Aanwezig op 23 september:quote:
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.quote:
je zoekt het huis van mn broertje?!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.
Zijn die er niet op zuid?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.
zijn er niet echt veelquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
doe anders zon leuk klushuis in een kanswijk
quote:
in die regio wil ik niet wonen.quote:
heb nieuwe telefoon anders had ik een pareltje voor je.quote:
klein, niet onderhouden, kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef RenRen- het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/?sstab=true#foto-10
Waarom is dit huis zo goedkoop? Behalve de lelijke keuken en badkamer is het toch prima?
en de tram voor je bek.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klein, niet onderhouden, kut.
zit hier straat tussen dat is prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben we hier ook, merk je na een tijdje niks meer van
Het enige waar ik niet aan kan wennen is de slechte isolatie van de trap. Ik heb nooit last van buren, maar als ik alleen thuis ben denk ik al-tijd dat er iemand thuis isquote:
naast mn werk, dat lijkt me idd wel stoere huisjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil wel in De Rotterdam gaan wonen.
als ik nou aan twee kamers genoeg zou hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
naast mn werk, dat lijkt me idd wel stoere huisjes.
quote:
wat moet je met meer dan 2 kamers? is alleen maar meer poetswerkquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik nou aan twee kamers genoeg zou hebben.dan was het zo klaar.
toffe fotoquote:
een voor hem, een voor RenRen en een voor de hondenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
wat moet je met meer dan 2 kamers? is alleen maar meer poetswerk
ja, woonkamer, slaapkamer en een kerker voor RenRen-quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
een voor hem, een voor RenRen en een voor de honden
Dat heet "keuken"quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, woonkamer, slaapkamer en een kerker voor RenRen-
ojaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog allemaal
ik ga mn kerker opzoekenben kapot
Mooie fotoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog allemaal
ik ga mn kerker opzoekenben kapot
Wordt tijd dat ik de hor eens voor mijn raam ga plakken dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben op muggenjacht: zitten als aas en dan wachten tot ze binnen zapbereik is
Ligt eraan hoeveel je van muggen houdt, maar als dat net zoveel is als ik ervan houd: ja doe maarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik de hor eens voor mijn raam ga plakken dus?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
mijn enige vandaag![]()
bovendien heb ik het verdiend
Had nog niet verteld dat je vannacht in mijn droom voorkwam...quote:
Whutquote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had nog niet verteld dat je vannacht in mijn droom voorkwam...
Voor er verder wilde speculaties over komen: half Fok! was er, in een tent met houten banken en tafels en er was taart en drinken en bleek het scheidingsfeest te zijn van Queller![]()
Ik moet maar geen bier meer drinken
Net nog een faal ontdekt: mijn zelfgekochte hor blijkt vooral geschikt te zijn voor een klapraampje.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je van muggen houdt, maar als dat net zoveel is als ik ervan houd: ja doe maar
omdat randwegquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef RenRen- het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/?sstab=true#foto-10
Waarom is dit huis zo goedkoop? Behalve de lelijke keuken en badkamer is het toch prima?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had nog niet verteld dat je vannacht in mijn droom voorkwam...
Voor er verder wilde speculaties over komen: half Fok! was er, in een tent met houten banken en tafels en er was taart en drinken en bleek het scheidingsfeest te zijn van Queller![]()
Ik moet maar geen bier meer drinken
Tot over een paar uurquote:Op zondag 16 juni 2013 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net nog een faal ontdekt: mijn zelfgekochte hor blijkt vooral geschikt te zijn voor een klapraampje.![]()
Maar hij zit ertegen, eens kijken of de muggen erin trappen.![]()
Bedwaarts!
Je deed wat je meestal doet: drinken en rondkijken en een beetje ouwehoerenquote:
alleen met takkemanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je deed wat je meestal doet: drinken en rondkijken en een beetje ouwehoeren
Ik heb romantisch met Takkeman gedanst
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen met takkeman
heb ik niet eens stiekem met je gedanst?
gehoopt dat je het leuk vond?
blablaetcboeruhbla?
geloof me, dat wil je niet zijn.. dan kom je met een beetje pecht niet meer van je huis afquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja zuid, maar er zullen mensen zijn die denken OMG ZUID
KFCquote:Op maandag 17 juni 2013 09:15 schreef Toekito het volgende:
Renren als je van KFC hou is Randweg aan te raden. Anders niet.
zit daar ook.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit daar ook.
En niet haten. Af en toe best lekker
en juist het drinken vind ik niks daar.quote:
Dat drink ik zeldenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
en juist het drinken vind ik niks daar.
Aanmaakcola
verstandig.quote:
alsof ik dat niet doe door af en toe naar mc te gaan.quote:
Dan kun je beter naar de groentenboer gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 10:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik dat niet doe door af en toe naar mc te gaan.
Zolang je dan maar veel slaaj eet daarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof ik dat niet doe door af en toe naar mc te gaan.
Ik maak denk ik vanavond verse pastasaladequote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)twitter#.Ub7Y_nN1HqB
39 graden?! ik ga mijn uitvaart vast regelen.
quote:
Dat is alleen nodig als je deze kant op komtquote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef Toekito het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)twitter#.Ub7Y_nN1HqB
39 graden?! ik ga mijn uitvaart vast regelen.
Je werkt in hetzelfde gebouw als mijn man?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn hart trekt dat amperhopelijk hebben ze de airco gefixt op werk anders gaat er een stoel door het het raam. Er kan serieus geen raam open in die stomme toren. Zo'n duur gebouw maar fatsoenlijke airco ho maar
werkt die aan de maas?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je werkt in hetzelfde gebouw als mijn man?
Zelfde stad als MPG... maar wel net als jij in een aquarium met een airco waarvan het afwachten is oftie het doetquote:
dorp dusquote:Op maandag 17 juni 2013 11:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zelfde stad als MPG... maar wel net als jij in een aquarium met een airco waarvan het afwachten is oftie het doet
Maar goed, doe mij mij maar iig paarse bloemen en wat liedjes van U2 en Pink Floyd en ik wil geBBQdquote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dorp dus
Echt zulke gebouwen moeten verboden worden.
Kun je dan niet beter toedeledokiequote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn hart trekt dat amperhopelijk hebben ze de airco gefixt op werk anders gaat er een stoel door het het raam. Er kan serieus geen raam open in die stomme toren. Zo'n duur gebouw maar fatsoenlijke airco ho maar
ik merk wel of ik het trek maar in 2009 toen het zo warm was en 2010 ging het niet superquote:Op maandag 17 juni 2013 12:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter toedeledokiezeggen en met je vot in zee gaan liggen?
![]()
Ik zou de medische indicatie-kaart spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik merk wel of ik het trek maar in 2009 toen het zo warm was en 2010 ging het niet super
Niet vergeten dan een lange neus te trekkenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef sp3c het volgende:
damn, toen ik vanochtend binnen kwam lopen was er nog volop ruimte voor vrij op woensdag maar tegen de tijd dat ik ernaar begon te informeren had de halve afdeling al een dagje strand voor zichzelf ingeroosterd
en niet voor sp3c
neem mijn strandspulletjes gewoon mee woensdag, dan lig ik nog op het strand voordat die malloten een parkeerplaatsje gevonden hebben
komt vanzelf goedquote:Op maandag 17 juni 2013 12:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou de medische indicatie-kaart spelen
sterker nog ik heb ze Scheveningen aangeraden want dat is tofquote:Op maandag 17 juni 2013 12:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet vergeten dan een lange neus te trekken
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Takke! Vier uur op de bekende plek! We gaan een zwangere poes ophalen.
quote:
Dus een andere? Een verrassingspakket?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Takke ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
man het is echt wel zomer hoor ineens
ik heb zelfs een boek gekocht voor op het strand
meestal lig ik gewoon aan te bakken zonder reden maar nu ga ik daadwerkelijk lezen
althans dat is de bedoeling ...
* sp3c is benieuwd
dat snap ikquote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Ynske het volgende:
T hoort misschien niet hier, maar wil t wel even ergens kwijt.
K heb vaker een hond mee vanuit het asiel waar ik vrijwilligerswerk doe. Een ontzettend lieve mechelse herder die me heel veel doet. Door woningbouw kan ik hem niet adopteren, hij heeft nu vanaf vanmiddag een nieuw huisje aan de andere kant van t land.
Tis heel goed voor hem, maar Damn wat zal ik m missen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Ynske het volgende:
K heb vaker een hond mee vanuit het asiel waar ik vrijwilligerswerk doe. Een ontzettend lieve mechelse herder die me heel veel doet. Door woningbouw kan ik hem niet adopteren, hij heeft nu vanaf vanmiddag een nieuw huisje aan de andere kant van t land.
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Ynske het volgende:
Ja! En ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus een andere? Een verrassingspakket?
Bakken is alleen maar leuk met een boek erbij man. Anders is het saaaaaai.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
meestal lig ik gewoon aan te bakken zonder reden maar nu ga ik daadwerkelijk lezen
* sp3c is benieuwd
zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.![]()
maar uiteindelijk is het voor hem het beste een vaste plek te hebben. Kan jij een andere asielzoeker weer een opvangplekje geven.
Ach gutquote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
* sp3c is benieuwd
Cricketbat jonguhquote:Op maandag 17 juni 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
ik zag het voor me
keihard wegrennen en Takke erachteraan met dr knuppeltje
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Ach wat fijn voor hem, maar even rot voor jouquote:Op maandag 17 juni 2013 12:38 schreef Ynske het volgende:
En hoe is het in huize Indaha? Duurt niet lang meer voor Indahaman bevrijd wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat fijn voor hem, maar even rot voor jou
Zwemmenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bakken is alleen maar leuk met een boek erbij man. Anders is het saaaaaai.
Of lekker zwemmen.Word je ook mooi egaal bruin(er).
Sherlock!quote:
quote:
9 dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef indaha het volgende:
[..]
9 dagen
Ik kan wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eventjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nogal.quote:
Ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogal.
En ik was vanochtend nog wel lekker optimistisch zonder jas van huis gegaan...
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef sp3c het volgende:
man ik ben weer thuis
het is vet matig, wel warm maar geen zon
ik moet jullie ook niet zo pesten de hele tijd met jullie Limburgse stranden, het jynxed mijn karma volgens mij!
oneerlijke wereld
Je karma, wat doe je?quote:
ik heb het verneukt, alle Hagenezen hebben deze zomer pech nuquote:
Zon!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef sp3c het volgende:
nu is het ineens zonnig!
ff testen ... Limburg
3 eigen en nu dus 1 lener bij met onbekende inhoudquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
hoeveel poesjes heeft Cat trouwens?
kan daar niet zogoed tegen
(serieus is)
hmzquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
3 eigen en nu dus 1 lener bij met onbekende inhoud
quote:
Boven komen ze volgens mij niet op de logeerkamer, dus slapen zou wel moeten lukkenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmz
ik kan daar echt niet zo goed tegen
ik waag het erop denk ik, maar geen sex Cat!
handjes thuis
En foto's makenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
cat zit toch met dr (nieuwe) poes te spelen dus ik kan dit soort grappen maken
Nee, voor op Fok! In flora & fauna natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef sp3c het volgende:
ik vind ze heel grappig maar ze maken me heel erg ziek
kan er niet zoveel aan doen takkewijfquote:
Indien gewenst is er wel een plekje in Takkehuis, maar dan wordt het luchtbed in de woonkamer, 1 toilet en een badkamer zonder slotquote:
Dan moet je op het terrein blijven...quote:
Nee, maar misschien maken ze voor jou een uitzonderingquote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
is dat de hele nacht open?
ik doe alleen zaterdag daarna bospop ik naar huuus
Op het terrein weet ik niet maar tegenover het station en verder bij elke willekeurige bakker in de stad welquote:Op maandag 17 juni 2013 18:53 schreef Toekito het volgende:
Hebben ze daar wel vlaai? Anders kom ik niet hoor.
Check Bosuil@Bospop, is tot 4.00 openquote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
is dat de hele nacht open?
ik doe alleen zaterdag daarna bospop ik naar huuus
het station zit vlak naast appie toch? Die had smerige "verse en echte Limburgse" vlaai. Wat een sof was dat.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op het terrein weet ik niet maar tegenover het station en verder bij elke willekeurige bakker in de stad wel
Naast die appie ligt een paar deuren verderop ook een eckte bakkertquote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
het station zit vlak naast appie toch? Die had smerige "verse en echte Limburgse" vlaai. Wat een sof was dat.
Tuulk komt het goed.quote:
ohquote:Op maandag 17 juni 2013 19:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Naast die appie ligt een paar deuren verderop ook een eckte bakkert
In Limburg ligt overal een paar deuren verder een eckte bakkert.quote:
meestal wel ja. Maar die hadden mn neef en ik ff gemist.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Limburg ligt overal een paar deuren verder een eckte bakkert.
Faalbuitenlandersquote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
meestal wel ja. Maar die hadden mn neef en ik ff gemist.
als ik toen jouw en Takke had gekend had ik een routeboek gevraagd.quote:
Mijn wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik toen jouw en Takke had gekend had ik een routeboek gevraagd.
routeboek naar een goeie bakkert in weertquote:
van cola kots ik niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, heb even gekoekt...
Als er iemand liever thuis in Zuid-Holland slaapt, volgens mij gaat er om half 2 vanuit Eindhoven een trein naar het Rotterdamsche. Wil ik eventueel wel naar Eindhoven rijden, mits er niet gekotst wordt in den Prius
Zou er vanuit Bospop ook geen nachtbus gaan voor die aansluiting, bedenk ik me nu?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:15 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, heb even gekoekt...
Als er iemand liever thuis in Zuid-Holland slaapt, volgens mij gaat er om half 2 vanuit Eindhoven een trein naar het Rotterdamsche. Wil ik eventueel wel naar Eindhoven rijden, mits er niet gekotst wordt in den Prius
Jullie hebben alleen een goede bril nodig, op zowat elke straathoek hejje hier een bakkertquote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
routeboek naar een goeie bakkert in weert
Hmmm, weet niet....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou er vanuit Bospop ook geen nachtbus gaan voor die aansluiting, bedenk ik me nu?
Niks van te vinden op de site. Maar fietsen kunnen nu vlakbij staan zo te zienquote:
een goeie zei ik. En ik heb een brilquote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen een goede bril nodig, op zowat elke straathoek hejje hier een bakkert
Gratis bij mn oudersquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks van te vinden op de site. Maar fietsen kunnen nu vlakbij staan zo te zien
Alle bakkerts zijn hier minstens goed, andets mogen ze hier niet zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
een goeie zei ik. En ik heb een brilmisschien eens poetsen.
Alleen pendeldienst van en naar ons stationquote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks van te vinden op de site. Maar fietsen kunnen nu vlakbij staan zo te zien
End lopen man!quote:
Ook niet als t cola knal is?quote:
oh keur jij ze stuk voor stuk?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Alle bakkerts zijn hier minstens goed, andets mogen ze hier niet zijn
de wie?quote:
Veel geprobeerd jaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh keur jij ze stuk voor stuk?
[..]
de wie?
Cola knal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh keur jij ze stuk voor stuk?
[..]
de wie?
Hmmquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Cola knal.
Das cola-tic, maar dan met veel tic.
neuh sorry, mag je zelf hebben. Ik wil gewoon koude coca cola.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Cola knal.
Das cola-tic, maar dan met veel tic.
Tisser?quote:
Veel tic in Toek is volgens mij geen goede combiquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Veel tic in Toek is volgens mij geen goede combi
Nopequote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Veel tic in Toek is volgens mij geen goede combi
Ik had vrijdag een paar Maisels Weissequote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nopemaar gelukkig kan ik goed zonder.
2 Weizen was wel weer genoeg deze week.
Peter dwong mij zowat te drinkenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een paar Maisels Weisseop bji de Filipijnenaankondiging... Smaakte ook erg goed
.
Whut?quote:
elke x als ik cola bestelde vroeg die of ik het zeker wist.quote:
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke x als ik cola bestelde vroeg die of ik het zeker wist.
Daar word je onzeker vanquote:Op maandag 17 juni 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
elke x als ik cola bestelde vroeg die of ik het zeker wist.
nopequote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Lol.
Maakte ie er geen cola-tic, of cola-knal van stiekem?
quote:
nee maar de foto's bewerken loopt nogquote:
Neequote:
Nee, druk met andere dingenquote:
misschien is spuit 11 wel heel erg lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
dus istie een spuitelf!
wat op zich niet erg is verder natuurlijk
Ja dus?quote:
Klopt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
dus istie een spuitelf!
wat op zich niet erg is verder natuurlijk
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, druk met andere dingen.
Met jou spelen![]()
...
"Run Sp3c! Run! "quote:Op maandag 17 juni 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
ow man, nu heb ik ruzie met heel limburg
* sp3c run away
Mocht je willenquote:
Cat en Sp3c hebben wel samen een spreekwoord... en een erg kinky ook nogquote:
Mja, of het een goed idee is om de Cat op het Sp3c te bindenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Cat en Sp3c hebben wel samen een spreekwoord... en een erg kinky ook nog
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, of het een goed idee is om de Cat op het Sp3c te binden?
quote:
single is een groot woord!quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
naja het is minder dan hottentottententententoonstelling
quote:
Ja wat is het nouquote:
bemoei je er niet mee, ik probeer mijn huwelijk te redden ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou?
Make up your mind!
Goed onderhandeld bro...maar ze blijft wel tweede vrouw hae?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
ja die streams zijn niet gratis natuurlijk!
shit kostte me 50 dollar (dollars)
Ze wilt jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
ipv dat ze zelf die streams scoort, voor de playoffs alleen was het 20 dollar
das 10 eurocent ofzo
bijwijfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Goed onderhandeld bro...maar ze blijft wel tweede vrouw hae?
Dat is makkelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef sp3c het volgende:
is heel makkelijk, je hebt offside en icing en er mogen maar 6 spelers tegelijk op het ijs, max, incl goalie
en checks gaan met de schouder hoog, stick laag ... niet tegen het hoofd en niet in de rug
je weet al bijna alles nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |