Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-06-2013 13:09:18 ]
Vandaag ga ik me een paar goede renschoenen aan (laten) meten. Merk toch dat mijn 20 euro b-merkschoenen niet voldoende de klappen opvangen. Pijnlijke enkels en schenen na het lopen.
Op maandag 17 juni 2013 08:29 schreef opinionr het volgende: Vandaag ga ik me een paar goede renschoenen aan (laten) meten. Merk toch dat mijn 20 euro b-merkschoenen niet voldoende de klappen opvangen. Pijnlijke enkels en schenen na het lopen.
Hats, Frsh, YUR en Streamnl, hoe klinkt het weekend van 20/21 juli? 2 weken na de ekiden en nog een poosje voor de vooroeverloop. Maken we er gewoon een lekker relaxed rondje van en daarna misschien nog ergens een terrasje ofzo? Oh, voor mij is de datum trouwens ook nog ovb, maar volgens mij heb ik dan nog niets .
Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Jero_nimo het volgende: Hats, Frsh, YUR en Streamnl, hoe klinkt het weekend van 20/21 juli? 2 weken na de ekiden en nog een poosje voor de vooroeverloop. Maken we er gewoon een lekker relaxed rondje van en daarna misschien nog ergens een terrasje ofzo? Oh, voor mij is de datum trouwens ook nog ovb, maar volgens mij heb ik dan nog niets .
Dat valt in mijn vakantie. En dan blijven we in NL. Dus in principe kan ik dan wel. Maar ik zal vanavond aan de organisatie vragen hoe de vakantie is ingedeeld.
Op maandag 17 juni 2013 08:41 schreef Jero_nimo het volgende: Hats, Frsh, YUR en Streamnl, hoe klinkt het weekend van 20/21 juli? 2 weken na de ekiden en nog een poosje voor de vooroeverloop. Maken we er gewoon een lekker relaxed rondje van en daarna misschien nog ergens een terrasje ofzo? Oh, voor mij is de datum trouwens ook nog ovb, maar volgens mij heb ik dan nog niets .
Volgens mij moet ik dan wel kunnen. Zo niet, reageert mijn agenda hier vanzelf wel
Mijn benen doen niet eens zoveel pijn na de HM! Niet dat ik nu vandaag al meteen weer zou gaan lopen, maar over 1 of 2 dagen misschien? Maar waarschijnlijk is dat niet zo slim? Ook wel een goede gelegenheid om wat rustige racefiets-ritjes te maken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op maandag 17 juni 2013 09:10 schreef La_Tramposa het volgende: Mijn benen doen niet eens zoveel pijn na de HM! Niet dat ik nu vandaag al meteen weer zou gaan lopen, maar over 1 of 2 dagen misschien? Maar waarschijnlijk is dat niet zo slim? Ook wel een goede gelegenheid om wat rustige racefiets-ritjes te maken..
Je kunt in principe best vandaag of morgen ff een half uurtje/ drie kwartier los gaan lopen op een slap ouwehoertempo. Vind ik persoonlijk best fijn na zo'n loop
zat net even terug te lezen.... toen ik hier begon te posten was er "strictly no SC" en duurde het drie weken voor het topic vol was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dat zou moeten kunnen, zegt mijn agenda.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Je kunt in principe best vandaag of morgen ff een half uurtje/ drie kwartier los gaan lopen op een slap ouwehoertempo. Vind ik persoonlijk best fijn na zo'n loop
wat hij zegt.... prima gelegenheid om alle vezuring uit je benen te lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'