SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ookquote:
Ja ja, weet je meteen het nummer van mij en mijn vriendin.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aliens
Update 46 van 104..... al 20 minuten bezig......
Tijd voor koffie
wat slechtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, weet je meteen het nummer van mij en mijn vriendin.
I fell in love with an alien![]()
en dat op een maandag nog welquote:
Huh?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Verzekering regelen
Via de website: 146 euro
Telefonisch: 260 euro
Uiteindelijk op het formulier: 544 euro
... sprakeloos
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.quote:
Ik denk erover afstand te doen van mijn chins.quote:
Chinchilla's?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk erover afstand te doen van mijn chins.
Ja, ik vind dat ook raarquote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.
Ja.quote:
Daar zou ik heel makkelijk in zijn, zij willen niet voor jou werken, jij niet voor hun.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
Zo'n hekel aan collega's die vragen of ik voor ze kan werken. Als ik dan terugvraag of ze een andere keer voor mij willen werken is het altijd ineens lastig.
Ik had er express een screenshot van gemaakt, leek dus toch te mooi om waar te zijn.quote:
zo ook met energie e.d....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.
Per jaar? Dat is gewoon een realistisch bedrag.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had er express een screenshot van gemaakt, leek dus toch te mooi om waar te zijn.
146 euro voor WA + beperkt casco.
Dat ben ik nu ook van plan ja. Ben het wel zat.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik heel makkelijk in zijn, zij willen niet voor jou werken, jij niet voor hun.
Ga je dan een nieuw baasje zoeken?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat ze beter verdienen dan wat ik ze nu biedt.
zeg je nou nee de volgende keer.... zeg dat dan wel onder het mom van.. kan niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook van plan ja. Ben het wel zat.
Ik heb het gewoon eerlijk gezegd, kan alleen als hij een bepaalde dienst van mij overneemt. Beide diensten komen me niet goed uit, maar die van mij komt nog slechter uit dan zijn dienst.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je nou nee de volgende keer.... zeg dat dan wel onder het mom van.. kan niet.
niet erbij zeggen dat je het niet doet omdat zij ook nooit kunnen.
anders heb jij het weer gedaan.
Mja beetje jammer wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
zo ook met energie e.d....
we worden gelokt
De 146 euro? Nouja ik kom voornamelijk boven de 200 tegen. Dat is wa + beperkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Per jaar? Dat is gewoon een realistisch bedrag.
Ze hebben ruimte nodig en de mogelijkheid om af en toe los te kunnen lopen. Dat gaat helaas niet met twee honden in huis en geen goede plek om ze te laten rennen. Alleen plekken met veel meubels waar ze in en onder kruipen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je dan een nieuw baasje zoeken?
Maar waarom kan je ze niet genoeg bieden? Hebben ze veel aandacht nodig ofzo?
Jammer wel...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben ruimte nodig en de mogelijkheid om af en toe los te kunnen lopen. Dat gaat helaas niet met twee honden in huis en geen goede plek om ze te laten rennen. Alleen plekken met veel meubels waar ze in en onder kruipen.
Eerlijkheid gebied ook om te zeggen dat het niet echt ''mijn'' dieren zijn. De honden spreken me veel meer aan, dus ik ben eerder geneigd om daarmee te gaan wandelen, zwemmen, spelen en knuffelen. Ik denk dat ik ze eerder blij kan maken met een echte chinliefhebber. Het zijn tenslotte dieren van mij en mijn ex samen, maar hij had helemaal geen ruimte om ze op te vangen.
Ja, inderdaad. Ik voel me ergens wel een lul om afstand te doen van dieren. Het is toch een verantwoordelijkheid die ik op me heb genomen. Maar als ik dan verder denk, gun ik ze toch het allerbeste. Dat kan ik in mijn financiële en woonsituatie gewoon niet geven. Dus ja, best een dilemma.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer wel...
Schattige beestjes zijn dat overigensMijn opa heeft die nog gefokt
Heel begrijpelijk ja...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik voel me ergens wel een lul om afstand te doen van dieren. Het is toch een verantwoordelijkheid die ik op me heb genomen. Maar als ik dan verder denk, gun ik ze toch het allerbeste. Dat kan ik in mijn financiële en woonsituatie gewoon niet geven. Dus ja, best een dilemma.
Daar dacht ik ook al aan, inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk ja...
Misschien een topic maken in V&A of F&F?
juistemquote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon eerlijk gezegd, kan alleen als hij een bepaalde dienst van mij overneemt. Beide diensten komen me niet goed uit, maar die van mij komt nog slechter uit dan zijn dienst.
Ik ken hetquote:Op maandag 17 juni 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook van plan ja. Ben het wel zat.
M.i. is dat een normaal bedrag. Of was dat alleen WA? Hmm ik weet het niet meerquote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja beetje jammer wel.
Ben al direct geneigd om iets anders te gaan zoeken.
[..]
De 146 euro? Nouja ik kom voornamelijk boven de 200 tegen. Dat is wa + beperkt.
WA is zonder schade verleden 7 euro per maand.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M.i. is dat een normaal bedrag. Of was dat alleen WA? Hmm ik weet het niet meer
ik heb het meegemaakt met mijn stroomleverancier dus.... na dit jaar ga ik ook sowieso naar een ander. ongeacht de prijzen volgend jaar...quote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja beetje jammer wel.
Ben al direct geneigd om iets anders te gaan zoeken.
Snap ik. Grappige is dat ik al klant ben. Je zou een betere prijs verwachten.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het meegemaakt met mijn stroomleverancier dus.... na dit jaar ga ik ook sowieso naar een ander. ongeacht de prijzen volgend jaar...
als klant krijg je niks meer, ze "hebben" je al natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap ik. Grappige is dat ik al klant ben. Je zou een betere prijs verwachten.
Beetje jammer wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
als klant krijg je niks meer, ze "hebben" je al natuurlijk
Hoe was je taart trouwensquote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Myraela het volgende:
Wat een kattenbende op de bank, wat liefffff.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:41 schreef Myraela het volgende:
Wat een kattenbende op de bank, wat liefffff.
Dus nog een halfje over voor mij?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super lekker, wel super machtig. Met z'n 7'en hebben we de helft op gekregen.
[ afbeelding ]
Was ook wel blij met de binnenkant. Al had ik de vulling even wat harder moeten laten worden, dan waren de lijnen strakker geweest.
Kom hier koken danquote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef Myraela het volgende:
Heb wel weer genoeg suiker op voor de komende weken. Ben helemaal niet van het zoete.
Nu heb ik zin om gewoon lekker in de keuken te staan en te koken.Maar dat zit er deze week niet in, want het geld is op.
Owquote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bij twi zijn vader.![]()
Die zelf overigens ook nog eens taarten had gekocht.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben ook geen benzine geld meer om naar België te komen.
Wees dan een goeie vent en schiet het even voor.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ja, romantisch thuis dinertje voor drie bij jou thuis voor maar zo'n 200 euro.
Ja mascarpone vult enormquote:Op maandag 17 juni 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super lekker, wel super machtig. Met z'n 7'en hebben we de helft op gekregen.
[ afbeelding ]
Was ook wel blij met de binnenkant. Al had ik de vulling even wat harder moeten laten worden, dan waren de lijnen strakker geweest.
Waarom dat nu weer.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, net niet.
Ik hou niet van belgen, ik ben een belg racist.
Mijn ex-stiefvader was een belg. Dat was een walgelijk persoon. Dus nu kan ik niet meer tegen het accent en de kleine aparte gewoontes.quote:
Gelukkig ken ik genoeg Nederlanders die Belgen wel leuk vinden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn ex-stiefvader was een belg. Dat was een walgelijk persoon. Dus nu kan ik niet meer tegen het accent en de kleine aparte gewoontes.
Jullie hebben een aantal aparte uitdrukkingen. Zeker en vast, in plaats van vast en zeker. De Belgen die ik ken, dronken allemaal teveel. Rare eetdingetjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik genoeg Nederlanders die Belgen wel leuk vinden.![]()
Maar eh welke kleine aparte gewoontes hebben wij dan?
Valt dan toch allemaal goed mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie hebben een aantal aparte uitdrukkingen. Zeker en vast, in plaats van vast en zeker. De Belgen die ik ken, dronken allemaal teveel. Rare eetdingetjes.
Ben je snel gewend hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
Oke firefox de deur uit... wennen aan chrome
Wat voor topic?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
Zucht. Het kostte me wat moeite, maar dan toch maar een topic geopend in F&F.
Wildgroeiende cannabis.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
Zucht. Het kostte me wat moeite, maar dan toch maar een topic geopend in F&F.
Zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wildgroeiende cannabis.
Wat kan de wereld mooi zijn.
Wat scheelt er aan? Te oud iets kapot?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het maakt geen fuck uit
Kan beter op zoek naar een nieuwe laptop. ....
Geen geld voor helaas
Ja ding is al 5,5 jaar oud.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan? Te oud iets kapot?
Gooi een linux distro op laptop, stukken lichter dan windowsquote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
Oke firefox de deur uit... wennen aan chrome
Ik ben een nerdje maar niet zo dat ik er linux op kan zettenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gooi een linux distro op laptop, stukken lichter dan windows
Het is heel simpel, downloaden, op dvd branden en instructies volgen. Niet nadenken over de instructies want dan gaat het mis. Maar je hebt wel een laptop die werkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een nerdje maar niet zo dat ik er linux op kan zetten![]()
En ik wil helemaal geen linux
Wie garandeert mij dat dat werkt?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is heel simpel, downloaden, op dvd branden en instructies volgen. Niet nadenken over de instructies want dan gaat het mis. Maar je hebt wel een laptop die werkt.
Ik heb niet veel verstand van linux maar volgens mij als je laptop al niet bijster snel is in windows wil dat niet zeggen dat linux dat probleem even oplostquote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het zal werken tenzij het een hardware probleem is.
Er zijn distro's die geoptimaliseerd zijn voor oude apparatuur. Dat maakt echt veel uit qua prestaties.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van linux maar volgens mij als je laptop al niet bijster snel is in windows wil dat niet zeggen dat linux dat probleem even oplost
J. heeft een over een solid state HD erin ipv gewone HDquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er zijn distro's die geoptimaliseerd zijn voor oude apparatuur. Dat maakt echt veel uit qua prestaties.
Dat is ook een optiequote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. heeft een over een solid state HD erin ipv gewone HD
Ik denk ook dat dat het gaat wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is ook een optieMaar waarom geld uitgeven aan een laptop van 5,5 jaar oud?
Mijn mening: je kan beter het geld bewaren en wanneer laptop sterf het extra geld gebruiken voor nieuwe laptop.
Een ssh is ook meteen drie keer zo duur. Zonde voor een oud laptopje.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. heeft een over een solid state HD erin ipv gewone HD
Dat was niet mijn topic, maar toch wist ik er het één en ander over.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wildgroeiende cannabis.
Wat kan de wereld mooi zijn.
Vertel wat weet jij over cannabisquote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was niet mijn topic, maar toch wist ik er het één en ander over.
Nou ja, ik vertelde in ieder geval dat de combinatie van mannetjes en vrouwtjes in die wildgroei wel voor problemen zorgt. De vrouwtjes bloeien minder, raken bevrucht en daar komt geen goede wiet van.quote:
En hoe weet jij dat? Zelf cannabis verbouwdquote:Op maandag 17 juni 2013 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik vertelde in ieder geval dat de combinatie van mannetjes en vrouwtjes in die wildgroei wel voor problemen zorgt. De vrouwtjes bloeien minder, raken bevrucht en daar komt geen goede wiet van.
Ik ben een spons gevuld met algemene kennis.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Zelf cannabis verbouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een spons gevuld met algemene kennis.Goed om te weten mocht ik ooit nog eens cannabis willen verbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik had besloten om het niet te doen deze maand met de examens, maar nu wil ik vooral alles wat niet mag.quote:
En wanneer het van jezelf mag heb je er geen zin inquote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik had besloten om het niet te doen deze maand met de examens, maar nu wil ik vooral alles wat niet mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het welquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Echte FOK!kers zitten de hele dag binnen en dan is het wel uit te houden
Ik zei ook 'binnen' en niet op zolderquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Macrador het volgende:
Op mijn zolderkamer val ik anders echt wel dood na een tijdje.
De kelder?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei ook 'binnen' en niet op zolder
Jammer dat ik geen kelder heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie verplicht je dat dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er te oud voor hoor om dagen achter elkaar te feesten
Waar zeg ik dat ik ertoe verplicht werd dan?quote:
Nergens.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik ertoe verplicht werd dan?
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een spons gevuld met algemene kennis.Jij bent een sponsje. WT is pas een spons...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar weer zo.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een sponsje. WT is pas een spons...
Dan snap ik de relevantie van je vraag gewoon even niet.quote:
Waarheid ditquote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent een sponsje. WT is pas een spons...
Ook niet zo opgevat.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, zo kijk ik ertegenaan.
Is niet bedoelt als aanval.
Hey DM.quote:
Hoi Feraquote:
Wel oké, ik verveel me dood.quote:
Goed, iets te hard gewerkt in de hitte, maar in ruil daarvoor ben ik morgen vrijquote:
Ah, dat is wel fijn. Morgen mooi weer in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed, iets te hard gewerkt in de hitte, maar in ruil daarvoor ben ik morgen vrij.
Ik heb gelukkig nog een forum waar ik al een tijdje niet meer ben geweest en nu maar weer eens wat bij lees. Jammer dat het hier zo rustig is.
Wanna see my sexy dance?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Op mijn kamer zitten is al zwaar zat, ik zweet me kapot.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
Hard werken zou verboden moeten worden met dit weer, gewoon werken is zo al zwaar zat.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Morgen mooi weer in ieder geval.
Ik ben eigenlijk doelloos aan het rondkijken, maar kan mezelf er niet van losrukken. Irritant dat het is. Maar ik ga de laptop gewoon dicht doen, wat eten en dan gewoon met een boek naar bed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanna see my sexy dance?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zou voor een laptop gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ga sparen voor een nieuwe laptop of voor m'n eerste tattoo. Lastig lastig.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanna see my sexy dance?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Een maand eerder dan gepland?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan lees je op FB dat je broertje gisteren even getrouwd is
Nee, gisteren getrouwd in het stadhuis. Alleen de ouders aanwezig. Over 10 dagen groots in de kerk.quote:
Dat dan weer wel. Had toch leuk geweest als ze ook tegen mij even hadden gezegd dat er ook een stadhuistrouwerij zou zijn. Niet dat ik erbij aanwezig moest zijn hoor maar dan had ik niet zo'n schrikmomentje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Had toch leuk geweest als ze ook tegen mij even hadden gezegd dat er ook een stadhuistrouwerij zou zijn. Niet dat ik erbij aanwezig moest zijn hoor maar dan had ik niet zo'n schrikmomentje gehad
Mijn oude hart kan dat niet aan joh![]()
Broer heeft wel een mooie vrouw!Leuk meisje wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Had toch leuk geweest als ze ook tegen mij even hadden gezegd dat er ook een stadhuistrouwerij zou zijn. Niet dat ik erbij aanwezig moest zijn hoor maar dan had ik niet zo'n schrikmomentje gehad
Mijn oude hart kan dat niet aan joh![]()
Broer heeft wel een mooie vrouw!Hij lijkt op je zoon maar dan met donker haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij lijkt op je zoon maar dan met donker haar
Goed dilemma! Als je de laptop nodig hebt daarvoor gaan. Weet niet of je er al een hebt enzo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ga sparen voor een nieuwe laptop of voor m'n eerste tattoo. Lastig lastig.
Ah, ik dacht alquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gisteren getrouwd in het stadhuis. Alleen de ouders aanwezig. Over 10 dagen groots in de kerk.
Niet doen, dat gaat meestal niet goed bij jouquote:
Ik heb er nog wel een, en een iMac. Wil alleen een Macbook hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed dilemma! Als je de laptop nodig hebt daarvoor gaan. Weet niet of je er al een hebt enzo?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen, dat gaat meestal niet goed bij jou
Waarom zo laat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ben wel pas gaan slapen om 6u30 dus bwah.
Skypen tot 2 uur en dan beetje dingen doen zoals gamen, opruimen, dingen opzoeken, ...quote:
Dan ben je nog steeds een lui kreng.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Macrador het volgende:
[..]
Skypen tot 2 uur en dan beetje dingen doen zoals gamen, opruimen, dingen opzoeken, ...
Kon gewoon niet slapen.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het fucking mooi weer lig je in je nest weg te rotten
Bier lust ie ook welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel medelijden met de bouwvakker die bovenop een steiger voor mijn raam midden in de zon staat.
Schaam me een beetje dat ik geen frisdrank in huis heb om aan te bieden.
Water paar minuten in de vriezer doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel medelijden met de bouwvakker die bovenop een steiger voor mijn raam midden in de zon staat.
Schaam me een beetje dat ik geen frisdrank in huis heb om aan te bieden.
lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Als de bouwvakker weg is ga ik dit proberen te maken, ziet er cool uit zo. Het is gewoon brood, ham, kaas en ei.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Als de bouwvakker weg is ga ik dit proberen te maken, ziet er cool uit zo. Het is gewoon brood, ham, kaas en ei.
[ afbeelding ]
Oei dat wordt improviseren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 euro waar ik de maand nog mee moet afmaken, dus voor mij zijn ze enorm duur.
Ik denk niet dat je het einde van de maand gaat halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 euro waar ik de maand nog mee moet afmaken, dus voor mij zijn ze enorm duur.
Alleen bonen en eurobrood halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef daanko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het einde van de maand gaat halen.
Tuurlijk wel, ik heb nog genoeg boodschappen in huis om 2 weken te eten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef daanko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het einde van de maand gaat halen.
Ik word nu verplicht om de hele dag vrij te nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef muhahaha het volgende:
Redelijk normaal, gewoon in de middag dus.
Action.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
Action verkoopt ze voor 2 euro ofzo. Maar dat is alsnog 40 procent van je totale bedrag
Mijn keuken staat tot je beschikking he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
First world problemsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word nu verplicht om de hele dag vrij te nemen.
Mwoah van 8 tot 12 werken en dan naar huis racen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik word nu verplicht om de hele dag vrij te nemen.
Als er meer mensen van koken of eten houden, dan kunnen we wel eens een soort van kook-meet houden. Soort van tapas avond met allemaal zelfgemaakt hapjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn keuken staat tot je beschikking he?
Als ik thuis kom kunnen ze al langs zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah van 8 tot 12 werken en dan naar huis racen.
heb je niet iemand die het voor je in ontvangst kan nemen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik thuis kom kunnen ze al langs zijn geweest.
Ja hee ik ga zelf niet koken hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er meer mensen van koken of eten houden, dan kunnen we wel eens een soort van kook-meet houden. Soort van tapas avond met allemaal zelfgemaakt hapjes.
Nope anders was het ook geen probleem geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
heb je niet iemand die het voor je in ontvangst kan nemen?
Ok, een Mirne-kookt meet dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hee ik ga zelf niet koken hoor
Ik ga wel proeven
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef Tamashii het volgende:
Heb al wel wat dingen gedaan inderdaad dus ik ga maar
Nee hoor, gewoon baantjes trekken en thats itquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel plezierVergeet je opblaaskrokodil niet
Heerlijk is dat. Mijn woonkamer is echt een zooitje.quote:
Nasty MIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou en, ik zit hier ook in mijn zwembroek te chillen op de schommelbank.
Dezequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Schommelbanken
Heb toch nog wel een hoop gedaan vandaag. Vrijwilligerswerk geregeld, morgen twee afspraken, naar de boerderij geweest met oma om boodschappen te doen, halletje opgeruimd en schoongemaakt een beetje. Vind het netjes voor zo'n warme dag.
Respectquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Schommelbanken
Heb toch nog wel een hoop gedaan vandaag. Vrijwilligerswerk geregeld, morgen twee afspraken, naar de boerderij geweest met oma om boodschappen te doen, halletje opgeruimd en schoongemaakt een beetje. Vind het netjes voor zo'n warme dag.
Mensen die met dit weer wel wat doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen flikker gedaan en ik ga vanavond ook geen flikker uitvoeren
Kinderen mogen lekker vroeg naar bed want luisteren ho maar. Dus douchen en naar bed
Arm meisjequote:
Wilde ik net zeggenquote:
Ja. Koters op bed en ik geniet semi van mijn rust.... want gabber jim op de hoek laat ook ff weten dat hij thuis isquote:
Ow dat is wel minder van die gabber.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Koters op bed en ik geniet semi van mijn rust.... want gabber jim op de hoek laat ook ff weten dat hij thuis is
En rockende LoLa kan niet want koters op bedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Koters op bed en ik geniet semi van mijn rust.... want gabber jim op de hoek laat ook ff weten dat hij thuis is
Bleh ik moet morgen weer beginnen voor 5 dagenquote:
Ja sinds het weekend is mijn sonos niet meer aan geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En rockende LoLa kan niet want koters op bed
Hij heeft zijn muziek nu nog zacht staan. Je raakt er aan gewendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is wel minder van die gabber.
Lijkt me wel vervelend. Ik hoor hier zelden muziek. Lijkt wel alsof ik de enige ben die lawaai maakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft zijn muziek nu nog zacht staan. Je raakt er aan gewend
Namens je buren mag de muziek wat zachter?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend. Ik hoor hier zelden muziek. Ik ben de enige die lawaai maakt lijkt wel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sinds het weekend is mijn sonos niet meer aan geweest
Ik heb bij het voorstellen gezegd dat ze altijd aan mag bellen als ze last van me heeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Namens je buren mag de muziek wat zachter?
Je woont in een bejaardenflatje?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend. Ik hoor hier zelden muziek. Lijkt wel alsof ik de enige ben die lawaai maakt.
Ik ben de enige in mijn flat volgens mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Buren met luiden muziekzeker als ze dan nog doen of dat hun recht is
Haha daar lijkt het wel op ja.quote:
Ik welquote:
Ja goed he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]! Hij kan ook gewoon op normaal volume aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |