morgen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef krioro het volgende:
Puf, hijg, die hittegolf klapt er wel hard op zeg.
Ik vind je enigszins intimiderend overkomen wanneer het over Cristina gaat, ik wil onze relatie niet in gevaar brengenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent toch niet bang voor me?
39 graden. Lolquote:"Volgens de huidige berekeningen werkt alles optimaal mee om een voor Nederland zeldzaam hoge temperatuur op de thermometer te krijgen. De atmosfeer is qua karakter zeer warm, en tevens droog genoeg om het lange tijd zonnig te houden. De zon staat momenteel min of meer op z’n hoogst. Verder vormt een vroeg invallende zeewind naar alle waarschijnlijkheid geen bedreiging voor een extreem hoge temperatuur. Volgens de huidige inschatting kan het in het oosten en zuiden lokaal 38, en heel misschien wel 39 graden worden. Dus in dat geval komt het landelijke warmterecord inderdaad in gevaar."
Als je rond half 5 op het station bent mag je gewoon mee naar het park. Er zijn nog een hele hoop interessante verhalen over dit weekend die ik graag hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Thuis, maar ik durf je niet op te halen voor een lunchdate in verband met Panzer.
Als jij het zou zeggen zou je jaloers zijn. Als ik het zeg betekent het dat ik "standards" hebquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste foto!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op de 2e foto zou ik dr wel doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedank. Ga echter wel op een verdekte positie staan om je te beglurenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je rond half 5 op het station bent mag je gewoon mee naar het park. Er zijn nog een hele hoop interessante verhalen over dit weekend die ik graag hoor
Dat jaquote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als jij het zou zeggen zou je jaloers zijn. Als ik het zeg betekent het dat ik "standards" heb.
Adele die doet alsof je of skinny kan zijn, of dik.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als jij het zou zeggen zou je jaloers zijn. Als ik het zeg betekent het dat ik "standards" heb.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je rond half 5 op het station bent mag je gewoon mee naar het park. Er zijn nog een hele hoop interessante verhalen over dit weekend die ik graag hoor
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die onverzadigbare drang om fokkers te meeten
Nee, dat je onrealistische verwachtingen hebt (tenzij je zelf een 9 of hoger bent) en op gratenpakhuizen valt.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gary Julesquote:
FOK!negens, wellicht.quote:
Op de FOK!s voel ik me altijd een model :$ :$ :$quote:Op maandag 17 juni 2013 13:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Op FOK! is lekker zijn inderdaad niet zo moeilijk.
En dat hij erectieproblemen heeft en ze op deze manier probeert te verbergen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, dat je onrealistische verwachtingen hebt (tenzij je zelf een 9 of hoger bent) en op gratenpakhuizen valt.
Sup handmodelbrah.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op de FOK!s voel ik me altijd een model :$ :$ :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |