Jij zei niks meerquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is echt geen reet aan. Ik heb ook absoluut geen zin om jullie quasi-grappige gesprekken te gaan zitten lezen.
Vent van 45 dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
pas 2 fokkers tegengekomen
en een meisje van 13 waar ik een serieus gesprek mee heb gevoerd zonder over seks te beginnen
Of je een pik hebt. Vinden ze heel belangrijk want dan willen ze cammen. En als je j zegt wordt je weggedrukt.quote:
ik antwoord op z'n FOK!'s maar ze drukken me wegquote:Op maandag 17 juni 2013 02:34 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Of je een pik hebt. Vinden ze heel belangrijk want dan willen ze cammen. En als je j zegt wordt je weggedrukt.
mensen hebben tegenwoordig niets te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 02:34 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Of je een pik hebt. Vinden ze heel belangrijk want dan willen ze cammen. En als je j zegt wordt je weggedrukt.
Volgens mij zijn wij de enige 2 FOK!kers en er zijn zo een 300 mensen online daar. Wordt ff zoeken dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mensen hebben tegenwoordig niets te doen
quote:Sociale plug-in van Facebook
Jij: Hallon
Onbekende:Hoii, jongen hier,wie ben jij?
Onbekende:Hoi!
Jij: Een pedo ik sta nu achter je
Onbekende:Oeh!
Onbekende:Dat is schrikken zeg!
Jij: Ja he
Onbekende:Ja man
Onbekende:waarom aat je me zo schrikken dan
Jij: Ik waarschuw je
Onbekende:waarvoor dan
Jij: Voor de pedo
Onbekende:hmm ok
Onbekende:dat is aardig van je