Aanwezig op 23 september:quote:
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.quote:
je zoekt het huis van mn broertje?!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.
Zijn die er niet op zuid?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zoek zoeen juweeltje. Zoeeen woning die totaal uitgewoond is.
zijn er niet echt veelquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
doe anders zon leuk klushuis in een kanswijk
quote:
in die regio wil ik niet wonen.quote:
heb nieuwe telefoon anders had ik een pareltje voor je.quote:
klein, niet onderhouden, kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef RenRen- het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/?sstab=true#foto-10
Waarom is dit huis zo goedkoop? Behalve de lelijke keuken en badkamer is het toch prima?
en de tram voor je bek.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klein, niet onderhouden, kut.
zit hier straat tussen dat is prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hebben we hier ook, merk je na een tijdje niks meer van
Het enige waar ik niet aan kan wennen is de slechte isolatie van de trap. Ik heb nooit last van buren, maar als ik alleen thuis ben denk ik al-tijd dat er iemand thuis isquote:
naast mn werk, dat lijkt me idd wel stoere huisjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil wel in De Rotterdam gaan wonen.
als ik nou aan twee kamers genoeg zou hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
naast mn werk, dat lijkt me idd wel stoere huisjes.
quote:
wat moet je met meer dan 2 kamers? is alleen maar meer poetswerkquote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik nou aan twee kamers genoeg zou hebben.dan was het zo klaar.
toffe fotoquote:
een voor hem, een voor RenRen en een voor de hondenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
wat moet je met meer dan 2 kamers? is alleen maar meer poetswerk
ja, woonkamer, slaapkamer en een kerker voor RenRen-quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
een voor hem, een voor RenRen en een voor de honden
Dat heet "keuken"quote:Op zondag 16 juni 2013 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, woonkamer, slaapkamer en een kerker voor RenRen-
ojaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog allemaal
ik ga mn kerker opzoekenben kapot
Mooie fotoquote:Op zondag 16 juni 2013 22:02 schreef Ynske het volgende:
fijne avond nog allemaal
ik ga mn kerker opzoekenben kapot
Wordt tijd dat ik de hor eens voor mijn raam ga plakken dus?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben op muggenjacht: zitten als aas en dan wachten tot ze binnen zapbereik is
Ligt eraan hoeveel je van muggen houdt, maar als dat net zoveel is als ik ervan houd: ja doe maarquote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik de hor eens voor mijn raam ga plakken dus?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
mijn enige vandaag![]()
bovendien heb ik het verdiend
Had nog niet verteld dat je vannacht in mijn droom voorkwam...quote:
Whutquote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had nog niet verteld dat je vannacht in mijn droom voorkwam...
Voor er verder wilde speculaties over komen: half Fok! was er, in een tent met houten banken en tafels en er was taart en drinken en bleek het scheidingsfeest te zijn van Queller![]()
Ik moet maar geen bier meer drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |