Toch jammer dat die claims van B&F IRL niet te halen zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kleinste dosis wat? Ik ben er 16kg vet mee afgevallen in 2 weken.
Inderdaad, zodra iets geaccordeerd is door de wetenschappelijke Staf van B&F, wordt het op de site vermeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarmee het wetenschappelijk bewezen is
quote:The Curse - Cobra Labs
The Curse - Ultimate Pre Workout:
-Extreem populair in de US
-Energie is "mind blowing"
-Positief agressief
-In 30 minuten... KABOOM
-Sloop letterlijk de gym
-Intense mentale focus
-Extreme pumps
-50 servings per verpakking
Laat niets je meer in de weg staan. Neem 30 minuten voor de training een maatschep van the Curse pre-workout en Unleash Hell!
Zo adverteren is toch gewoon strafbaar?quote:
niks voor mijquote:
quote:
Joop van den Endequote:
Hij lijkt er wel op ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
niks voor mij![]()
Ik heb al een keer dumbles laten vallen na het pressen omdat ik niet meer omhoog kon komen, en ook al een keer de bar van m'n rug laten pletteren.
dan moet ik straks m'n kaart inleveren.
[..]
[..]
Joop van den Ende
Zou pas mooi zijn als sportscholen b&f aansprakelijk stellen voor schades die zijn ontstaan door gebruik van die PWOquote:Op maandag 17 juni 2013 11:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zo adverteren is toch gewoon strafbaar?
Als ik dat spul neem en mijn hele gym is niet gesloopt zou ik toch aangifte doen van oplichting
Of niet gehaalde gains, zoals 3, 7of zelfs 9 kilo pure spiermassa bij dit en dit product.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou pas mooi zijn als sportscholen b&f aansprakelijk stellen voor schades die zijn ontstaan door gebruik van die PWO
Dokter Jeffry Lifequote:
Test en TA-65quote:
TA65? Heeft B&F die ook in het assortiment?quote:
Je schaamt je toch rot als je bij een bedrijf werkt dat dergelijke claims maakt tegenover een stel stratenmakers en hardcore-Mitchells. Dat is net als snoep afpakken van een baby.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Of niet gehaalde gains, zoals 3, 7of zelfs 9 kilo pure spiermassa bij dit en dit product.
Ik heet Mitchell a zkl.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je schaamt je toch rot als je bij een bedrijf werkt dat dergelijke claims maakt tegenover een stel stratenmakers en hardcore-Mitchells. Dat is net als snoep afpakken van een baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |