abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127939522
Selectieve verontwaardiging hier.
pi_127939553
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Hoezo? Spreek ik over een specifieke groep voor wie dat moet gelden? Nee, ik heb het over alle verdachten van ernstige feiten. Het zou niet moeten kunnen dat je ergens voor terechtstaat en dan doodleuk bij de uitspraak kunt wegblijven. Dat zou verplicht moeten zijn.

En hoezo zou dat de onafhankelijke rechtsgang belemmeren? De rechter heeft op het moment van uitspreken zijn oordeel immers al gevormd.
Waarom moet een verdachte verplicht de uitspraak aanhoren ?
pi_127939562
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef KoninginCherr het volgende:

[..]

Weet je waar ik nou echt benieuwd naar ben?

Nee, en het kan me niet boeien ook.
pi_127939573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Jian het volgende:

Ze komen voor mij niet beiden op dezelfde eindconclusie uit!

Dat is dan wel heel apart eigenlijk, maar waarschijnlijk begrijp je gewoon niet wat er staat.

quote:
subjectief als de tering natuurlijk
Dat klopt op zich wel, aangezien de tering niet zo subjectief is...;)

quote:
en dan heb ik het nog niet over zelfingenomenheid en arrogantie, al zal ik niet ontkennen dat er nogal wat idioten rondlopen, maar ook dat is slechts mijn subjectieve mening natuurlijk.
Ik heb het onderbouwd, maar de onderbouwing laat jij maar wat graag weg!

quote:
Want alles wat een andere mening is toegedaan dan jij is per definitie dom volk ... Ik bedoel de meerderheid van de 2e kamer is voor de nieuwe wet. Nou zegt dat niet alles, maar toch ...
Ik constateer al langer dat democratie failliet is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, en het kan me niet boeien ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:18 schreef gelly het volgende:
De argumenten waren al niet aanwezig en zijn nu helemaal op zie ik.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:36:04 #231
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_127939600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja rare vergelijking van DS4 zeker als hij niets zegt over het zero tolereance beleid van de stad New York, die juist bewijst dat keihard aanpakken WEL helpt.
De gevangenissen in de VS blijven volstromen met nieuwkomers dus of het echt helpt valt te bezien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_127939609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef macca728 het volgende:

Euh ja Maar dat is een andere discussie.

Sinds 1993 is er een sterke daling van criminaliteitscijfers in New York te zien door eeen nieuwe aanpak van criminaliteit door de politie, genaamd Zero Tolerance, via het Compstat System (=Computerized Statistics
There is no proof that the zero-tolerance policing adopted by New York and other cities in the 1990’s had anything to do with the decline in violent crime across the nation. Crime also dropped in jurisdictions that did not use the approach.

Pardon?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939636
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Scorpie het volgende:

Zegt de man die rijk is geworden door moreel failliet te gaan binnen het rechtssysteem.
Liever jouw manier van moreel failliet en rijk dan jouw manier van moreel rijk en failliet!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939654
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

De gevangenissen in de VS blijven volstromen met nieuwkomers dus of het echt helpt valt te bezien.
De cijfers van geweld zijn naar beneden gekelderd. Maar dat is een andere discussie.
pi_127939656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, en het kan me niet boeien ook.
Dit verwachte antwoord laat dus zien dat jij het erg moeilijk vindt een concreet antwoord te geven. Je zegt zoveel, maar tegelijkertijd ook zo weinig. Was gewoon erg benieuwd naar jou denkwijze. Je hoefde niet bang te zijn dat je afgezeken zou worden. Het was puur interesse in jouw gekwelde geest.
Love the life u live, live the life u love.
pi_127939659
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van gelly een antwoord verwachten, priceless.
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, en het kan me niet boeien ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Het probleem is dat je altijd maar wat roeptoetert denk ik.
Pot, ketel gelly.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 11:38:49 ]
pi_127939691
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:34 schreef gelly het volgende:
Waarom moet een verdachte verplicht de uitspraak aanhoren ?
Ik vind het bizar dat je die vraag überhaupt stelt. Draai de vraag maar om; dat lijkt me veel zinniger. Waarom zou een verdachte niet verplicht de uitspraak moeten aanhoren? De rechter velt namelijk een oordeel over zijn of haar gedrag. En dat gebeurt niet zomaar, maar omdat de betreffende persoon van een (ernstig) misdrijf wordt verdacht.

Waarom verplicht aanhoren? Omdat je als verdachte niet het recht zou moeten hebben om je daaraan te onttrekken. Omdat de rechter uitlegt waarom hij komt tot het oordeel dat hij velt. Omdat verdachten op zo'n moment geen baas over hun eigen tijd horen te zijn.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:39:05 #238
168739 Red_85
'echt wel'
pi_127939694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

De vraag die bij mij opkomt is hoe het komt dat je dit geweld koppelt aan moslim zijn. Alsof "gezonde Hollandse jongens" nooit buitensporig geweld gebruiken...
Koppelen aan islam doe ik het niet. Meer aan de extremere opvatting en levenswijze die individuen daar op na houden. Ik geloof nooit dat een religie zegt dat allen die daar niet in geloven, je mag afmaken of discriminerend mag bejegenen.

Het is echter wel zo dat er absoluut meer geweld en ander crimineel gedrag is door de groep marokkanen met dat geloof dan vergelijkbare leeftijdsgenoten bij de inheemse bevolking. Ze zorgen voor een hoger getal in 'incidenten' met een kleiner aantal daders. Dat valt niet te ontkennen. Daar bovenop komen ook nog eens meningen van anderen waaruit blijkt dat een groot deel van die gemeenschap gewoon echt rot is.

Kijk je over de grenzen heen, dan zie je ook nog eens dat NL niet de enige is met dit 'probleem'. De extreme opvatting en levenswijze is cultuur geworden en hangt op het eerste oog samen met de religie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_127939714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:37 schreef macca728 het volgende:

De cijfers van geweld zijn naar beneden gekelderd. Maar dat is een andere discussie.
Ja, ook daar waar men niet met zero-tolerance werkt!

Het is dezelfde discussie als het dalen van verkeersslachtoffers in NL. Spee claimt dat het door het flitsen komt, terwijl uit goede analyse van de cijfers blijkt dat de daling gewoon uit toegenomen actieve veiligheidssystemen in auto's voortkomt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939723
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Liever jouw manier van moreel failliet en rijk dan jouw manier van moreel rijk en failliet!
Ik zou er vooral trots op zijn, je ziel verkopen aan de duivel, dat trots vertellen op een forum, en dan anderen beschuldigen van hun domheid etaleren. Je kinderen zullen trots zijn op hun pappa.
pi_127939759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

Ik vind het bizar dat je die vraag überhaupt stelt. Draai de vraag maar om; dat lijkt me veel zinniger. Waarom zou een verdachte niet verplicht de uitspraak moeten aanhoren? De rechter velt namelijk een oordeel over zijn of haar gedrag. En dat gebeurt niet zomaar, maar omdat de betreffende persoon van een (ernstig) misdrijf wordt verdacht.

Waarom verplicht aanhoren? Omdat je als verdachte niet het recht zou moeten hebben om je daaraan te onttrekken. Omdat de rechter uitlegt waarom hij komt tot het oordeel dat hij velt. Omdat verdachten op zo'n moment geen baas over hun eigen tijd horen te zijn.
Het is vrij zinloos, want je kan het niet dwingen. Je kan iemand dwingen fysiek aanwezig te zijn. Maar dan is het alleen maar een duur uitje van jouw belastingcenten!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Koppelen aan islam doe ik het niet. Meer aan de extremere opvatting en levenswijze die individuen daar op na houden. Ik geloof nooit dat een religie zegt dat allen die daar niet in geloven, je mag afmaken of discriminerend mag bejegenen.

Het is echter wel zo dat er absoluut meer geweld en ander crimineel gedrag is door de groep marokkanen met dat geloof dan vergelijkbare leeftijdsgenoten bij de inheemse bevolking. Ze zorgen voor een hoger getal in 'incidenten' met een kleiner aantal daders. Dat valt niet te ontkennen. Daar bovenop komen ook nog eens meningen van anderen waaruit blijkt dat een groot deel van die gemeenschap gewoon echt rot is.

Kijk je over de grenzen heen, dan zie je ook nog eens dat NL niet de enige is met dit 'probleem'. De extreme opvatting en levenswijze is cultuur geworden en hangt op het eerste oog samen met de religie.
Je kan het juist wel koppelen aan de islam, want in hun ogen is geweld tegen ongelovigen geen enkel probleem.
pi_127939811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Ik vind het bizar dat je die vraag überhaupt stelt. Draai de vraag maar om; dat lijkt me veel zinniger. Waarom zou een verdachte niet verplicht de uitspraak moeten aanhoren? De rechter velt namelijk een oordeel over zijn of haar gedrag. En dat gebeurt niet zomaar, maar omdat de betreffende persoon van een (ernstig) misdrijf wordt verdacht.

Waarom verplicht aanhoren? Omdat je als verdachte niet het recht zou moeten hebben om je daaraan te onttrekken. Omdat de rechter uitlegt waarom hij komt tot het oordeel dat hij velt. Omdat verdachten op zo'n moment geen baas over hun eigen tijd horen te zijn.
Tot de uitspraak ben je nog steeds verdachte en hoef je niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Of vertel ik dan wat nieuws ?
pi_127939840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Tot de uitspraak ben je nog steeds verdachte en hoef je niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Of vertel ik dan wat nieuws ?
De uitspraak van de rechter aanhoren is meewerken aan je eigen veroordeling? Lol?
pi_127939857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is vrij zinloos, want je kan het niet dwingen.
Natuurlijk kan dat wel. Dat we dat nu niet doen is geen argument.
pi_127939871
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De uitspraak van de rechter aanhoren is meewerken aan je eigen veroordeling? Lol?
Je lacht maar een end weg.
pi_127939874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Red_85 het volgende:

Koppelen aan islam doe ik het niet. Meer aan de extremere opvatting en levenswijze die individuen daar op na houden. Ik geloof nooit dat een religie zegt dat allen die daar niet in geloven, je mag afmaken of discriminerend mag bejegenen.

Het is echter wel zo dat er absoluut meer geweld en ander crimineel gedrag is door de groep marokkanen met dat geloof dan vergelijkbare leeftijdsgenoten bij de inheemse bevolking. Ze zorgen voor een hoger getal in 'incidenten' met een kleiner aantal daders. Dat valt niet te ontkennen. Daar bovenop komen ook nog eens meningen van anderen waaruit blijkt dat een groot deel van die gemeenschap gewoon echt rot is.

Kijk je over de grenzen heen, dan zie je ook nog eens dat NL niet de enige is met dit 'probleem'. De extreme opvatting en levenswijze is cultuur geworden en hangt op het eerste oog samen met de religie.
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn vele factoren. Maar laten we wel zijn: in andere landen hebben ze andere groepen armen waar men problemen mee heeft. B.v. de katholieke Mexicanen. Niet dat we ooit denken dat het katholicisme er wat mee te maken heeft dat Mexicanen veel buitensporig geweld gebruiken (althans, diegenen die zich b.v. bezig houden met handel in drugs), dat doen we alleen als het gaat om viespeukerij met kleine kinderen en dan betreft het vooral het afzetten van protestanten tegen katholieken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939903
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:40 schreef Scorpie het volgende:

Ik zou er vooral trots op zijn, je ziel verkopen aan de duivel, dat trots vertellen op een forum, en dan anderen beschuldigen van hun domheid etaleren. Je kinderen zullen trots zijn op hun pappa.
Jij weet niet eens wat ik doe, maar toch meen je keer op keer te vertellen dat ik mijn ziel heb verkocht aan de duivel. For all you know ben ik de duivel!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127939922
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:43 schreef gelly het volgende:

[..]

Je lacht maar een end weg.
Hahaha kan je het weer niet hebben slimmerikje van het forum. Durft niet eens antwoord te geven.
Love the life u live, live the life u love.
pi_127939932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef macca728 het volgende:

Je kan het juist wel koppelen aan de islam, want in hun ogen is geweld tegen ongelovigen geen enkel probleem.
In Afrika werkt dat zo tussen stammen, in NL was het vroeger protestanten tegen katholieken en onder de streep zijn het allemaal smoesjes!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')