Zijn er croissantjes?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OosterparkDM maar als je ook die kant op wil komen!
Zodra ik een Tomos door de begroeiing heen hoor razen duik ik in de vijver.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nah, ik gun jullie de tijd samen.quote:
Meer mijn creepy uncle.quote:
Er komen ook gewoon vrienden enzo, dus je bent serieus welkom wat mij betreft.quote:
Ik bescherm je wel hoor. En zo niet, dan hebben we die nazi's dodende beer nog bij ons.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zodra ik een Tomos door de begroeiing heen hoor razen duik ik in de vijver.
pardon?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel hoor. En zo niet, dan hebben we die nazi's dodende beer nog bij ons.
quote:
Bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er komen ook gewoon vrienden enzo, dus je bent serieus welkom wat mij betreft.
Helemaal daarquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc en Vasquote:
oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een andere beer. Maar jij mag ook komen hoor! Speel je wel eens Call of Duty?
Zou nonchalant naar je knikken en doorlopen als ik je tegenkom in de KFCquote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neigt naar Vas-esque levels, die drang om te meeten.
Wanneer ga jij meeten met Miss?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neigt naar Vas-esque levels, die drang om te meeten.
Zou jou gewoon attacken, srs.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou nonchalant naar je knikken en doorlopen als ik je tegenkom in de KFC.
Zou terugzoenenquote:
Net als jouw penisquote:
Nou en.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was hij volgens mij wel toen ik nog in pub postte.
Zou als een geheim agent m'n hand naar m'n fictieve oortje brengen en roepen "Gorzalka heeft dWc gespot op drie uur, ik herhaal, Gorzalka heeft dWc gespot op drie uur. Code ebony, ik herhaal, code ebony."quote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou nonchalant naar je knikken en doorlopen als ik je tegenkom in de KFC.
Dat is irrelevant, daar dit slechts één individu isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |