL helpt.
pi_127938549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Afrekencultuur. We accepteren niets meer van elkaar. Maar dan ook echt niets.

En dat onder het mom van samenleving.
Echt he, ik vind het niet kunnen dat iemand doodgetrapt wordt.



Hoe haal ik het in mijn hoofd, ik bevorder de afrekencultuur dramatisch.
pi_127938584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Het probleem is dat je altijd maar wat roeptoetert denk ik.
Haha gnaeus, goeie grap wel. Vooral als het uit jouw mond komt moet ik er weer om lachen. Speaking of which, het wordt weer tijd dat je gaat veranderen van account, deze is allang niet meer serieus te nemen. Tijd voor nummertje 5!
pi_127938604
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt he, ik vind het niet kunnen dat iemand doodgetrapt wordt.

[ afbeelding ]

Hoe haal ik het in mijn hoofd, ik bevorder de afrekencultuur dramatisch.
Je keurt eigenrichting en geweld goed als jij het gerechtvaardigd vindt. Waarin verschil je dan van dat soort kopschoppers ?
pi_127938639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Je keurt eigenrichting en geweld goed als jij het gerechtvaardigd vindt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Het probleem is dat je altijd maar wat roeptoetert denk ik.
Quote me even waar ik eigenrichting en geweld goedkeur in dit geval, en anders zie ik je excuses wel tegemoet in dit topic oke? *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 11:14:14 ]
pi_127938680
Antidepressiva vergeten vanmorgen gelly?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127938759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Antidepressiva vergeten vanmorgen gelly?
Hij is aardig aan het raaskallen vandaag ja. Heb hem nog niet zo vaak zo gezien.
pi_127938847
De argumenten waren al niet aanwezig en zijn nu helemaal op zie ik.
pi_127938854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef gelly het volgende:

En dat van mensen die zelf als puber omaatjes hielpen oversteken natuurlijk.
Die kennelijk als ze een ongoing aanrading aanschouwen snel achter moeders rok kruipen... Dat niveau.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127938867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef gelly het volgende:
De argumenten waren al niet aanwezig en zijn nu helemaal op zie ik.
Die waren bij jou al een tijdje geleden op toen je mensen maar ging beschuldigen van te weinig verstand.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127938904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die waren bij jou al een tijdje geleden op toen je mensen maar ging beschuldigen van te weinig verstand.
Dat is geen beschuldiging maar een constatering.
pi_127938906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die waren bij jou al een tijdje geleden op toen je mensen maar ging beschuldigen van te weinig verstand.
Dat is bij Scorpie meer een feitelijke constatering.
pi_127938918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef macca728 het volgende:

Ja rare vergelijking van DS4 zeker als hij niets zegt over het zero tolereance beleid van de stad New York, die juist bewijst dat keihard aanpakken WEL helpt.
Euh... nee.

http://www.nytimes.com/20(...)-tolerance.html?_r=0
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127938966
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:

Echt he, ik vind het niet kunnen dat iemand doodgetrapt wordt.

[ afbeelding ]

Hoe haal ik het in mijn hoofd, ik bevorder de afrekencultuur dramatisch.
Blijf je domheid maar etaleren...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127938998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is geen beschuldiging maar een constatering.
Net als dat jouw kennis ook zwaar achterwege blijft. Maar dan hoor je je dan weer niet over. Of ben je dan geneigd kenmerken te zoeken die je zelf niet hebt?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_127938999
Oei, ik zie dat mijn bericht wordt gequote, ik wil kijken en hoppa,...weg!

Zeker omdat ik het verboden "M-woord" zei??
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:22:11 #218
241662 Jian
Well, well, well
pi_127939000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef DS4 het volgende:

Lees jij nou wel wat er staat, of snap je het verschil niet tussen een juridisch argument en een niet-juridisch argument als beiden op dezelfde eindconclusie uitkomen?
Ze komen voor mij niet beiden op dezelfde eindconclusie uit!

quote:
Ik heb ze nog nooit gezien eerlijk gezegd. Wel veel mensen die menen gezonde hersenen te hebben, maar feitelijk bestaat de meerderheid van de bevolking inmiddels uit idioten
subjectief als de tering natuurlijk en dan heb ik het nog niet over zelfingenomenheid en arrogantie, al zal ik niet ontkennen dat er nogal wat idioten rondlopen, maar ook dat is slechts mijn subjectieve mening natuurlijk.

quote:
Ja, bij het domme volk.
Want alles wat een andere mening is toegedaan dan jij is per definitie dom volk ... Ik bedoel de meerderheid van de 2e kamer is voor de nieuwe wet. Nou zegt dat niet alles, maar toch ...

quote:
Maar goed, omarm de afrekencultuur maar. Gezellig...
Ach gut :')
pi_127939028
quote:
Euh ja Maar dat is een andere discussie.

Sinds 1993 is er een sterke daling van criminaliteitscijfers in New York te zien door eeen nieuwe aanpak van criminaliteit door de politie, genaamd Zero Tolerance, via het Compstat System (=Computerized Statistics
pi_127939133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Blijf je domheid maar etaleren...
Zegt de man die rijk is geworden door moreel failliet te gaan binnen het rechtssysteem.
pi_127939157
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is bij Scorpie meer een feitelijke constatering.
Ah, daar is kloon 1 al van stal gehaald door Gelly/Gnaeus .
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:26:22 #222
241662 Jian
Well, well, well
pi_127939212
kolere :D
pi_127939317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef gelly het volgende:

[..]

Zoń uitspraak toont ook enkel aan dat jouw onderbuik bevredigd moet worden en niet de onafhankelijke rechtsgang.
Hoezo? Spreek ik over een specifieke groep voor wie dat moet gelden? Nee, ik heb het over alle verdachten van ernstige feiten. Het zou niet moeten kunnen dat je ergens voor terechtstaat en dan doodleuk bij de uitspraak kunt wegblijven. Dat zou verplicht moeten zijn.

En hoezo zou dat de onafhankelijke rechtsgang belemmeren? De rechter heeft op het moment van uitspreken zijn oordeel immers al gevormd.
pi_127939468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is geen beschuldiging maar een constatering.
Weet je waar ik nou echt benieuwd naar ben?
Kun jij ons allen even laten weten wat jij vindt dat er met deze jongens moest gebeuren? En dan niet er omheen lullen, gewoon even concreet in een paar zinnen. Hoeveel straf, of jij erachter staat wat zij gedaan hebben of er juist tegen bent, wel/niet aanwezig bij de zaak. En vooral motiveren waarom je dat vindt. BVD :)
Love the life u live, live the life u love.
pi_127939505
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef KoninginCherr het volgende:

[..]

Weet je waar ik nou echt benieuwd naar ben?
Kun jij ons allen even laten weten wat jij vindt dat er met deze jongens moest gebeuren? En dan niet er omheen lullen, gewoon even concreet in een paar zinnen. Hoeveel straf, of jij erachter staat wat zij gedaan hebben of er juist tegen bent, wel/niet aanwezig bij de zaak. En vooral motiveren waarom je dat vindt. BVD :)
Van gelly een antwoord verwachten, priceless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')