Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.quote:
lobi?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat wel kut was.. vorig jaar pukkelpop waren de Foo Fighters afsluiting en had zooo veel pijn in mn rug![]()
. Zo in je onderrug omdat je gewoon dagen staat en springt en weet ik veel
.
Voor de rest lobi.
Dat is liefffffquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht gisteren dat het heel tof zo zijn om Dave Grohl te meeten. Maar als ik de kans had zou ik het niet doen.
Dan geef ik de kans aan LB want zij is een 10 keer grotere fan.
bedankt voor deze brainfartquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht gisteren dat het heel tof zo zijn om Dave Grohl te meeten. Maar als ik de kans had zou ik het niet doen.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.
Juli wordt vasten en bezuinigen
quote:
Gaan mensen dood aan zeggen zequote:
hé pasta, tolerantie voor jou jongenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is iedereen in deze slowchat toch altijd zo tolerant voor elkaar
Nee joh, dat is maar een mythe!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan mensen dood aan zeggen ze
Ja maar zo werkt het niet he. Dus dat kan nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh, hoezo dan veel geld?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh ik heb dan niks speciaals te doen en per 1 augustus heb ik veel geld en kan ik weer dingen aanschaffen en creabea zijn.
Juli wordt vasten en bezuinigen
Klopt jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is iedereen in deze slowchat toch altijd zo tolerant voor elkaar
In Vlissingen bij de haven hangt zo'n bord, "Verboden te ankeren", iemand had daar "Verboden te kankeren" van gemaaktquote:
Oh dan leven mijn oma, opa en 2 ooms nog.quote:
24 Juli gaat mijn uitwonende stufi in 500 euo pm bitchesquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet he. Dus dat kan niet.
[..]
Oh, hoezo dan veel geld?
bedanktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doosje terug voor jou:
[ afbeelding ]
post voor dhr. K. Anker?quote:
Je kan ook bij mij wonen?quote:
En jij hebt die k toen maar weer weggehaald.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Vlissingen bij de haven hangt zo'n bord, "Verboden te ankeren", iemand had daar "Verboden te kankeren" van gemaakt
Neen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij hebt die k toen maar weer weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |