Nog drie weken.quote:
Zou toelaten na enig tegenspartelenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Drie weken.
[..]
Zal je hoofd tussen m'n dijen klemmen en met een dildo op je reet petsen.
hjb, arachide is leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
JNG / Arachide
Die Arachraftak, wat was haar oude account ook alweer? Kan net niet herinneren, frustrerend is dat.
Zo'n klein stevig meisje, een soort mini-Myraela.
Hoe was Gorgonzolie? Schatje is het zeker?quote:
Zou uren lepeltjelepeltje met m liggen en lief over zn buik wrijven.. zo lief is die jongen.. nuff saidquote:Op maandag 17 juni 2013 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe was Gorgonzolie? Schatje is het zeker?
Hahaha.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou uren lepeltjelepeltje met m liggen en lief over zn buik wrijven.. zo lief is die jongen.. nuff said
Oh, dan bedoel ik lief.quote:
quote:
Typischquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef Dqod het volgende:
Ik zou nu wat moeten opnemen met mn hese stem.. kan zo doorgaan voor iemand anders...
maar ik doe het niet
Beetje jammer als je naar beneden scrolltquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef krioro het volgende:
Pic van Chloro na onze workout gisteren:
[ afbeelding ]
Het uiterlijk van een fokuser romantiserenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft de chubs en ze heeft naatje_1 gepijpt in een tent op een FOK!meet.quote:
Nice, dit is mijn persoonlijke grens qua buffheid bij een chick.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is toch zo'n klein ectonerdje?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft de chubs en ze heeft naatje_1 gepijpt in een tent op een FOK!meet.
Ik weet niet wat erger is.
Oosterparkquote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het park, ja lekker duidelijk man. Natuurlijk hét park.
inb4 'vassig snorretje'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |