Zo trek je er in een seizoen zo een extra aflevering uit.quote:
iddquote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo trek je er in een seizoen zo een extra aflevering uit.
Ja dat is 10 minuten van de aflevering. Zo kut, daarom download ik die shitquote:
Wat houdt je tegen?quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder kust je nog op de mond toch, dus dat is nog meer dan hij kreeg
iddquote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef Stefan het volgende:
Actrice Linda laat niks meer horen omdat haar contract is afgelopen?
Kan ik niks over zeggenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marcel, weet jij meer over hoe dat zit met acteurs en hoe of wat?
Inderdaad, hopen dat ze deze aflevering wegblijftquote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik blijf het mooi vinden
Avithal die zegt "ik denk dat als ik het eenmaal gedaan heb.. denk ik dat ik een nymfomane kan worden" Aandachtshoertje dus
met die opmerkingen erbij lach je je doodquote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Hij gaat in elkaar geslagen worden door die chick.
Die geloofde echt in seks en en relatiequote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marcel, weet jij meer over hoe dat zit met acteurs en hoe of wat?
Helaas.quote:
Avithal is volgens mij ontzettend preuts. Hoop seksuele praatjes maar in bed ligt ze er waarschijnlijk als een tam vogeltje bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik blijf het mooi vinden
Avithal die zegt "ik denk dat als ik het eenmaal gedaan heb.. denk ik dat ik een nymfomane kan worden" Aandachtshoertje dus
en Marc en zoenen![]()
![]()
Het blijft eng om te zien.
Die kans zit er zeker in ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Avithal is volgens mij ontzettend preuts. Hoop seksuele praatjes maar in bed ligt ze er waarschijnlijk als een tam vogeltje bij.
Dat gaat nog wat worden bij zijn eerste keerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Coordinatie is slecht.. maar salsadansen lukt wel?Dat wordt nog wat als er wat moeilijkere combinaties langskomen..
Zeker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |