SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ookquote:
Ja ja, weet je meteen het nummer van mij en mijn vriendin.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aliens
Update 46 van 104..... al 20 minuten bezig......
Tijd voor koffie
wat slechtquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, weet je meteen het nummer van mij en mijn vriendin.
I fell in love with an alien![]()
en dat op een maandag nog welquote:
Huh?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Verzekering regelen
Via de website: 146 euro
Telefonisch: 260 euro
Uiteindelijk op het formulier: 544 euro
... sprakeloos
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.quote:
Ik denk erover afstand te doen van mijn chins.quote:
Chinchilla's?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk erover afstand te doen van mijn chins.
Ja, ik vind dat ook raarquote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.
Ja.quote:
Daar zou ik heel makkelijk in zijn, zij willen niet voor jou werken, jij niet voor hun.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
Zo'n hekel aan collega's die vragen of ik voor ze kan werken. Als ik dan terugvraag of ze een andere keer voor mij willen werken is het altijd ineens lastig.
Ik had er express een screenshot van gemaakt, leek dus toch te mooi om waar te zijn.quote:
zo ook met energie e.d....quote:Op maandag 17 juni 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er zulke afwijkingen inzitten. Ik heb mede door het bedrag van de website contact gezocht alleen dit wordt wel een stuk duurder dan begroot.
Per jaar? Dat is gewoon een realistisch bedrag.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had er express een screenshot van gemaakt, leek dus toch te mooi om waar te zijn.
146 euro voor WA + beperkt casco.
Dat ben ik nu ook van plan ja. Ben het wel zat.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik heel makkelijk in zijn, zij willen niet voor jou werken, jij niet voor hun.
Ga je dan een nieuw baasje zoeken?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat ze beter verdienen dan wat ik ze nu biedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |