Zou me niets verbazen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
was die rukker aan het rukken tijdens de wedstrijd dan? want dat zou wel een aantal dingen verklaren...

Toen ik de tweede foto zag, dacht ik: 'Yeah, die grap ga ik makenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen schande om te falen tegen de grootste baas in het tennis, ook wel bekend als de Italiaanse Steve Buscemi.

'.
'. .
.

lekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo
 lekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo

Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
tennislekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo

Jij schijnbaar als een topic opent over natte deurposten,,,,quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.
Wie is hier nu de hommosexuele hentairukker, vieze goorlap.

quote:Op maandag 17 juni 2013 13:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij schijnbaar als je een topic opent over natte deurposten,,,,

En het ergste is, dan krijgen ze die bal en slaan ze hem weer weg!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
tennislekker naar 2 bezwete mannen kijken die een balletje slaan. de latentheid zal er wel bij je inzitten hommo

.
. 

geloof nog altijd dat jij de hommo bent hommoquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen maar aan mannen denken. Er is zoveel mooiers in deze wereld.
Wie is hier nu de hommosexuele hentairukker, vieze goorlap.

Zegt iemand met username jachtgeweerquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
geloof nog altijd dat jij de hommo bent hommo

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |