Ik weet ook wel dat we grapjes maaktenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Flippiee het volgende:
ik ga een TR plegen
Tevens
[..]
Had ik een knipoog als pi
voorbereiding voor mijn wp meet natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Idunno stad in denk ik? Waarom wil je dat weten Eugène?
Fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat we grapjes maakten
Lekker hoor! Ik heb de hele dag geleerd, voor een deel op mn werk want ik had internet nodig en dat was thuis kapot.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoor, vrije dag beetje niks gedaan. En jij?
Concentratie heb ik sowieso al niet dus hij kan ook niet meer weg gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik pauze neem is het over met de concentratie.
Awquote:
Ik raad het je afquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
voorbereiding voor mijn wp meet natuurlijk
oh ik ben flips maar wat aan het plagenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
En wietparkiet is niet geslaagd.
Of bedoel je dat Flips klappen gehad heeft?
Leuk hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik heb de hele dag geleerd, voor een deel op mn werk want ik had internet nodig en dat was thuis kapot.En nog even gewerkt dus ook want het was druk
[..]
Concentratie heb ik sowieso al niet dus hij kan ook niet meer weg gaan.
[..]
Awarme jij
Hij pest maar. Was ik maar geslaagd aka afgestudeerd nuquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
En wietparkiet is niet geslaagd.
Of bedoel je dat Flips klappen gehad heeft?
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij pest maar. Was ik maar geslaagd aka afgestudeerd nu
Ik hoop het. Ik moet alleen nog een stage en een afstudeerstage lopen. Maar ik heb nu waarschijnlijk een stage alleen twijfel ik keihard of het wel iets is wat ik wilquote:
Wattttquote:
Nou het is maar wat je leuk noemtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuk hoor!Ik heb vandaag en morgen vrij
![]()
Jij op whatsappquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik moet alleen nog een stage en een afstudeerstage lopen. Maar ik heb nu waarschijnlijk een stage alleen twijfel ik keihard of het wel iets is wat ik wilDe twijfels
[..]
Watttt
hehehequote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon lekker de verkeerde tijd. Ghehe
dan kom ik toch om de verkeerde tijd, het gaat me toch om wpquote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon lekker de verkeerde tijd. Ghehe
Ik heb gewoon geleerd de hele dag en een uurtje even bijgesprongen, dat is dus 4 euro verdiendquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld verdienen is leukNaja leren is dan minder
![]()
Ja, die keuze gaat iemand anders niet voor je maken. Moet je zelf bepalen. Hoe ver ben je met je opleiding?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik moet alleen nog een stage en een afstudeerstage lopen. Maar ik heb nu waarschijnlijk een stage alleen twijfel ik keihard of het wel iets is wat ik wilDe twijfels
oh.. daar koop je niet veel vanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geleerd de hele dag en een uurtje even bijgesprongen, dat is dus 4 euro verdiend
Dat weet ik heel goed. Alleen ik voel aan zeg maar wat het beste is voor mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die keuze gaat iemand anders niet voor je maken. Moet je zelf bepalen. Hoe ver ben je met je opleiding?
jawel, twee zakken snoep. Met geluk zelfs drie.quote:
Wilt wp niet met je meeten dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan kom ik toch om de verkeerde tijd, het gaat me toch om wp
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, twee zakken snoep. Met geluk zelfs drie.
sof weer natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, twee zakken snoep. Met geluk zelfs drie.
Nou als het niet teveel moeite is zou ik het gewoon afmaken dan. Kun je daarna iets doen wat je echt wilt. Maar daar moet je maar net de motivatie nog voor hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Flippiee het volgende:
Dat weet ik heel goed. Alleen ik voel aan zeg maar wat het beste is voor mij.
Alle punten binnen van het eerste, het tweede en het derde jaar.
Rukkerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:36 schreef Flippiee het volgende:
ik ga een TR plegen
Tevens
[..]
Had ik een knipoog als pi
Lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
soffff![]()
Ik heb een hele grote zak snoep gekregen voor mijn geslaagd zijn
ik dacht dat je heel oud wasquote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet, vanwege het staatsexamen, nog mijn mondelinge examens over anderhalve week. En dan ook maar geslaagd zijn, want zakken is voor l0z3rs.
Ik had vorig jaar ook examens.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat je vroeger in deze SC postte toen je examens had enzo
mijn geheugen
Ik zou eventueel een afstudeerstage kunnen doen in het vakgebied dat mij interesseert, maar dat is anders dan een meewerkstage.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou als het niet teveel moeite is zou ik het gewoon afmaken dan. Kun je daarna iets doen wat je echt wilt. Maar daar moet je maar net de motivatie nog voor hebben.
Boelerquote:
19quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Laat maar ik zie het al :p
hoe oud ben je nu dan?
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey rustig heh, geen gescheld hier in dit uur!
Doe ik ook no big dealquote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappen
Mij niet kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
En hoe kan ik dat nou weten als ik jou niet ken!
Oké. En hoezo dat, dan hebben ze het wel heel bont gemaaktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Correct. Staatsexamen. Omdat mijn school niet examenbevoegd is.
VSO.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké. En hoezo dat, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt
Nog niet bijna.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben nog nieuw ja, stel je eens voor dan!
Ik heb mijn jeugd verneukt en ben op De Berkenschutse terecht gekomen.quote:
Oh, oké. Wat is jouw handicap dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb mijn jeugd verneukt en ben op De Berkenschutse terecht gekomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voortgezet_speciaal_onderwijs
Autisme. Maargoed, volgend jaar gewoon weer regulier. Het laatste jaartje mezelf manieren aangeleerd. Gaat helemaal goed komen.quote:
Ah oké, klassiek autisme, asperger, pdd-nos, of?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autisme. Maargoed, volgend jaar gewoon weer regulier. Het laatste jaartje mezelf manieren aangeleerd. Gaat helemaal goed komen.
Lijkt je dat niks dan? Een meewerkstage?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou eventueel een afstudeerstage kunnen doen in het vakgebied dat mij interesseert, maar dat is anders dan een meewerkstage.
jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb me weer bedacht, ik ga economie en bedrijfseconomie studeren ipv bedrijfskunde
OMGquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken niet alle afleveringen :4quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Favoriete aflevering van Family Guy?
Maar je ging toch ook kijken naar Gent? Of Antwerpen, of Brussel... iets in België iig. En klopt, Erasmus is natuurlijk wel dé economie-studies Universiteit. Ik ga in Groningen studeren. Alleen m'n ouders kunnen het nog niet zo goed accepteren, maar goed, dat doen ze maar gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Maastricht kon toch niet meer, numerus fixus en deadline allang verstreken
![]()
dan maar meteen naar een goed gewaardeerde uni
waar ging jij ook alweer studeren?
quote:
Mijn UI is gewoon baasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh! Maar door die UI zou je denken van wel!
ik luister de playlist meequote:
Antwerpen. Maar daar geven ze dus geen Economie en Bedrijfseconomie. Mijn ouders accepteren het wel, wordt alleen een beetje krap met zelf ook veel financiëren enzo, maarja, moet lukkenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je ging toch ook kijken naar Gent? Of Antwerpen, of Brussel... iets in België iig. En klopt, Erasmus is natuurlijk wel dé economie-studies Universiteit. Ik ga in Groningen studeren. Alleen m'n ouders kunnen het nog niet zo goed accepteren, maar goed, dat doen ze maar gewoon.
Asperger.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké, klassiek autisme, asperger, pdd-nos, of?
Balen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Antwerpen. Maar daar geven ze dus geen Economie en Bedrijfseconomie. Mijn ouders accepteren het wel, wordt alleen een beetje krap met zelf ook veel financiëren enzo, maarja, moet lukken
Want dat hebben ze niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen.
Ja mijn ouders in principe ook wel, maar ze willen me gewoon nog een tijdje hier houden.Gister bijvoorbeeld tijdens het eten.
Zusje: "als je volgend jaar in Groningen studeert, krijg ik dan je kamer?"
Ik "Nee natuurlijk niet"
Vader: "nou misschien gaat ze wel helemaal niet in Groningen studeren maar in Utrecht of Amsterdam..."
Volgensmij denken m'n ouders serieus dat ze invloed hebben op m'n keuze
quote:
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.quote:
Komen ze nog wel achterquote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Balen.
Ja mijn ouders in principe ook wel, maar ze willen me gewoon nog een tijdje hier houden.Gister bijvoorbeeld tijdens het eten.
Zusje: "als je volgend jaar in Groningen studeert, krijg ik dan je kamer?"
Ik "Nee natuurlijk niet"
Vader: "nou misschien gaat ze wel helemaal niet in Groningen studeren maar in Utrecht of Amsterdam..."
Volgensmij denken m'n ouders serieus dat ze invloed hebben op m'n keuze
quote:
Je gaat het helemaal alleen financieren?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.
Wat ga je studeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maak ik zelf wel uit. Ik wil in Groningen studeren, dus ik gá in Groningen studeren.
Onder alles valt ook niets.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij mij kun je alles kwijt
Dat denk ik niet, is wel erg duur meteen, zeker met weinig stufi enzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je gaat het helemaal alleen financieren?
Waarschijnlijk politicologie.quote:
Dan zullen je ouders wel een goede invloed hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, is wel erg duur meteen, zeker met weinig stufi enzo.
[..]
Waarschijnlijk politicologie.
zou dit beter verkopen??
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan zullen je ouders wel een goede invloed hebben.
Als je ouders moeten betalen, dan zouden ze ook een beetje de baas over je kunnen spelen, maar je ouders die zijn daar vast te lief voor.quote:
Welk nummer?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
What if i say i'm not like the others
quote:
WHAT IF I SAY IM NOT ANOTHER OOOOONE OF YOUR PLAYSquote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
What if i say i'm not like the others
oh kut verkeerde link gepaktquote:
Ik zei Pretender, maar dat was bleekbaar fout dus verwijderde ik het.quote:
Oh, beetje flauw hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zei pretender, maar dat was bleekbaar fout dus verwijderde ik het.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zei Pretender, maar dat was bleekbaar fout dus verwijderde ik het.
Maar nu blijkt het toch weer goed :/
bleekbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zei Pretender, maar dat was bleekbaar fout dus verwijderde ik het.
Maar nu blijkt het toch weer goed :/
Nee, alleen tegen jou. Ik verwijder wel meer dingen!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je het weer over je piemel gehad?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WHAT IF I SAY IM NOT ANOTHER OOOOONE OF YOUR PLAYS
quote:
LB is just searching for ways to kick up her post countquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
All my life i've been searching for something. Something never comes. Never leads to nothing
ik ben jaloersquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat wel kut was.. vorig jaar pukkelpop waren de Foo Fighters afsluiting en had zooo veel pijn in mn rug![]()
. Zo in je onderrug omdat je gewoon dagen staat en springt en weet ik veel
.
Voor de rest lobi.
Komt wel hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben jaloersik wil ze zo graag live zien
Hoop hetquote:
Sweater Weatherquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je ouders moeten betalen, dan zouden ze ook een beetje de baas over je kunnen spelen, maar je ouders die zijn daar vast te lief voor.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want je dacht het geld uit de boom te plukken?
Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.quote:
lobi?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat wel kut was.. vorig jaar pukkelpop waren de Foo Fighters afsluiting en had zooo veel pijn in mn rug![]()
. Zo in je onderrug omdat je gewoon dagen staat en springt en weet ik veel
.
Voor de rest lobi.
Dat is liefffffquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht gisteren dat het heel tof zo zijn om Dave Grohl te meeten. Maar als ik de kans had zou ik het niet doen.
Dan geef ik de kans aan LB want zij is een 10 keer grotere fan.
bedankt voor deze brainfartquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht gisteren dat het heel tof zo zijn om Dave Grohl te meeten. Maar als ik de kans had zou ik het niet doen.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.
Juli wordt vasten en bezuinigen
quote:
Gaan mensen dood aan zeggen zequote:
hé pasta, tolerantie voor jou jongenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is iedereen in deze slowchat toch altijd zo tolerant voor elkaar
Nee joh, dat is maar een mythe!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan mensen dood aan zeggen ze
Ja maar zo werkt het niet he. Dus dat kan nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hoezo dan veel geld?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.
Juli wordt vasten en bezuinigen
Klopt jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is iedereen in deze slowchat toch altijd zo tolerant voor elkaar
In Vlissingen bij de haven hangt zo'n bord, "Verboden te ankeren", iemand had daar "Verboden te kankeren" van gemaaktquote:
Oh dan leven mijn oma, opa en 2 ooms nog.quote:
24 Juli gaat mijn uitwonende stufi in 500 euo pm bitchesquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet he. Dus dat kan niet.
[..]
Oh, hoezo dan veel geld?
bedanktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doosje terug voor jou:
[ afbeelding ]
post voor dhr. K. Anker?quote:
Je kan ook bij mij wonen?quote:
En jij hebt die k toen maar weer weggehaald.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Vlissingen bij de haven hangt zo'n bord, "Verboden te ankeren", iemand had daar "Verboden te kankeren" van gemaakt
Neen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij hebt die k toen maar weer weggehaald.
Oh ik dacht dat het een hakbar festival wasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Als het om Lowlands gaat is verbeteren niet nodig. Lowlands = enkel liefde, not hate.
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/kankerenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Vlissingen bij de haven hangt zo'n bord, "Verboden te ankeren", iemand had daar "Verboden te kankeren" van gemaakt
Oquote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een hakbar festival was
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
24 Juli gaat mijn uitwonende stufi in 500 euo pm bitchessdfghjk
ik koop er wel 1 voor jequote:
Ik heb een hangmat!!quote:
Ik ook. Lijkt nog zo ver weg hequote:
ohjeequote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hier luister:
http://tinychat.com/teensonlyplace
deels ov en deels auto et toi?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt nog zo ver weg he.
Ik heb die maandag nog tentamen, dinsdag nog les en woensdag nog werken en dan taadaa.
Hoe ga jij trouwens? Met ov of autoo?
Ik vind het vooral tof omdat hij een van de weinigen is die het downloaden van muziek niet zo veroordeelt als al die andere figuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kusjequote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
Jezus, wat heb ik een pesthumeur. Da's lang geleden.
Hoe komttt het?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
Neem wat Billy Oceanquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
quote:
oké hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Random jongeren tc's voor allerlei nationaliteiten, echt lachen soms joh haha
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BAABYY, LOVE REALLY HURTS WITHOUT YOOOOOUHOU
LOVE REALLY HURTS THROUGH AND THROUUGUGUGH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |