Veel van hetzelfde? Ik zie juist weinig generieks. Triphop, Hiphop, stevige rock, typische postpunk, alternatieve electro en dubstep. (hoewel minder)quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt het toonbeeld van een vernieuwend gevarieerd programma. Het is prima hoor, maar wel veel van hetzelfde.
Die zijn veel kleinschaliger of teren op acts die al decennia mee draaien.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lowlands is wel degelijk nog een stuk alternatiever dan pinkpop. Daarnaast zijn er bijvoorbeeld in Duitsland al legio festivals die een stuk alternatiever zijn bijvoorbeeld.
Phoenix en Agnes ken je wel als je er nummers van hoort denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want die namen zeggen mij niets
En waarom is Kink FM dood? Te weinig luisteraars? Het is een cirkel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.
Je kan je afvragen of dat een kip- of een ei-verhaal is.
Nogmaals de vraag: Wat is dan alternatief?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom die behoefte er niet meer is. Er zijn ook weinig kanalen om als echt alternatieve band nog een groot publiek te bereiken. Festivals als Pinkpop en in mindere mate Lowlands programmeren je amper meer, Radio 3 heeft geen heftige avond-uurtjes meer. Kink FM is dood.
Je kan je afvragen of dat een kip- of een ei-verhaal is.
Is BKS nu zo vernieuwend? Zo heel anders is het niet dan andere festivals.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret is juist opgezet omdat er concurrentie nodig was, dus dit lijkt me onzin.
Niet mee eens. Er is weldegelijk vraag naar.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En waarom is Kink FM dood? Te weinig luisteraars? Het is een cirkel.
Mijn mening: Alles dat de radio niet durft aan te raken tussen 9 en 9. Totdat ze het wél aan durven te raken, dan is het alternatief-mainstream en dan gaan er mensen janken dat ze te mainstream zijn geworden en hoe harder ze dat zeggen hoe vaker ze als mainstream worden bestempeld terwijl ze nog steeds alternatief zijn, mits ze niet bewust commerciëler muziek zijn gaan maken met radio-airplay als doel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is alternatief volgens jullie? Is Phoenix dat? Is Agnes Obel dat? Is Drenge dat? Is Sunn-O))) dat?
8/10 zou willen, maar laat ik aan Slurf over.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij moeten echt trouwen, dit wordt eng.
Ik weet niet of je metalfestivals ook onder alternatief wilt scharen, maar die zijn daar toch vaak vrij groot.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn veel kleinschaliger of teren op acts die al decennia mee draaien.
Als er genoeg vraag naar is dan hoeft er toch geen probleem te zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is weldegelijk vraag naar.
Ik vind het weldegelijk anders dan Lowlands of Pukkelpop, en het is nu ook niet met een Roadburn te vergelijken..quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is BKS nu zo vernieuwend? Zo heel anders is het niet dan andere festivals.
dit jaar op niemand in het publiek gedoken?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Xan21 het volgende:
Owjee Will & The People gaan op de Paolo Nutini toer, opzetstemmetje
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
8/10 zou willen, maar laat ik aan Slurf over.
Het was het enige avondprogramma met Olympische gasten. En ik was echt niet de enige die het een beschamende vertoning vond.quote:
Als de vraag niet wordt beantwoord omdat blijkbaar mensen er toch niet in durven te stappen helpt dat niet mee. De demise van MTV helpt ook mee overigens.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als er genoeg vraag naar is dan hoeft er toch geen probleem te zijn?
Zendt MTV nog wel muziek uit?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de vraag niet wordt beantwoord omdat blijkbaar mensen er toch niet in durven te stappen helpt dat niet mee. De demise van MTV helpt ook mee overigens.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Cee het volgende:
Kunnen we trouwens uit deze uitgebreide samenvatting concluderen dat Green Day een no-go heeft gegeven, in ieder geval voor vanavond?
quote:
Straks: Green Dayquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Cee het volgende:
Kunnen we trouwens uit deze uitgebreide samenvatting concluderen dat Green Day een no-go heeft gegeven, in ieder geval voor vanavond?
Haha, toevallig heb ik ze beide live gehoord en het is geen stemmetje.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Xan21 het volgende:
Owjee Will & The People gaan op de Paolo Nutini toer, opzetstemmetje
Zou goed kunnenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phoenix en Agnes ken je wel als je er nummers van hoort denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |