wat had patser gezegd?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Na die sneer van panzer vanmiddag, helemaal losgegaan in de gym vandaag. Nu afwachten of mijn broeken morgen nog passen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Levolution het volgende:
De homegym is binnen.MasAllah MasAllah arkadas tanrıların! Ik wens jou vele PR's, gains en kofte toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de donkere foto met te veel ruis.![]()
If not now, then when.
You are one audacious chap, I give you my word and solemn oath that I am going to inflict physical damage on you, and in doing so I pledge that it will be done so be the existence of my mother.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is goed i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life
Maddafakkaah.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:00 schreef VMSDKR het volgende:
Rijs en schijn broeders. Wakker vóór Ethanolic dit keer.
jk just going to bed now fuck my gains. fuck my life.
De homegym is binnen.De Dungeon van Levolution.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de donkere foto met te veel ruis.![]()
klinkt als een spannend spel/enge film
Radio er bij en gaan.
Hebbie nog meer platen?![]()
Is dat de berging van een flatgebouw? Mag je wel even overleggen met de medebewoners, anders denken ze dat het een peeskamertje is geworden straks als je daar ligt te kreunen tot en metquote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is de korte zijde van de berging, de lange zijde is een stuk la
Eén 20kg schijf is verkeerd gegoten btw, de boring is te smal waardoor hij niet op de bar past. Heb Helisports daarover al gemaild. Verder wel topservice van Helisports.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 18-06-2013 07:48:18 ]
De homegym is binnen.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de donkere foto met te veel ruis.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
De homegym is binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor de donkere foto met te veel ruis.![]()
Powercage.nl?
ik woon aan de kust maar de zon schijnt de hele dag op mijn dak waardoor het alsnog fucking warm wordtquote:
Bidden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
JONGES wat kan ik doen als ik bad ga op dexaprine
Heb je weer van mijn supps gesnoept?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
JONGES wat kan ik doen als ik bad ga op dexaprine
Ja lekker binnen zitten op kantoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lekker tan pakke vandaag jongus!
wilde net zo ripped als jij wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je weer van mijn supps gesnoept?
vriend van me had een keer zo'n gare autoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja lekker binnen zitten op kantoor.
En ik denk dat de airco van m'n auto kapot is, koelt niet echt goed meer.
Ik had dat vorige week ineens, maar niet eens dat hij niet koelde. Gigantische stank uit airco. Gelukkig direct laten fixen;)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kom je mooi op tijd achter met morgen de warmste dag van het jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een aircopomp trekt echt ziekveel vermogen en wordt pisheet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week ineens, maar niet eens dat hij niet koelde. Gigantische stank uit airco. Gelukkig direct laten fixen;)
Zie het ook goed in brandstof verbruik terug idd. Elke dag 2 uur in de auto is het nov best de moeite om hem af en toe uit te zetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een aircopomp trekt echt ziekveel vermogen en wordt pisheet.
Oude vectra van m'n ouders had een keer een kapotte aircopomp, nieuwe d'r in, en die lieten ze eerst een uur stationair draaien daar in die garage, en heet worden omdat er wel eens iemand halverwege was gestopt en de brandweer had gebeld omdat er stank en "rook" onder z'n motorkap uitkwam. Nieuwe aircopomp die nog moest "inbranden"
Whehe dat is helemaal kut. Ik kan het raam wel open doen inderdaad, maar er komt ook nog wel iets van frisse lucht uit. Alleen niet zo ijskoud als het hoort.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
vriend van me had een keer zo'n gare auto
airco was stuk en het raam kon niet meer open aan de bestuurderskant en hij moest toen nog vaak door de avondspits in de zomer, kwam altijd kletsnat thuis
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
kom je mooi op tijd achter met morgen de warmste dag van het jaar
Sowieso vaak airco aan, ook in de winter wel..maar dat komt ook omdat ik climate control erin heb. Altijd 19 graden in de auto... Lekker lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe dat is helemaal kut. Ik kan het raam wel open doen inderdaad, maar er komt ook nog wel iets van frisse lucht uit. Alleen niet zo ijskoud als het hoort.
Donderdag vrij dus moet ik dan maar even langs de garage gaan. Hoor de airco ook niet meer draaien als de motor stationair loopt, normaal hoor je die aircopomp wel lopen.
[..]
Ja inderdaad. Daarom kom ik er nu dus ook pas achter, eerder airco niet echt aan gehad.
Beter al laat je ook in de winter af en toe (paar keer per week of zo) je pomp even kort draaien...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe dat is helemaal kut. Ik kan het raam wel open doen inderdaad, maar er komt ook nog wel iets van frisse lucht uit. Alleen niet zo ijskoud als het hoort.
Donderdag vrij dus moet ik dan maar even langs de garage gaan. Hoor de airco ook niet meer draaien als de motor stationair loopt, normaal hoor je die aircopomp wel lopen.
[..]
Ja inderdaad. Daarom kom ik er nu dus ook pas achter, eerder airco niet echt aan gehad.
Okayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Beter al laat je ook in de winter af en toe (paar keer per week of zo) je pomp even kort draaien...
Je sysyteem is waarschijnlijk leeg. Doordat er geen druk meer is gaat je pomp niet meer draaien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel altijd inderdaad. Wanneer ik hier de snelweg af rijdt zet ik hem altijd uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso is beste voor je airco hem ook uit te doen minuut voor je op eindbestemming blijft. Blaast hij hem nog ff droog en krijg je minder snel last van stank.
Klinkt logisch. Kan het alleen zelf niet oplossen denk ik dus moet maar even langs de garage.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je sysyteem is waarschijnlijk leeg. Doordat er geen druk meer is gaat je pomp niet meer draaien.
Dat moeten ze inderdaad in de garage doen. Als dat het is is het in ieder geval niet duur.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel altijd inderdaad. Wanneer ik hier de snelweg af rijdt zet ik hem altijd uit.
[..]
Klinkt logisch. Kan het alleen zelf niet oplossen denk ik dus moet maar even langs de garage.
101/10 would destroyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Kesefkesef het volgende:
pls rate my facial aesthetics/10
[ afbeelding ]
??
Luxepoppetje. Geen airco hier alleen een simpel dakraampje die je met de hand opendraaitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat wordt wel duurder inderdaad, als de pomp kapot is. Ik ga hem in ieder geval wel laten maken, want zonder airco is auto rijden niet te doen.
Kan geen cardio tegenaan, jwz.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luxepoppetje. Geen airco hier alleen een simpel dakraampje die je met de hand opendraaiten staat nu in de volle zon op de parkeerplaats
Ja die van mij staat ook in de zon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Luxepoppetje. Geen airco hier alleen een simpel dakraampje die je met de hand opendraaiten staat nu in de volle zon op de parkeerplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |