Spoilers!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef De-Dwerg het volgende:
De meid van de walibi date heb nu op skype staan dus we praten af en to wel, ik had bij haar alleen geen klik. mAar dat heb ik ook gezegd, ze is een aardige meid alleen voor mij geen relatie materiaal.
Wel achter die ander aangaan als je haar wel leuk vind. Gewoon bellen, vragen hoe het met haar gaat en een vervolgafspraakje maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:53 schreef De-Dwerg het volgende:
Dit is van na de date zelf, niet tijdens de date :p
Nu...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:10 schreef De-Dwerg het volgende:
Zal ik woensdag doen, dan ben ik toch vrij
Ah een echte FOK!ker is geborenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
Ben aan het werk met stiekem wat fok er tussen :p
Dat doen we allemaalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
So what, ik ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:15 schreef De-Dwerg het volgende:
Nee gast, ga nu van je pc af, zoek een rustig plekje op en bel haar!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef De-Dwerg het volgende:
Welke pauze? Maar ja toch vroeg vrij dus bel/sms ik wel als ik thuis ben
Doe ff rustigquote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee gast, ga nu van je pc af, zoek een rustig plekje op en bel haar!!!
Eerst was het nog woensdag, inmiddels in de middag ...quote:Op maandag 17 juni 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe ff rustigGeen idee wat voor werk Marcel doet, maar bij sommige bedrijven kun je niet gewoon ff bellen tussendoor. Vanmiddag is ook prima, áls ie het dan ook maar doet. En bellen, niet smsen Marcel!
Ik snap wel wat je bedoeld, maar soms kan het gewoon ff écht niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst was het nog woensdag, inmiddels in de middag ...
Ze hebbben elkaar al een paar dagen niet meer gesproken sinds de date.
We horen het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar soms kan het gewoon ff écht niet.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Great minds think alike, zij heeft mij gsm'esd en we zijn nu heen en weer aan het sms'en
Tof kerel!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Great minds think alike, zij heeft mij gsm'esd en we zijn nu heen en weer aan het sms'en
woeiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Lekker bezig ^^quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef De-Dwerg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |