shitquote:Op maandag 17 juni 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bedankt voor het aanbod.Maar wellicht een volgende keer in een wat rustigere ehh omgeving. Heheheh.
Zou geven.quote:
Had ook niets met jouw opmerking te maken, vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, daar dit slechts één individu is.
Bemoei je er niet tegenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had ook niets met jouw opmerking te maken, vroeg het me gewoon af.
Thuis, maar ik durf je niet op te halen voor een lunchdate in verband met Panzerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben NU in Alkmaar, where u at?
Haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Panzeryang-praktijken, niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Jaloers omdat dWc jou niet wil meeten ondanks verscheidene intieme WhatsappconversatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Lijkt me gewoon heerlijk om eens zo'n volle chick te doenquote:
Zou jij Adele doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzeryang-praktijken, niet bij mij.
[..]
[ afbeelding ]
Valt niet echt meer als vol te omschrijven.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon heerlijk om eens zo'n volle chick te doen.
En ze heeft gewoon een cutie face.
Heartbroken.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers omdat dWc jou niet wil meeten ondanks verscheidene intieme Whatsappconversaties?
En ze is keileuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon heerlijk om eens zo'n volle chick te doen.
En ze heeft gewoon een cutie face.
Doe niet zo tegen me, ik heb ook gevoelens.quote:
Zal je 's negerenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo tegen me, ik heb ook gevoelens.WAAROM HAAT JE ME ZO?!?!?
Ik snap het niet, je bent toch niet bang voor me?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Thuis, maar ik durf je niet op te halen voor een lunchdate in verband met Panzer.
Neequote:
You couldn't. Je houdt van me en je weet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |