de reeks loopt al jaren manquote:Op maandag 9 september 2013 08:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Deze reeks is nog geen jaar oud, OP etc is ook door mij gemaakt
Dus nog goed aan verandering onderhevig tochquote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef Anne het volgende:
De brommerreeks bestaat al sinds 2005. Maar dat was in PUB/JNG.
Hier is ie 'nieuw'.
Die link was van een specifiek thread voor afstelrichtlijnen, dus kijk daar even naar. Het is niet moelijk om erachter te komen wat er mis is. Jij hebt een minarelli horizontaal blok.quote:Op maandag 9 september 2013 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben er idd achtergekomen achter de schermenHelaas maarja we laten het erbij
wat is er mis met mina hori?quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Die link was van een specifiek thread voor afstelrichtlijnen, dus kijk daar even naar. Het is niet moelijk om erachter te komen wat er mis is. Jij hebt een minarelli horizontaal blok.
als ik ze van 2010 kan vinden, ben jij niet wakkerquote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Kijk maar even terug naar het eerste topic
Zeg ik dat er iets mee mis is dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
wat is er mis met mina hori?
Ik zeg 'deze reeks', kijk eens tot hoever de reeks gaat met dit topic? Juist... Niet aan de gang blijven hequote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als ik ze van 2010 kan vinden, ben jij niet wakker
als jij de ts bent is het niet opeens een nieuwe reeks..quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg 'deze reeks', kijk eens tot hoever de reeks gaat met dit topic? Juist... Niet aan de gang blijven he
........... Kijk nou naar het eerste topic van deze reeks! Even naar deel 1 bladeren. Jezus zeg, doe eens wat nuttigs ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als jij de ts bent is het niet opeens een nieuwe reeks..
Excuus, ik las je post verkeerd...quote:Op maandag 9 september 2013 22:24 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Zeg ik dat er iets mee mis is dan?
zoals3949 delen teruglezen voor iets wat geen enkele waarde heeft?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Blester het volgende:
[..]
........... Kijk nou naar het eerste topic van deze reeks! Even naar deel 1 bladeren. Jezus zeg, doe eens wat nuttigs ofzo.
Bromfietsen & Snorfietsen topic #6 - brommerinvasie!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zoals3949 delen teruglezen voor iets wat geen enkele waarde heeft?
De oude reeks in het niet meer bestaande PUB/JNG.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef Anne het volgende:
De brommerreeks bestaat al sinds 2005. Maar dat was in PUB/JNG.
Hier is ie 'nieuw'.
Ik had vooral last van mijn handen, straks de handschoenen maar vast onder het zadel leggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Geralt het volgende:
Het was koud gisterochtend om 0645 op de scooter.
Had een tshirt en een trui aan en daarover een zomerjack. Ow en een spijkerbroek ook nog.
Benen waren ook vooral koud. Terwijl het buiten eigenlijk heel zo koud niet was.
Binnenkort maar eens op zoek naar warme kleding (broek/jas/handschoenen)
Ik ben van plan om bij zo een outdoor winkel zegmaar eens te laten adviseren voor een goeie wind en regendichte winterjas en broek. Allicht beter dan een of andere winterjas van de C&A want daar kun je niet de Himalaya opquote:Op woensdag 11 september 2013 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had vooral last van mijn handen, straks de handschoenen maar vast onder het zadel leggen.
Ik heb zo'n dunne ski jas, water en winddicht en zweet me de peentjes bijna.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben van plan om bij zo een outdoor winkel zegmaar eens te laten adviseren voor een goeie wind en regendichte winterjas en broek. Allicht beter dan een of andere winterjas van de C&A want daar kun je niet de Himalaya op
Een standaard 12.000 km beurt (grote beurt), volgens het onderhoudsboekje van de Sym Orbit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef Miniem het volgende:
Heb je gevraagd wat ze daarvopr doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |