ik dacht dat je heel oud wasquote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet, vanwege het staatsexamen, nog mijn mondelinge examens over anderhalve week. En dan ook maar geslaagd zijn, want zakken is voor l0z3rs.
Ik had vorig jaar ook examens.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat je vroeger in deze SC postte toen je examens had enzo
mijn geheugen
Ik zou eventueel een afstudeerstage kunnen doen in het vakgebied dat mij interesseert, maar dat is anders dan een meewerkstage.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou als het niet teveel moeite is zou ik het gewoon afmaken dan. Kun je daarna iets doen wat je echt wilt. Maar daar moet je maar net de motivatie nog voor hebben.
Boelerquote:
19quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Laat maar ik zie het al :p
hoe oud ben je nu dan?
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey rustig heh, geen gescheld hier in dit uur!
Doe ik ook no big dealquote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet weten dat Flippiee en ik zelfs whatsappen
Mij niet kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
En hoe kan ik dat nou weten als ik jou niet ken!
Oké. En hoezo dat, dan hebben ze het wel heel bont gemaaktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Correct. Staatsexamen. Omdat mijn school niet examenbevoegd is.
VSO.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké. En hoezo dat, dan hebben ze het wel heel bont gemaakt
Nog niet bijna.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben nog nieuw ja, stel je eens voor dan!
Ik heb mijn jeugd verneukt en ben op De Berkenschutse terecht gekomen.quote:
Oh, oké. Wat is jouw handicap dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb mijn jeugd verneukt en ben op De Berkenschutse terecht gekomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voortgezet_speciaal_onderwijs
Autisme. Maargoed, volgend jaar gewoon weer regulier. Het laatste jaartje mezelf manieren aangeleerd. Gaat helemaal goed komen.quote:
Ah oké, klassiek autisme, asperger, pdd-nos, of?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autisme. Maargoed, volgend jaar gewoon weer regulier. Het laatste jaartje mezelf manieren aangeleerd. Gaat helemaal goed komen.
Lijkt je dat niks dan? Een meewerkstage?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou eventueel een afstudeerstage kunnen doen in het vakgebied dat mij interesseert, maar dat is anders dan een meewerkstage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |