Ah, kk. Duurt nog even dus. Thx!quote:
Saar is vandaag bij mijn moeder. Die apt regelmatig fotootjes en updates door naar M. en mijquote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Suiker, gemis en motivatie met name. Ik mis m'n kleine lachebek!
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu dacht ik net aan Saartje, en op de een of andere manier 'besefte' ik me weer even extra dat die geweldige, fantastische baby niet zomaar een baby, maar mijn baby is![]()
Hee, haar geboortestats lijken heel veel op die van Nin (2950 en 46), ben benieuwd hoe het bij haar zal gaan! Ze volgt nu nog het onderste curve lijntjequote:Op maandag 17 juni 2013 10:42 schreef becky27 het volgende:
Vent was voor de half jaar check bij het cb, Isabel is 6340 gram en 66 cm. Ze komt van 2935 gram en 45 cm dus ze doet het goed![]()
oi prikjes, niet leuksucces!
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben even geweest bij mijn ouders om kleding voor Féline op te halen. De "oude" kleertjes van Zoë.
Maatjes 62 en 68. En ik dacht dat het wel mee viel maar jezus wat ben ik me toen te buiten gegaan zeg
Dat word flink wassen en strijkenEn ruimte maken in de kast
SPOILER: En de stats:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:16 schreef bellelena het volgende:
Netjes Suiker! Ook lekkere spekkies voor z'n lengte, net als Nin
Waarom niet? Ieder hun eigen lijntje?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Kyara het volgende:
Verschil in gewicht is inmiddels wel 600 gram geworden. Hoop niet dat dat nog meer wordt.
Voor mama niet zo praktisch als er een maat verschil tussen zitquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom niet? Ieder hun eigen lijntje?
Oh je bent bang voor maatverschillen. Ja dat is onhandigquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Voor mama niet zo praktisch als er een maat verschil tussen zit
ja, en zo'n grote kast heb ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh je bent bang voor maatverschillen. Ja dat is onhandig
ik geloof dat ik tot maat 74 wel klaar ben....quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar wel excuus voor kleertjes shoppen
Ik zou het bewaren voor de verhoging. Als je iedereen een pcm moet geven die moppert is de apotheek stinkend rijkquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Even tussendoor, F heeft duidelijk last van de inentingen, hij heeft alleen geen verhoging (37,1). Maar hij slaapt superlicht, wordt steeds huilend wakker, en is continu heel lief en bozig aan het mopperen
Geven jullie hiervoor ook PCM of is dat alleen voor verhoging?
Voor onszelf is het goed te doen zo, maar als hij zich er beter door voelt, daarom vraag ik 't.
Ik geef altijd PCM als MN kind ergens last van heeft. Tandjes, prikjes... Ik geef zelfs preventief pcm.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Even tussendoor, F heeft duidelijk last van de inentingen, hij heeft alleen geen verhoging (37,1). Maar hij slaapt superlicht, wordt steeds huilend wakker, en is continu heel lief en bozig aan het mopperen
Geven jullie hiervoor ook PCM of is dat alleen voor verhoging?
Voor onszelf is het goed te doen zo, maar als hij zich er beter door voelt, daarom vraag ik 't.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef draculettetje het volgende:
goede stats en goede fysio berichten!
kyaragewoon daarom
wij hebben nog een hang ventje maar begonnen de dag gelukkig met net 38
inmiddels weer 39
Ik ook niet. Maar vaak ook vergeet ik dat er zoiets bestaatquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Kyara het volgende:
Als ik echt denk dat hij last heeft en daardoor ook niet slaapt dan zou ik pcm wel overwegen. Maar voor alleen een beetje mopperig niet, dat hoeft ook niet van de vaccinaties te komen. Maar ik geef ook niet zo snel pcm.
Herkenbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vaak ook vergeet ik dat er zoiets bestaat
Lijkt me een prima beslissing!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Suikertante het volgende:
Ik wacht wel even af. Als hij vannacht ook niet slaapt zou het voor het eerst zijn en dan neem ik de PCM in heroverweging. Bedankt!
Dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar
Dat je achteraf denkt, oh ja, pcm.... dat had ook nog gekund....
Insmeren niet, ze gaat het eerste uur daar toch nog niet naar buiten en tegen de tijd dat ze naar buiten gaat, is dat spul alweer uitgewerkt. Heb wel al eerder nagevraagd of ze daar creme hebben, dat hebben ze dus inderdaad gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is naar het KDV vandaag, ben benieuwd hoe 't gaat met die warmte. Ik had 'r in ieder geval van top tot teen ingesmeerd en een zonnehoedje meegegeven. Leek mij logisch. De leidster vertelde dat er maar weinig ouders zijn die daaraan denken. Zonnebrandcreme smeren ze daardoor ook altijd zelf maar zonnehoedjes hebben ze niet liggen dus dan zitten ze vaak te kloten met spuugdoekjes en zo. Ben ik dan zo overdreven bezorgd dat mijn baby haar huidje en/of haar hoofdje verbrand
Ja, dat zou handig zijn maar ik vind het ook wel de verantwoordelijkheid van de ouders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de beroerde nachten en de mooie stats![]()
![]()
![]()
Soesa: lijkt me handig als ze bij het KDV een paar eigen hoedjes hebben. In case.
Helemaal niet bezorgd !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ahwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hihi, hier heeft E. ook d'r 'eigen' afstandsbediening. Ze is gek op dat ding.
Fijn dat het weer goed gaat met F'je, suiker!
Fieder en Omen, wat een fijne ochtenden zo.
Kyara, dat van dat maatverschil snap ik heel goed! Fijn dat je voorlopig niet terug hoeft.
Oh, pff, Loj, ik vind het ook zo'n gedoe...medicatie bij m'n baby. Wij hebben 20 dagen oordruppels moeten geven. En dan 3 per oor. As if. Staat er in de handleiding: het makkelijkst is als je op je zij gaat liggen en dan de druppels in je oor doet. Jaaa hoor!
E. heeft weer prima geslapen. Tegenwoordig gaat ze er weer om 19:00 uur in en ergens tussen 06:00 en 07:00 horen we d'r weer kletsen. Heel fijn! Ze is naar het KDV vandaag, ben benieuwd hoe 't gaat met die warmte. Ik had 'r in ieder geval van top tot teen ingesmeerd en een zonnehoedje meegegeven. Leek mij logisch. De leidster vertelde dat er maar weinig ouders zijn die daaraan denken
. Zonnebrandcreme smeren ze daardoor ook altijd zelf maar zonnehoedjes hebben ze niet liggen dus dan zitten ze vaak te kloten met spuugdoekjes en zo. Ben ik dan zo overdreven bezorgd dat mijn baby haar huidje en/of haar hoofdje verbrand
We hadden wel een mijlpaal vandaag...ze ging huilen toen we weggingen. Ik zei laatst nog tegen Phaidra dat ik vermoedde dat het eraan zat te komen bij ons en ja hoor. Zo sneu. Gelukkig was het over toen de leidster haar oppakte en naar andere dingen liet kijken.
Ik heb dat spul van vsm gehad, maar vond dat het weinig deed. Dentinox verdoofd het tandvlees dus dat lijkt me beter. Maar nog niet geprobeerd. Volgens mij wel ongeveer even duur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:34 schreef Enfermera het volgende:
Vreemdeling meldt zich
Hoe is het met jullie? Klaar voor alle hitte met de kleintjes?
Ik had even een vraagje.. Mijn kleintje loopt al een paar maanden te kwijlen en bijten en alles, maar nog geen tanden te zien. Nu zit ze ook in een sprongetje dus sowieso niet lekker. Ik ging op zoek in de Kruidvat naar iets voor de tanden, en het enige wat ze dus blijkbaar hebben (naast een gewone paracetamol) is Chamodent van VSM. 10 ml à 6,50 volgens mij![]()
my lord, wat een prijs voor zoiets. Ik ben niet zo op de homeopathie (aangezien het niet bewezen is of het werkt) en zeker voor zulke prijzen.. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het echt of niet?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:50 schreef pessie het volgende:
Ene bij de apotheek kun je dentinox halen.
Ja precies.. Ja ik lees net dat in dentinox lidocaïne zit. Ik zal eens vragen bij mijn apotheek, thanks!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb dat spul van vsm gehad, maar vond dat het weinig deed. Dentinox verdoofd het tandvlees dus dat lijkt me beter. Maar nog niet geprobeerd. Volgens mij wel ongeveer even duur.
Ze maakt nu idd goede nachten maar ze is natuurlijk ook alweer een stuk groter dan F. Toen ze zo oud was kwam ze nog wel om 03:00 voor een nachtvoeding hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef Suikertante het volgende:
Tante dat zijn echt mooie lange nachten zeg! Hier zitten we nu op 8 uur tussen de laatste en eerste voeding en dat vind ik ook heel erg fijn. Het lukt ons alleen niet om ons eigen ritme daarop aan te passen dus als ik dan om 1:30 naar bed ga heb ik om 7:00 nog helemaal geen zin om op te staan. Maar dat is een luxeprobleem natuurlijk!
Qua lichte huid: mijn vriend verbrandt altijd heel snel (maar kan daarna wel bruin worden gelukkig) en helaas heeft F duidelijk zijn huidtype. Tenminste, dat denk ik vanwege zijn haarkleur. Ik heb dus van de week maar eens sunblock gehaald!
Ik wil nog even zeggen dat het wel écht een feest is hoor dat lachen!![]()
![]()
Jullie kennen ze alquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef Cathmar het volgende:
Ja zeg, doe volgende keer even een vooraankondiging![]()
Oh, daar dacht ik vanochtend nog aan (jaaa, KZ, ik dacht aan de tandjes van jouw kindjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
Enf: wij hebben die VSM druppels vanaf maand 4. Maar ze is bijna 11 maanden en heeft nog geen tandenHet flesje zelf is favoriet om op te sabbelen, maar ja daar heb je niks aan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:45 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh jongens, ik kan jullie helemaal niet bijhouden![]()
Toch even laten weten dat wij nog leven! Eva zit sinds vrijdag aan de Ranitidine en dat begint nu echt te werken. Van een baby die minstens 7 uur per dag huilde en sowieso nooit wakker was zonder huilen naar een baby die alert om zich heen kijkt en minder huilt. Ze huilt nog steeds meer dan gemiddeld maar we hebben goede moed dat het beter wordt.
Zelf zijn we wel vrij kapot, nog weinig roze wolk gehad hiermaar dat komt vast wel!
Geen tand te bekennen ! Hahaha. En ik moet steeds denken aan jou kleintje op muzieklesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, daar dacht ik vanochtend nog aan (jaaa, KZ, ik dacht aan de tandjes van jouw kindje![]()
). Nog steeds zo'n lief tandenloos bekkie
? Hier zijn het er ook nog steeds maar 2 hoor!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen tand te bekennen ! Hahaha. En ik moet steeds denken aan jou kleintje op muziekles![]()
Anyway: even iets heel anders. Wij hebben geen tuin dus gaan naar het park. Daar zie ik veel kindjes naakt. Omdat er ook van alles rondloopt wat boven de 0 jaar isen elke telefoon een camera heeft trek ik de mijne een broekje aan. Wat vinden jullie ?
Zou ik ook doen hoor, blote billen vind ik voor in een eigen tuin. En het is niet alsof een zwembroekje nou zo warm is toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen tand te bekennen ! Hahaha. En ik moet steeds denken aan jou kleintje op muziekles![]()
Anyway: even iets heel anders. Wij hebben geen tuin dus gaan naar het park. Daar zie ik veel kindjes naakt. Omdat er ook van alles rondloopt wat boven de 0 jaar isen elke telefoon een camera heeft trek ik de mijne een broekje aan. Wat vinden jullie ?
Jeez. Laat je kind dan niet in z'n nakie rondlopen als je zo snel op de kast zit...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ik zelf moet ook wennen aan al dat kindergrut, de moeders en het speelgebeuren. Damn ! Wat een wereld gaat er voor me open. Zit ik dus met mn meisje bij zo'n pierebadje in het park ( Amsterdam) komt er een naakte peuter met zn piemeltje in zn hand naar me toe gelopen. Ik kijk hem schijnbaar te lang aan. Zn moeder riep me opeens bitcherig toe: "Wat is daar mis mee, hij is toch gewoon klein ". Ik stamel iets onverstaanbaars en tsja.......daar zit je dan![]()
Zelfde. Maar ze drinkt hier ook waterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
Klein noob vraagje tussendoor: voeden jullie fv baby's met deze warmte anders? Vaker, koude fles, meer water... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx! Ja tof hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef bellelena het volgende:
OhhhL0t! Mooi meisje met mooie bos haar al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |