Zou me niets verbazen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
was die rukker aan het rukken tijdens de wedstrijd dan? want dat zou wel een aantal dingen verklaren...
Toen ik de tweede foto zag, dacht ik: 'Yeah, die grap ga ik makenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen schande om te falen tegen de grootste baas in het tennis, ook wel bekend als de Italiaanse Steve Buscemi.
Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
tennislekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo
Jij schijnbaar als een topic opent over natte deurposten,,,,quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.
Wie is hier nu de hommosexuele hentairukker, vieze goorlap.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij schijnbaar als je een topic opent over natte deurposten,,,,
En het ergste is, dan krijgen ze die bal en slaan ze hem weer weg!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
tennislekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo
geloof nog altijd dat jij de hommo bent hommoquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.
Wie is hier nu de hommosexuele hentairukker, vieze goorlap.
Zegt iemand met username jachtgeweerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
geloof nog altijd dat jij de hommo bent hommo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |