Hij blijft zo aseksueel als een kamerplant.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, ontsnapt uit de Pinkstergemeente
die zijn het ergstequote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Blaudzun en neuken? Die gast was toch zwaar katholiek?
22:30 herhaling Kensington?quote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat ze "that's Ukraine" zongen.
Negers in Parijs toch?quote:
quote:
Interlude 1quote:
In Brabant beter bekend als "ut Driejhoekske"quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef D. het volgende:
Alt-J, zegt me zo niets, maar wellicht als ik het hoor
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In Brabant beter bekend als "ut Driejhoekske"
Dat was vet ja! Feitelijk mijn eerste echte kennismaking met Alt-Jquote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
Op LL was dit het eerste nummer, met het koor van Kyteman.
Ik ben idd benieuwd hoe ze het uur vol gaan maken, het concert duurde iets van 50 minuten ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen ze nu gewoon achter elkaar het album?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Do a deer a female deer, ray a drop of golden sun, me a name i call myself....quote:
Owww, diequote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben idd benieuwd hoe ze het uur vol gaan maken, het concert duurde iets van 50 minuten ofzo.
Niet op 3 iigquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
wacht, is alt j op ned 3 of op cultura.. ik ben helemaal de weg kwijt
Vakantieliedje van mequote:
Ja dusquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef TAV74 het volgende:
Pfffff. die klote hartjes..... Druist compleet in tegen mijn festivalgevoel. Je hoort lamgezopen overeind gehouden te worden door stampende muziek en niet op iemands schouder fris en fruitig hartjes te fabriceren
Die zanger lijkt op een dikke Boris.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Die bassist van Alt J is wel de ultrahipster van het stel hoor.
Idd The Gaslight Anthem is beter dan dat!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
gaslight anthem vergelijken met pearl jam...heiligschennis!
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd The Gaslight Anthem is beter dan dat!
Pfff nogal ja.. Oef wat vals ook steeds zegquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
gaslight anthem vergelijken met pearl jam...heiligschennis!
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
MUZ / Alt-J ∆quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Aardappeltaart het volgende:
Kende Alt-J totaal niet, maar de ritmes zijn koel.
Ritmes wel. De zang trek je niet langquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Aardappeltaart het volgende:
Kende Alt-J totaal niet, maar de ritmes zijn koel.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik heb gewoon geen geduld voor deze muziek.
Yeah rightquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb vorig jaar Pearl Jam in Ziggodome gezien en begrijp echt niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Helaas Eddie zijn jongere jaren niet meegemaakt. Maar ik vond het echt niks bijzonders.
cultuurbarbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb vorig jaar Pearl Jam in Ziggodome gezien en begrijp echt niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Helaas Eddie zijn jongere jaren niet meegemaakt. Maar ik vond het echt niks bijzonders.
ik was daar ook, lag aan ziggo dome, wat een teringzaal.. heb ze ook in 2010 gezien in goffertstadion, klonken ze primaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef indiaantje89 het volgende:
The Gaslight Anthem is op CD erg leuk, jammer dat het live gewoon bijna nooit goed klinkt.
Dat dus. Live is Pearl Jam echt onovertroffen, wat een vibe die gastenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was daar ook, lag aan ziggo dome, wat een teringzaal.. heb ze ook in 2010 gezien in goffertstadion, klonken ze prima
Dit soort reacties is dus om te janken hequote:
Ik heb ook beide gezien, en er was niets mis met ZDquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was daar ook, lag aan ziggo dome, wat een teringzaal.. heb ze ook in 2010 gezien in goffertstadion, klonken ze prima
Wahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Ik heb net even opgezocht hoe je dat driehoekje typt. Ik voelde bij het lezen van het antwoord mijn IQ met 120 punten zakken.![]()
Het was ook net een trolletje hoor The Gaslight Anthem is natuurlijk niet zo groot als PJ. Maar vond ze daar toen tegen vallen na al die geweldige verhalen die ik erover had gehoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja maar alsof je dat kunt weten als je geen Applehipster bentquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Ik heb net even opgezocht hoe je dat driehoekje typt. Ik voelde bij het lezen van het antwoord mijn IQ met 120 punten zakken.![]()
In de Ziggo klonk het anders ook primaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Godver Ceequote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit soort reacties is dus om te janken heIedereen moet Pearl Jam dus fantastisch wauw wauw wauw vinden?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Is het Alt-J? Want dat doet niks bij mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Mits je een Apple hebt, anders werkt het dus niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Is het Alt-J? Want dat doet niks bij mij.
Heb je een Mac?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we allemaal Atze aanbidden.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit soort reacties is dus om te janken heIedereen moet Pearl Jam dus fantastisch wauw wauw wauw vinden?
Moet je een Mac hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Geen Mac hebben is een daling van IQ met 120 puntenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
er zijn gewoon bands die alleen mensen met slechte muzieksmaak niet goed vindenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Macquote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen Mac hebben is een daling van IQ met 120 punten
Welnee.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Bij mij blijft er dan nog gewoon 130 overquote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Geen Mac hebben is een daling van IQ met 120 punten
Dat mag. + PJquote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik bepaal zelf wel wat ik goed vind.
ik voel me nu nog dommer.. door je reactie snapte ik het pasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Oehhh, gisteren Domien vs Atze, nu is het Michiel die Atze aanvalt.
Wait wut? wat waar hoe?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
quote:
quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:47:05Goh Green Day laat nog steeds een fan Longview zingen. Lame hoor, twee headliners die binnen drie jaar hetzelfde kunstje komen doen #pp13 reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:53:50@atzedevrieze als ik naar het publiek kijk zie ik ze massaal genieten van iets dat kennelijk allesbehalve lame is http://t.co/c0jgiceILI reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:56:22@michielveenstra Kom op Michiel, dat het is toch not done voor zo'n grote band? We willen toch Coldplay ook niet meer met die snippertjes!?! reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:57:01@michielveenstra Kennelijk kan het al die mensen niet schelen, nee. Mij wel. Zwaktebod als festival. reageer retweet
Atzetwitter:michielveenstra twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:58:10@atzedevrieze het werkt. Als een malle. Ultieme afsluiter. Meer hoeft het nu niet te zijn. reageer retweet
Veenstra is dan weer het andere uiterste, dit vind alles prachtig en fantastisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Ach gos, The World According To Atze, alles wat erbuiten valt is niks.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://twitter.com/atzedevrieze/status/346353252943663104
Nee hoor, volgens mij kotst ie net als bijv Coen Swijnenberg op Kane. En terecht.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Veenstra is dan weer het andere uiterste, dit vind alles prachtig en fantastisch.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://twitter.com/atzedevrieze/status/346353252943663104
Dat zijn al zijn speeches per definitie toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef henkde_j het volgende:
Smeets afsluitingsspeech vorig jaar. Wat een aanfluiting was dat
Hij moet vooral vinden wat hij wil, zo lang als hij niet denkt dat 3voor12 recensies schrijven een vak is waar je voor doorgeleerd moet hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ach gos, The World According To Atze, alles wat erbuiten valt is niks.
Die dude heeft een azijninfuusquote:Op zondag 16 juni 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:47:05Goh Green Day laat nog steeds een fan Longview zingen. Lame hoor, twee headliners die binnen drie jaar hetzelfde kunstje komen doen #pp13 reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:53:50@atzedevrieze als ik naar het publiek kijk zie ik ze massaal genieten van iets dat kennelijk allesbehalve lame is http://t.co/c0jgiceILI reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:56:22@michielveenstra Kom op Michiel, dat het is toch not done voor zo'n grote band? We willen toch Coldplay ook niet meer met die snippertjes!?! reageer retweet
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:57:01@michielveenstra Kennelijk kan het al die mensen niet schelen, nee. Mij wel. Zwaktebod als festival. reageer retweet
Atzetwitter:michielveenstra twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:58:10@atzedevrieze het werkt. Als een malle. Ultieme afsluiter. Meer hoeft het nu niet te zijn. reageer retweet
Ach het is ergens wel aandoenlijk. Opa die wilt niet dat zijn kleinkindjes wat overkomtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn al zijn speeches per definitie toch?
Mwoa, soms heeft de kneuterigheid wel iets vermakelijk. Maar Springsteen afkappen en dan met zo'n sneu praatje komen verpest de sfeer nogalquote:Op zondag 16 juni 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn al zijn speeches per definitie toch?
Ja, maar.... Kane......quote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij kotst ie net als bijv Coen Swijnenberg op Kane. En terecht.
springsteenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, soms heeft de kneuterigheid wel iets vermakelijk. Maar Springsteen afkappen en dan met zo'n sneu praatje komen verpest de sfeer nogal
Nah, ik ben toch wel erg benieuwd volgende weekquote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
springsteenhij had gelijk alle stekkers moeten doorsnijden
Als Dinand voor zwerver wordt aangezien dan doe je toch iets fout lijkt mequote:
Voor volgende week zaterdag BKS zijn er nog kaarten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Alt-J wil ik echt een keer bij zijn D:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach het is ergens wel aandoenlijk. Opa die wilt niet dat zijn kleinkindjes wat overkomt![]()
Moet er altijd wel beetje om lachen. Het irriteert me niet echt.
Ik zeg ook niet dat het niet vermakelijk isquote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, soms heeft de kneuterigheid wel iets vermakelijk. Maar Springsteen afkappen en dan met zo'n sneu praatje komen verpest de sfeer nogal
oh nee, komt hij dan naar nederland?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah, ik ben toch wel erg benieuwd volgende week
Hoeveel kostda?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor volgende week zaterdag BKS zijn er nog kaarten.
Flikker toch opquote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar vervolgens wel gewoon draaien als het op de playlist staatquote:Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij kotst ie net als bijv Coen Swijnenberg op Kane. En terecht.
60.quote:
Last Shadow puppetsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Miles Kane is steviger dan ik dacht! Klinkt lekker! Kende het eigenlijk helemaal niet geloof ik
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nee, komt hij dan naar nederland?
Hier weer zo'n reactie. Je moet Springsteen dus goed vinden want anders word je enorm aangevallen en ben je een cultuurbarbaar.quote:
tering, moet ik de hele avond mijn ramen gesloten houden als ik zijn muziek niet wil horen >.<quote:
Behalve Kensington, dan per definitie wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier weer zo'n reactie. Je moet Springsteen dus goed vinden want anders word je enorm aangevallen en ben je een cultuurbarbaar.
Zulke reacties
Je kunt het ook omdraaien. Omdat iemand het niet leuk vind moet de rest het ook maar stom vinden? Das net zo stom en moet je ongeveer net zo serieus nemen: nietquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier weer zo'n reactie. Je moet Springsteen dus goed vinden want anders word je enorm aangevallen en ben je een cultuurbarbaar.
Zulke reacties
Goede ondertitel wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tering, moet ik de hele avond mijn ramen gesloten houden als ik zijn muziek niet wil horen >.<
Je mag zijn muziek kut vinden, maar de man staat wel ergens voor. Kunnen heel veel bands een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... en waar staat hij dan voor?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je mag zijn muziek kut vinden, maar de man staat wel ergens voor. Kunnen heel veel bands een puntje aan zuigen.
Dat zeg ik niet. Je kan het niet mooi vinden. Maar hij is zeker goed in z'n vakquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zulke reacties
Altijd waar voor je geld als fan. Speelt altijd lange shows vol overgave, altijd verschillende setlists, nooit automatische piloot..quote:
Neem KOL en dan precies het tegenovergestelde en dat is het wel zo ongeveerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd waar voor je geld als fan. Speelt altijd lange shows vol overgave, altij verschillende setlist, nooit automatische piloot..
Was eerst ook niet zo kapot van Springsteen. Maar vorig jaar live gezien. Damn wat een show en energiequote:Op zondag 16 juni 2013 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd waar voor je geld als fan. Speelt altijd lange shows vol overgave, altijd verschillende setlists, nooit automatische piloot..
Nee Corton en Giel hebben aandelen, zodoende.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
alweer triggerfinger.. zijn ze sponsor van pinkpop dit jaar?
ah.. daarom ook douwe bob gedoe eerder.. puzzelstukjes vallen op zijn plaatsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Corton en Giel hebben aandelen, zodoende.
Ik moet hem gewoon een keer live zien. Ben geen enorme fan, kan zijn muziek wel waarderen maar snap ook dat mensen er een hekel aan hebben. Had ik tot een paar jaar geleden namelijk ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was eerst ook niet zo kapot van Springsteen. Maar vorig jaar live gezien. Damn wat een show en energie
Sowiesoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou gewoon erg van muzikanten die hun vak verstaan
zijn muziek is.. cheesyquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon een keer live zien. Ben geen enorme fan, kan zijn muziek wel waarderen maar snap ook dat mensen er een hekel aan hebben. Had ik tot een paar jaar geleden namelijk ookVond er niets aan (en sommige nummers nog niet..) Maar zijn live-act lijkt me geweldig! Ik hou gewoon erg van muzikanten die hun vak verstaan
quote:
Dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon een keer live zien. Ben geen enorme fan, kan zijn muziek wel waarderen maar snap ook dat mensen er een hekel aan hebben. Had ik tot een paar jaar geleden namelijk ookVond er niets aan (en sommige nummers nog niet..) Maar zijn live-act lijkt me geweldig! Ik hou gewoon erg van muzikanten die hun vak verstaan
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn muziek is.. cheesy
heb niks tegen zijn zangkunsten want live zingen kan hij wel
Alt-J.quote:
Als je er echt in staat klinkt het ws veel beter, was op LL wel zo in ieder geval. Komt slecht over op tv.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef BoerBert het volgende:
Wat is dat toch altijd met het geluid bij die Alt-J opnames? Bij Fitzpleasure moet je toch wegtrillen? Waarom is die piano bij Tesselate zo'n licht kutpianootje?.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:16:05Green Day is overgeschakeld naar een Monty Python verkleedfeestje. Nu gaan we met zijn allen Hey Jude zingen. #pp13 reageer retweet
Was vorig jaar zo bij Pinkpop jaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er echt in staat klinkt het ws veel beter, was op LL wel zo in ieder geval. Komt slecht over op tv.
Taro, Dissolve Me, Fitzpleasure, Interlude 1, Breezeblocks op volgorde.quote:
Trolololoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 16-06-2013 om 22:16:05Green Day is overgeschakeld naar een Monty Python verkleedfeestje. Nu gaan we met zijn allen Hey Jude zingen. #pp13 reageer retweet
wie is deze azijnpisser?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Niet zo zeiken man.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Taro is idd bril-fucking-jantquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taro, Dissolve Me, Fitzpleasure, Interlude 1, Breezeblocks op volgorde.
Het is geen zeikerd hoor, hij is kritisch.....quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Taro is idd bril-fucking-jant![]()
Is de afsluiter.
mesnen op het podium halen om longview te laten zingen en dit soort dingen doet green day al jaren, hij weet dat volgens mij nietquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is geen zeikerd hoor, hij is kritisch.....
Zou hij nog weten dat zo'n festival uiteindelijk bedoeld is om plezier te hebben?
Mja, vanuit mijn luie stoel word ik ook een grotere zeur.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is geen zeikerd hoor, hij is kritisch.....
Zou hij nog weten dat zo'n festival uiteindelijk bedoeld is om plezier te hebben?
Laatst gedaan en toen viel hier het kwartje pasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Moet 'm maar weer eens kijken binnenkort.
Dat weet hij wel, daarom mogen ze dat nu ook niet meer doen, is niet vernieuwendquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mesnen op het podium halen om longview te laten zingen en dit soort dingen doet green day al jaren, hij weet dat volgens mij niet
green day afzeiken is een afknapperquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het wel een match voor jou. Lekker samen alles afzeiken
Inderdaad meer het falen van PP om 2x dezelfde headliner in zo'n korte tijd te boekenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mesnen op het podium halen om longview te laten zingen en dit soort dingen doet green day al jaren, hij weet dat volgens mij niet
Dat weet hij wel en daarom vind hij het stom. Want het 'ze doen het altijd'.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
True. Al blijft mn klacht over het Tesselatepianootje staan, want die klinkt bij elke pro-shot opname flinterdunquote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er echt in staat klinkt het ws veel beter, was op LL wel zo in ieder geval. Komt slecht over op tv.
Zou Atze stiekem ook op FOK! zitten? Wij hebben namelijk ook zoveel azijnpissers.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft als beroep wat wij als hobby hebben: zuigen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het wel een match voor jou. Lekker samen alles afzeiken
Weet hij wel, zijn kritiek is juist dát ze dezelfde trucjes al jaren doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nouja daar kunnen jullie vast wel een compromis over sluiten.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
green day afzeiken is een afknapper
Dat zijn het ook!! Heel erg zelfs volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zien er best wel uit als Nerds als je ze zo ziet.
best wel is een understatementquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zien er best wel uit als Nerds als je ze zo ziet.
Wel vieze hipsters ja, maar wat wil je met een naam die slaat op Apple.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vieze hipsters ja, maar wat wil je met een naam die slaat op Apple.
quote:
Echt zo'n 15-jarige zolderpuber hequote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Hebben ze een kind uit het publiek getrokken om op de basgitaar te spelen?
Knop afstandsbedieningquote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Stickertje het volgende:
de irritante nasale stem op beide kanalen
Met z'n moeder naar Pinkpop. Broodtrommeltje en een pakje wicky mee enzquote:
Alt-Jquote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wat is dit, nu op de cultura24 stream (ws ook de 3v12 stream)?
Als je er live in staat ook. Komt op TV gewoon echt niet erg goed over.quote:
Alt-J.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
∆∆∆∆quote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik wil hem een dikke knuffel gaan gevenquote:
quote:
quote:
Ok, voortaan dus uien in m'n gezicht smeren bij een concertquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wil hem een dikke knuffel gaan geven
Klopt, de diepe bassen zijn toch onderdeel van de beleving, net als bij James Blake.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er live in staat ook. Komt op TV gewoon echt niet erg goed over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |