quote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Waaghals het volgende:
Film die niet bijzonder goor was, maar die ik toch schokkend vond vanwege het grimmige realisme : Henry, portrait of a serial killer
Toch ben ik het met Waaghals eens: heb hem ooit in een filmcafe gezien, met vrij lage opkomst. Geen afleiding, alleen maar die film zonder boodschap. Was geen fijne wandeling naar huisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef DenHeldert het volgende:
Nou, ik heb deze gister gezien en het realisme was ver te zoeken. Ook was hij nergens, nergens spannend danwel schokkend of wat dan ook. Misschien heeft u deze erg lang geleden gezien?
Want waarschijnlijk staat het foutief bij u in het geheugen gegrift. Wat een kutfilm zeg.
Oh dat heb ik ook heel ergquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben trouwens echt zo'n wijf dat niet tegen dierenleed kan. Films zoals Martyrs, Irréversible of A Serbian Film doen me niks en wel grappig om te zien, maar zodra er een dier doodgaat, vind ik het verschrikkelijk.
Hachi al gezien?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben trouwens echt zo'n wijf dat niet tegen dierenleed kan. Films zoals Martyrs, Irréversible of A Serbian Film doen me niks en wel grappig om te zien, maar zodra er een dier doodgaat, vind ik het verschrikkelijk.
Dat is toch een Japanse dramafilm over een hond die wacht op zijn baasje? Film niet gezien, maar ik ken het verhaal.quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Funny Games. Ik en mijn gezelschap dachten een Amerikaanse comedy te zien. Het psychologische geweld was bijzonder indrukwekkend.
US versie is ook van Haneke hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Hier ook
heb de originele oostenrijkse versie ( Van hanneke ... van amour) een jaar of 10 geleden gezien en was er een week ziek van.....
Ja idd, maar reactie was ook op dit gedeelte van toepassingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is toch een Japanse dramafilm over een hond die wacht op zijn baasje? Film niet gezien, maar ik ken het verhaal.
quote:maar zodra er een dier doodgaat, vind ik het verschrikkelijk
Pet Cemeteryquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
1 scenequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
The Girl Next Door (2007) - IMDb
By far! Kreeg gewoon buikpijn bij sommige scene's.
Mijn excuse'squote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 scene
2 scenes
Die apostrof is nergens voor nodig.
Daarom juist. Ik kijk geen horrors want dat zijn kut films. Deze kwam redelijk onverwachts en dat mensen zoiets een kind kunnen aandoen. Misselijk makend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
En zo gruwelijk vond ik hem niet, alleen het idee dat het echt gebeurd is is wel ziek.
Going postal soon?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef slacKard.x het volgende:
Falling Down & Office Space, omdat ik mijzelf zo vreselijk goed kon vinden in die films.
Maar echt kwa gore: August Underground's Mordum & A Serbian Film
Kutfilms / Misselijkmakendquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:33 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik kijk geen horrors want dat zijn kut films. Deze kwam redelijk onverwachts en dat mensen zoiets een kind kunnen aandoen. Misselijk makend.
Ik zie dit als ontspanning. Ik kijk niet naar spelling. Ik corrigeer het ook niet en als ik zie dat het fout is laat ik het staan en soms weet ik het niet.quote:
Buikpijn bij film? gelijk downloaden dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
The Girl Next Door (2007) - IMDb
By far! Kreeg gewoon buikpijn bij sommige scenes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |