Ah, kk. Duurt nog even dus. Thx!quote:
Saar is vandaag bij mijn moeder. Die apt regelmatig fotootjes en updates door naar M. en mijquote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Suiker, gemis en motivatie met name. Ik mis m'n kleine lachebek!
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu dacht ik net aan Saartje, en op de een of andere manier 'besefte' ik me weer even extra dat die geweldige, fantastische baby niet zomaar een baby, maar mijn baby is![]()
Hee, haar geboortestats lijken heel veel op die van Nin (2950 en 46), ben benieuwd hoe het bij haar zal gaan! Ze volgt nu nog het onderste curve lijntjequote:Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef becky27 het volgende:
Vent was voor de half jaar check bij het cb, Isabel is 6340 gram en 66 cm. Ze komt van 2935 gram en 45 cm dus ze doet het goed![]()
oi prikjes, niet leuksucces!
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben even geweest bij mijn ouders om kleding voor Féline op te halen. De "oude" kleertjes van Zoë.
Maatjes 62 en 68. En ik dacht dat het wel mee viel maar jezus wat ben ik me toen te buiten gegaan zeg
Dat word flink wassen en strijkenEn ruimte maken in de kast
SPOILER: En de stats:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef bellelena het volgende:
Netjes Suiker! Ook lekkere spekkies voor z'n lengte, net als Nin
Waarom niet? Ieder hun eigen lijntje?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Kyara het volgende:
Verschil in gewicht is inmiddels wel 600 gram geworden. Hoop niet dat dat nog meer wordt.
Voor mama niet zo praktisch als er een maat verschil tussen zitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom niet? Ieder hun eigen lijntje?
Oh je bent bang voor maatverschillen. Ja dat is onhandigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Voor mama niet zo praktisch als er een maat verschil tussen zit
ja, en zo'n grote kast heb ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh je bent bang voor maatverschillen. Ja dat is onhandig
ik geloof dat ik tot maat 74 wel klaar ben....quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar wel excuus voor kleertjes shoppen
Ik zou het bewaren voor de verhoging. Als je iedereen een pcm moet geven die moppert is de apotheek stinkend rijkquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Even tussendoor, F heeft duidelijk last van de inentingen, hij heeft alleen geen verhoging (37,1). Maar hij slaapt superlicht, wordt steeds huilend wakker, en is continu heel lief en bozig aan het mopperen
Geven jullie hiervoor ook PCM of is dat alleen voor verhoging?
Voor onszelf is het goed te doen zo, maar als hij zich er beter door voelt, daarom vraag ik 't.
Ik geef altijd PCM als MN kind ergens last van heeft. Tandjes, prikjes... Ik geef zelfs preventief pcm.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Even tussendoor, F heeft duidelijk last van de inentingen, hij heeft alleen geen verhoging (37,1). Maar hij slaapt superlicht, wordt steeds huilend wakker, en is continu heel lief en bozig aan het mopperen
Geven jullie hiervoor ook PCM of is dat alleen voor verhoging?
Voor onszelf is het goed te doen zo, maar als hij zich er beter door voelt, daarom vraag ik 't.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef draculettetje het volgende:
goede stats en goede fysio berichten!
kyaragewoon daarom
wij hebben nog een hang ventje maar begonnen de dag gelukkig met net 38
inmiddels weer 39
Ik ook niet. Maar vaak ook vergeet ik dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Kyara het volgende:
Als ik echt denk dat hij last heeft en daardoor ook niet slaapt dan zou ik pcm wel overwegen. Maar voor alleen een beetje mopperig niet, dat hoeft ook niet van de vaccinaties te komen. Maar ik geef ook niet zo snel pcm.
Herkenbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vaak ook vergeet ik dat er zoiets bestaat
Lijkt me een prima beslissing!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Suikertante het volgende:
Ik wacht wel even af. Als hij vannacht ook niet slaapt zou het voor het eerst zijn en dan neem ik de PCM in heroverweging. Bedankt!
Dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dat je achteraf denkt, oh ja, pcm.... dat had ook nog gekund....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |