Was zelfs een 250-toernooi. Ik weet dat veel mensen moe worden van de discussie. Maar feit is dat we de discussie vaker moeten voeren dan ooit. Maargoed, GSM Federerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tel op hoe vaak dat dit seizoen is geweest dan.
Benneteau, Berdych, Nadal, Nishikori, Tsonga, Stakhovsky.
Eén Masters-finale, één titel op een 500-toernooi. Is dat Federer op z'n best volgens jou?
Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verlorenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef HulkHeld het volgende:
Verdasco.. krijgt in de eerste game van set 2 3 bp's en staat nu tegen een 4-1 achterstand aan te kijken.
Waarom maakt hij het jou moeilijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verloren. Net zoals vorige week tegen Berlocq een betere finale kan je niet wensen maar hij flikt het hem toch. Ik blijf een groot fan maar hij maakt het me vaak wel erg moeilijk
Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseertquote:
Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseert
Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.
Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.
Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.
Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?
Oh, ging het over motivatie. Ik dacht over resultaten. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.
Nja, ik zou het over een langere termijn bekijken. Een jaar geleden won hij nog een GS. Zijn verlies tegen Stak was het eerste voor de QF in 37 achtereenvolgende GS. Dus de snelle duikeling die jij waarneemt, zie ik nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet graag, want ik ben een groot fan van hem maar hij duikelt wel snel nu hoor..
Jawel:quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
Haase ook alweer verloren, met 4-6 6-3 6-7 (3-7) van Janowicz. Zal hij niet heel blij mee zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |